jednohmota vs. dvouhmota

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

tak sa pridam..jednohmota ma taky kultivovanejsi chod...moj nazor.. ;) max spokojnost... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ako ani na zvuku a kulture motora to az tak citit nieje (furt lepsie ako dojebana dvojhmota), ale viacej je pocut a hlavne citit vybracie v kabine auta. Najviac citit vybracie na rychlostnej pake.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ono tieto porovnania treba brat fakt s rezervou, kedze vacsina ludi davala jednohmotu ked dvojhmota bola uz KO, cize plati stare zname "jednooky medzi slepymi kralom" :)
Za mna mozem povedat ze prechod - dvojhmota 228 => jednohmota 228 (2 roky spekulovania s roznymi aspektami ubytku komfortu) => dvojhmota 240 - bol jedno s najlepsich rozhodnuti na aute vobec, cize max. spokojnost. Pokial je auto so seriovymi parametrami a majitel nevlaci zbytocne kila navyse, najlepsie dat novu spojku s dvojhmotovym zotrvakom.... pre pouzitie s vyssim krutiacim momentom alebo na sportove zaobchadzanie je z ekonomickych dovodov vyhodnejsie pouzit jednohmotovy zotrvak..... a pokial je potrebne zachovat aj nutnu davku komfortu tak jedine pouzit robustnejsiu spojku s dvojhmotou ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

je mozne dat dvojhmotu 240 aj na moje auto? mam 5q prevodovku. Kolko Nm zvladne?
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
P.E.T.R.
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 29 srp 2009, 11:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od P.E.T.R. »

a tuší někdo zda originál dvouhmota snese trysky sprint764 plus čip?když se udělá pozvolnější nástup krouťáku...díky
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 26 črc 2009, 06:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin RS »

Dobrý den mam dotaz je nutné davat novou spojku když tu starou mam ještě ok,ložisko dám nové,a dvouhmotu novou
callimero
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 27 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0

zkušenost

Příspěvek od callimero »

Na G3 AFN jsem dal jednohmot. set od Valea a mohu ujistit,že kultivovanost neutrpěla.
G III GT TDII AFN VARIANT
FELICIA 1.9 D PICK-UP
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

zvazujem aj ja ci jednohmota alebo dvojhmota :roll: mam v plane kupit set od valea a lamelu preoblozit hds udrzi dlhodobo 350nm?
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

To valeo sa odporúča skôr na sériový výkon, osobne by som dal radšej starší zotrvák zrovnať na sústruhu a novú lamelu a prítlačák Sachs. a lamelu preobložiť.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

sparco gti píše:zvazujem aj ja ci jednohmota alebo dvojhmota :roll: mam v plane kupit set od valea a lamelu preoblozit hds udrzi dlhodobo 350nm?
350Nm vydrží aj seriová dvojhmota,vymeň to až keď skoná :rip:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

Já jsem měl načatý setrvák a jelikož jsem chtěl jít s výkonem nahoru, jednohmota byla jasná volba. Dal jsem tam kompletní set ze seatu ibizy kod motoru AHU, nechal jsem lamelu preoblozit u renovaku 2*3,5mm, a taky jsem mel obavy ze to bude na hucet a kdovi co ale pedal je krasne mekky, je to fakt blato... spojka zatim zabira pekne nizko, ale to se spravi. jinak komfort teda aspon u me urcite neutrpel, spis naopak, 5ka, 1100otacek a krasne ticho... takze ja jsem spokojenej a urcite bych do toho sel znovu.
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

no mal som obavi ze ta jednohmota ze stratim komfort ale ako citam tak pojdem do tej jednohmoty :)
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

pokud tam nehodis nejaky srot tak si myslim ze ne, ja dokonce pouzil lozisko z dvouhmoty co jsem tam mel a je to (tuk tuk) zatim ok :)
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Manhaus píše:5ka, 1100otacek a krasne ticho... takze ja jsem spokojenej a urcite bych do toho sel znovu.
Chudák motor ;)
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

Tomas.cz píše:
Manhaus píše:5ka, 1100otacek a krasne ticho... takze ja jsem spokojenej a urcite bych do toho sel znovu.
Chudák motor ;)
Samozrejme ze v techto otackach nejezdim, ale po vymene spojky jsem zkousel jak to "huci" v nizkych otackach... jinak jezdim standartne 2-2,5 tisice furt :)
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“