Octavia 1 1,9TDI 66KW ALH Ladas

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

krásně si ho užívám spíš je to přínos než zlo protože jak jsou kvalty delší tak je teprve cítit síla než jen frrr a zase řadit další prostě jsem s tím spokojen a rychlostní limity a odstupňování taky paráda když se jezdí na rozum tak se motor šetří kolem 2200ot a když je potřeba tak je tam výkonu dost na přidání s EWT jsem nejezdil ale podle grafu je GGU rozházená do délky už od 3 4 5 kdežto EWT jen 4 5 ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

subz3ro_tdi píše:EWT sa montovali do r.v.2004, potom ich nahradila GGU... prevodovo je to to iste...
Ladas píše:nejni GGU je jinak postavená než EWT ;)
Ladas píše:podle grafu je GGU rozházená do délky už od 3 4 5 kdežto EWT jen 4 5 ;)
Lado, povedal by som ze si to pleties s GGV, ta je inak preskladana...
EWT/EMD/GGU su prevodovo identicke prevodovky, aj podlka Etky, prevodove sukolia su poskladane nasledovne....

1.st.: EWT/EMD/GGU: Z=34/09, GGV: Z=33/10
2.st.: EWT/EMD/GGU: Z=33/16, GGV: Z=35/18
3.st.: EWT/EMD/GGU: Z=30/23, GGV: Z=34/26
4.st.: EWT/EMD/GGU: Z=31/28, GGV: Z=34/35
5.st.: EWT/EMD/GGU: Z=28/40, GGV: Z=45/30
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Nepletu a ač nerad musím tě opravit neboť mi tu šíříš mylné informace :kol1:

tak za prvé GGU má jinou trojku 30/23 kdežto EWT GGV 34/26 ;)
a mimo jiné GGV je pomalejší protože má diferák 61/18 kdežto EWT GGU 60/19 ;)

a za druhé GGU se osazovala od 11 měsíce 2002 do 5 měsíce 2006

a EWT se montovala od 4měsíce 2000 do 11 měsíce 2002

zdroj info je Etka a zkušenosti klidně si to ověř ;)

a prevodovo to to isté nejni :scooter:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

schonus píše:
Ladas píše:nejni GGU je jinak postavená než EWT ;)
A proto se ptam, jaky mas ted pocit z kroutaku?

Na origo prevodovce to se mnou cloumalo jako splasena kobyla...
Co mam EWT je to neco jineho, splasene taha uz jen 2jka.

BTW, Mas zkusenost s rozdilem mezi EWT a GGU?
no ono jde o to jak máš naloženo s výkonem co mám je to akorátní ale jestli máš tak 150hp a 350krut tak to bude lenoch...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

nemohol by si sem hodit foto tej oktavky z boku? diky
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

Ladas píše:
schonus píše:
Ladas píše:nejni GGU je jinak postavená než EWT ;)
BTW, Mas zkusenost s rozdilem mezi EWT a GGU?
no ono jde o to jak máš naloženo s výkonem co mám je to akorátní ale jestli máš tak 150hp a 350krut tak to bude lenoch...
Neni to nove odbrzdeno, ale pred FMIC, velkym sanim, R520st2 a novym softem bez koure to bylo 153k/427Nm.
Vychazim z tvych obdobnych parametru, kort kdyz oba ltlacime 1.5Bar
STOledo 1M, AHF - poladeno
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ladas píše:Nepletu a ač nerad musím tě opravit neboť mi tu šíříš mylné informace :kol1:
Preco nerad, ak sa mylim treba ma opravit.... :)
Ladas píše:
tak za prvé GGU má jinou trojku 30/23 kdežto EWT GGV 34/26 ;)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Ladas píše: a za druhé GGU se osazovala od 11 měsíce 2002 do 5 měsíce 2006
a EWT se montovala od 4měsíce 2000 do 11 měsíce 2002
Ano, spravne... ETKA ju uvadza az do roku 2004 ale to co pises sedi aj s tabulkou v DP :)
Ladas píše:
zdroj info je Etka a zkušenosti klidně si to ověř ;)
Tiez som cerpal z ETKY a DP, tak zrejme uvadzaju bludy, pretoze pisu ze EWT/GGU su prevodovo identicke prevodovky montovane do 1.9TDI 74kw, prevodovky EWR/GGV su z motora 1.4TDI 55kw...
Osobne som to overoval na internete z roznych zdrojov, vsetky uvadzaju tie prevody EWT-GGU rovnake, inak by som si v najmensom netrufol odporovat cloveku s rozhladom ako mas ty :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Já ani nevím jakou v Plusku mám (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak někdo tu má špatný podklady...

pro rok 2004
Obrázek

pro rok 2003
Obrázek

a diferáky pro rok 2003
Obrázek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podle mě je chyba v tý etce, když jsem to řešil už kdysi, tak jsem to tam měl taky EMD, EWT a GGU, v tý poslední verzi co mám je to jak píše Ladas, ale když se mrkneš na GGV, tak od 2ky po 5ku má jiný převody, jen ta trojka je spolu s EWT a GGU je jiná, podle mě je tam překlep, dělaj to taky jenom lidi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Tak jedna novinka jedu si to v pátek po D11 na hradec a někde kolem 26km bylo omezení na 80 po skončení omezení jsem vzhledem k pátečnímu provozu dosáhl 110-120 víc to fakt nešlo a cejtím že to nejede takže pumpa na 36km a po večerní rozborce je tu výsledek

Obrázek

Takže rovnou posílím stádo ať je sranda :woot: kdybych to tavil tak neřeknu ale tohle bylo trapný :roll:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

a co to? uhcala tryska nebo co?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

v pondělí se to dozvím ale při tomhle zatížení se mi to moc nezdá to očištění v místě praskliny bude od následný jízdy vysloveně propálený to ale nejni a na pístu je vidět 5 směrů...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

tak ze by unava materialu?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Buď a nebo spíš klasika prasknutí v nejslabším místě z neznámé příčiny
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“