ARL vs. ASZ

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
woodyalan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 26 pro 2009, 01:36
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

ARL vs. ASZ

Příspěvek od woodyalan »

Zdravim
Pán z firmy kde rapasují turba mi tvrdí,že mezi ARL a ASZ turbem neni žádnej rozdíl jen je jiný vyražený číslo na obalu. někdo pomoct z touhle zapeklitou otázkou? díky
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Rozdiel tam je. Pouzi hladat. Uz sa to tu zopar krat obsirne preberalo ;)
woodyalan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 26 pro 2009, 01:36
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od woodyalan »

jo něco už sem o tom četl,tak že bych se měl spolíhat spíš na to že ten kdo ty turba repasuje asi nemá páru o těch rozdílech a tvrdí mi že je to jedno a to samí turbo :)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Tazko povedat, mozno nema paru a mozno ma a snazi sa ta ojebabrat, co by bol mozno este horsi pripad ;)
Kazdopadne ako hovori TDItech - rozdiel tam je a dost podstatny, aj ked obal ako taky maju rovnaky (ako vsetky GT1749V turba)... takisto program pre ASZ a ARL ma rozdiel cca. 200mbar v mape plniaceho tlaku...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

s pánem se rozluč a rychle uteč (LOL)
woodyalan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 26 pro 2009, 01:36
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od woodyalan »

to asi jo protože mi to příjde trošku divný aby 2 jiný turba byli jedno a to samí :D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Muzeme se dozvedet jmeno toho "proroka"? Predem dekujeme.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

STS :D Chvojkovice brod (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A já myslel, že je to slušnej oddíl. :D
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejlevnějšírepase.com?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
woodyalan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 26 pro 2009, 01:36
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od woodyalan »

http://www.nejautodily.cz/autodily-turb ... seat-leon/
Myslel sem si že to bude nějákej ojeb ale až takovej.Už jen ta cena semi zdá divná,ale jak se říká skusit se má všechno :)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jj, nedávno jsem tady ten odkaz zahlídnul. Už ty ceny člověka odradí a stejně tak nechápu proč mají fotky nových a ne repasovaných turb...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nogis píše:Jj, nedávno jsem tady ten odkaz zahlídnul. Už ty ceny člověka odradí a stejně tak nechápu proč mají fotky nových a ne repasovaných turb...
protože foto prodává...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

Jen drobné srovnání.... VA vrtulka komprese 34.6 VB 36.4 tuším, v rotorech je taky rozdíl a litina je taky jinak vrtaná!!!!!! nemám to v hlavě všechno...

Utííííkééééjjjjjjjj.................Ale za ty koruny no nekup to...... (wallbash)
RRadim 608557734
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ale označení je dobré- ...016G (pro VB)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“