Prerabka z FS-III na FN-3

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

athelas
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 úno 2009, 22:31
Odpovědi: 0
Bydliště: PO SVK

Prerabka z FS-III na FN-3

Příspěvek od athelas »

Zdravim, kupil som predne brzdy (ze vraj) z Leon 1M TopSport 288mm na moj Leon AHF. Kvoli opieskovaniu som dal vylisovat von loziska z tehlic. Mechanik mi povedal,ze nevie ci nebude problem s homokinetickym klbom, ze na tych tehliciach je mozno iny priemer ci co (ze na passat podvozku su ine homokinetaky ako na octavii). Je mozne ze s tym budu problemy?
Dozadu mam moznost komplet 256mm pozhanat no je to zo stvorkolky. Pasnu mi v pohode na predohrab? Dik za odpoved.
Seat Leon 1M AHF rv.2000, chip by RLS, EGR off, puky Audi TT, rozpera OMP, 2x Zimmermann 280mm/256mm chladene vzadu, H&R springs -40/-40, 225/45/R17
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Dozadu ti terba z predohrabu daju sa dat aj zo 4x4 ale treba vyrabat podlozky tak by som radsej zhanal z predohrabu.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
athelas
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 úno 2009, 22:31
Odpovědi: 0
Bydliště: PO SVK

Příspěvek od athelas »

Nevideli ste niekde nejaky nakres k tym podlozkam? Diky
Seat Leon 1M AHF rv.2000, chip by RLS, EGR off, puky Audi TT, rozpera OMP, 2x Zimmermann 280mm/256mm chladene vzadu, H&R springs -40/-40, 225/45/R17
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Prerabka z FS-III

Příspěvek od vynecht »

Podložky tl. 6 mm, díra dle šroubu venkovní průměr dle držáku aby to sedělo celou ( co největší) plochou na tom ofrézovaným, patří mezi držák na nápravě a držák brzdiče
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Prerabka z FS-III na FN-3

Příspěvek od Tomas.cz »

athelas píše:Zdravim, kupil som predne brzdy (ze vraj) z Leon 1M TopSport 288mm na moj Leon AHF. Kvoli opieskovaniu som dal vylisovat von loziska z tehlic. Mechanik mi povedal,ze nevie ci nebude problem s homokinetickym klbom, ze na tych tehliciach je mozno iny priemer ci co (ze na passat podvozku su ine homokinetaky ako na octavii). Je mozne ze s tym budu problemy?
Dozadu mam moznost komplet 256mm pozhanat no je to zo stvorkolky. Pasnu mi v pohode na predohrab? Dik za odpoved.
Tak jestli máš brzdy z Leona 288mm tak je dáš v poho na tvýho Leona, co sem pletete Passata? ;)
athelas
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 úno 2009, 22:31
Odpovědi: 0
Bydliště: PO SVK

Příspěvek od athelas »

No len mam obavy ze ci nebudu z passata, a ze ci je pravda ze ak by boli tak ci nebudu pasovat na leon kvoli homokynetakom.
Seat Leon 1M AHF rv.2000, chip by RLS, EGR off, puky Audi TT, rozpera OMP, 2x Zimmermann 280mm/256mm chladene vzadu, H&R springs -40/-40, 225/45/R17
athelas
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 úno 2009, 22:31
Odpovědi: 0
Bydliště: PO SVK

Příspěvek od athelas »

Vymenil som zadne brzdy klasika 232mm za 256mm vnutorne chladene. Mechanik mi osadil dosky z mojich povodnych brzd do tych vacsich. Je to zamenitelne? Ked pozeram na kotuce tak asi 4mm po vonkajsom obvode nie su vobec brzdene. Maju 232mm a 256mm rovnake dosky? Dik
Seat Leon 1M AHF rv.2000, chip by RLS, EGR off, puky Audi TT, rozpera OMP, 2x Zimmermann 280mm/256mm chladene vzadu, H&R springs -40/-40, 225/45/R17
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ano dosticky su rovnake. Nic si z toho nerob. Soudruzi inziniri z NDR to moc nedomysleli. Je to skoda pretoze sa nvyuziva cela trecia plocha, ale co uz. Vyrobne naklady su svina.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Jojo: no ked to ma 4mm zvonku a o vnutri nic nespomina tak by som skor povedal ze ma adaptery zo 4x4, to by zodpovedalo.... s adaptermi pre FWD nechava drazku po vnutornej aj vonkajsej strane, kedze brzdic je presne v strede ako ma byt...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
athelas
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 úno 2009, 22:31
Odpovědi: 0
Bydliště: PO SVK

Příspěvek od athelas »

Hej su z verzie 4x4, musel som vyrabat podlozky pod strmen. Ok diky, myslel som ze nemam spravne dosky.
Seat Leon 1M AHF rv.2000, chip by RLS, EGR off, puky Audi TT, rozpera OMP, 2x Zimmermann 280mm/256mm chladene vzadu, H&R springs -40/-40, 225/45/R17
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Nesucha ti kotuc po obvode o brzdic (strmen) z vnutornej strany? Ak nie, je to tam urcite natesno... porozmyslaj o vymene, nie je to 100% koser... ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
athelas
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 úno 2009, 22:31
Odpovědi: 0
Bydliště: PO SVK

Příspěvek od athelas »

pozrel som tie zadne kotuce, kotuc o brzdic nesucha, je tam asi 1mm az 1,5mm medzera.
Seat Leon 1M AHF rv.2000, chip by RLS, EGR off, puky Audi TT, rozpera OMP, 2x Zimmermann 280mm/256mm chladene vzadu, H&R springs -40/-40, 225/45/R17
athelas
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 úno 2009, 22:31
Odpovědi: 0
Bydliště: PO SVK

Příspěvek od athelas »

este jedna otazka: zadok som uz vymenil za 256mm kotuce, mam este komplet 288mm predok. Ak vymenim aj predok budem potrebovat menit hlavny brzdovy valec za silnejsi? Ak ano, z coho a kolko asi stoji? Diky
Seat Leon 1M AHF rv.2000, chip by RLS, EGR off, puky Audi TT, rozpera OMP, 2x Zimmermann 280mm/256mm chladene vzadu, H&R springs -40/-40, 225/45/R17
athelas
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 úno 2009, 22:31
Odpovědi: 0
Bydliště: PO SVK

Příspěvek od athelas »

Nikto nepomoze? Chcem vediet ci staci prehodit a brzdit, ci treba riesit ten valec tiez.
Seat Leon 1M AHF rv.2000, chip by RLS, EGR off, puky Audi TT, rozpera OMP, 2x Zimmermann 280mm/256mm chladene vzadu, H&R springs -40/-40, 225/45/R17
stouracvok
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 16 čer 2010, 18:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od stouracvok »

athelas píše:este jedna otazka: zadok som uz vymenil za 256mm kotuce, mam este komplet 288mm predok. Ak vymenim aj predok budem potrebovat menit hlavny brzdovy valec za silnejsi? Ak ano, z coho a kolko asi stoji? Diky
Já sem si měnil na A4ce brzdy za brzdy z S4ky a válec sem neměnil a brzdí mi to bezproblemu takže myslím že by ti to nemělo dělat problem.
Audi A4 Quattro 6Q AFN, 12mm, PP 764 stage II, 1hmt 240mm, přední brzdy 320x30mm zadní 256x22mm, podvozek S4.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“