O1 ASZ

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 875
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

O1 ASZ

Příspěvek od cacinek »

Na kolik se da vysplhat jen softem?
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: O1 ASZ

Příspěvek od jordee_23 »

cacinek píše:Na kolik se da vysplhat jen softem?
myslim strop do 180 hp a okolo 400Nm ..zalezi na stave . pozri do sekcie graby je tam jedna fabka 96kw +sw ... a napr aj cupra je na tom fajn po sw (profituning) co som videl graf na inom fore...
GIV var asz 4mot upraveny
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 875
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

ptam se jen ze zejimavosti, jestli jde prave vic nez mam, ale jinak dik. Vidim ze pro dalsi zvysovani budu muset dat jinej hw:-D
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3718
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Nahoď graf.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Re: O1 ASZ

Příspěvek od subz3ro_tdi »

jordee_23 píše: myslim strop do 180 hp a okolo 400Nm ..zalezi na stave
a v lete mas z toho fritovac..... chalani, trochu sudnosti... (crazy)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 875
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

graf nemam, meril to predchozi majitel, ale jede to lip jak kamosova f1rs 121kw, 410nm
Boader
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 15 bře 2011, 21:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boader »

ČAU KLUCI CHCI SE ZEPTAT, MAM O1 TDI PD CHIP 120 KW.
KAMOS MA FABII RS CHIP CCA 120 KW TAK SE CHCI ZEPTAT JAK JE MOZNY ZE MI UJEDE JAKO KDYBY TO BYL LEON ARL KDYZ V TY FABCE JE HORSI TURBO NEZ MAM JA V OCT?????? FAKT TO NECHAPU JESTLI HRAJE HODNE VELKOU ROLI ZE JE TO O NEJAKEJCH 150 KILO LECHCI ??? DEKUJI ZA ODPOVED :? :? :?
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Boader píše:ČAU KLUCI CHCI SE ZEPTAT, MAM O1 TDI PD CHIP 120 KW.
KAMOS MA FABII RS CHIP CCA 120 KW TAK SE CHCI ZEPTAT JAK JE MOZNY ZE MI UJEDE JAKO KDYBY TO BYL LEON ARL KDYZ V TY FABCE JE HORSI TURBO NEZ MAM JA V OCT?????? FAKT TO NECHAPU JESTLI HRAJE HODNE VELKOU ROLI ZE JE TO O NEJAKEJCH 150 KILO LECHCI ??? DEKUJI ZA ODPOVED :? :? :?
Na toto je skor dobra odpoved ze nieje priebeh vykonu taky ako tvoj.Vsak sa dohodnite a dajte to premerat na brzdu a tam sa uvidi ake mate rozdiely a je tam este vela inych veci...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Boader
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 15 bře 2011, 21:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boader »

A CO TREBA JE TAM JESTE JINYHO NEZ V MY OCT ??? DEKUJI
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Boader píše:A CO TREBA JE TAM JESTE JINYHO NEZ V MY OCT ??? DEKUJI
Inych veci som myslel ako napriklad ze kazdy komponent ma niaku vyrobnu odchylku a v konecnom dosledku preto jedno seriove auto ide lepsie ako druhe a aj po cipe ide jedno inak ako druhe a zalezi aj kto robil do to upravu a ako ju spravil.Najlepsie zmerat na vahe po sebe obe auta a tam sa ukaze kde je rozdiel.Kludne moze jedna vaha vzduchu davat viac ako druha alebo mzoe byt zanesene sacie zvody od sadzi z egru.Tazko povedat ale ak uteka o hodne prec tak by som tipoval upravu cipu na inu.Skuste si vymenit auta a porovnajte zrychlenie...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Boader
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 15 bře 2011, 21:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boader »

ok dekuji zkusime to zmerit a upravu delal jeden clovek obe auta,ja mam v ty oktavce egr off
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Boader píše:ok dekuji zkusime to zmerit a upravu delal jeden clovek obe auta,ja mam v ty oktavce egr off
No ale vysledok moze byt na brzde uplne iny ci sa uprava robila na brzde a je aj graf?
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Boader
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 15 bře 2011, 21:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boader »

nene na brzde to nebylo klasika uprava na ulici no :(
Boader
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 15 bře 2011, 21:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boader »

a je mozny ze v ty fabce a jinak zprevodovanou prevodovku ??? pze me se zda ze ma od 3 kratsi kvalty
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Boader píše:nene na brzde to nebylo klasika uprava na ulici no :(
Tak by potom asi neni ocom lebo tam sa da toho tolko upravit ze vyjde nakoniec uplne nieco ine na zaver.A je to mozne ze ma kratsie prevody a tym padom je aj pruznejsia je aj lahsia.Tazko povedat...Ale ak vezmeme do uvahy ze ak vytacate do 4000 - 4200ot. a preradi sa tak klesne tak k cca 3600-3800 a tam zalezi aky je vykon a krutiaci moment nastaveny.Ved aj sprintersky program je uplne iny ako na beznu prevazdku.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“