O1 ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: O1 ASZ
myslim strop do 180 hp a okolo 400Nm ..zalezi na stave . pozri do sekcie graby je tam jedna fabka 96kw +sw ... a napr aj cupra je na tom fajn po sw (profituning) co som videl graf na inom fore...cacinek píše:Na kolik se da vysplhat jen softem?
GIV var asz 4mot upraveny
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Re: O1 ASZ
a v lete mas z toho fritovac..... chalani, trochu sudnosti...jordee_23 píše: myslim strop do 180 hp a okolo 400Nm ..zalezi na stave
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
ČAU KLUCI CHCI SE ZEPTAT, MAM O1 TDI PD CHIP 120 KW.
KAMOS MA FABII RS CHIP CCA 120 KW TAK SE CHCI ZEPTAT JAK JE MOZNY ZE MI UJEDE JAKO KDYBY TO BYL LEON ARL KDYZ V TY FABCE JE HORSI TURBO NEZ MAM JA V OCT?????? FAKT TO NECHAPU JESTLI HRAJE HODNE VELKOU ROLI ZE JE TO O NEJAKEJCH 150 KILO LECHCI ??? DEKUJI ZA ODPOVED

KAMOS MA FABII RS CHIP CCA 120 KW TAK SE CHCI ZEPTAT JAK JE MOZNY ZE MI UJEDE JAKO KDYBY TO BYL LEON ARL KDYZ V TY FABCE JE HORSI TURBO NEZ MAM JA V OCT?????? FAKT TO NECHAPU JESTLI HRAJE HODNE VELKOU ROLI ZE JE TO O NEJAKEJCH 150 KILO LECHCI ??? DEKUJI ZA ODPOVED
Na toto je skor dobra odpoved ze nieje priebeh vykonu taky ako tvoj.Vsak sa dohodnite a dajte to premerat na brzdu a tam sa uvidi ake mate rozdiely a je tam este vela inych veci...Boader píše:ČAU KLUCI CHCI SE ZEPTAT, MAM O1 TDI PD CHIP 120 KW.
KAMOS MA FABII RS CHIP CCA 120 KW TAK SE CHCI ZEPTAT JAK JE MOZNY ZE MI UJEDE JAKO KDYBY TO BYL LEON ARL KDYZ V TY FABCE JE HORSI TURBO NEZ MAM JA V OCT?????? FAKT TO NECHAPU JESTLI HRAJE HODNE VELKOU ROLI ZE JE TO O NEJAKEJCH 150 KILO LECHCI ??? DEKUJI ZA ODPOVED![]()
![]()
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Inych veci som myslel ako napriklad ze kazdy komponent ma niaku vyrobnu odchylku a v konecnom dosledku preto jedno seriove auto ide lepsie ako druhe a aj po cipe ide jedno inak ako druhe a zalezi aj kto robil do to upravu a ako ju spravil.Najlepsie zmerat na vahe po sebe obe auta a tam sa ukaze kde je rozdiel.Kludne moze jedna vaha vzduchu davat viac ako druha alebo mzoe byt zanesene sacie zvody od sadzi z egru.Tazko povedat ale ak uteka o hodne prec tak by som tipoval upravu cipu na inu.Skuste si vymenit auta a porovnajte zrychlenie...Boader píše:A CO TREBA JE TAM JESTE JINYHO NEZ V MY OCT ??? DEKUJI
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
No ale vysledok moze byt na brzde uplne iny ci sa uprava robila na brzde a je aj graf?Boader píše:ok dekuji zkusime to zmerit a upravu delal jeden clovek obe auta,ja mam v ty oktavce egr off
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Tak by potom asi neni ocom lebo tam sa da toho tolko upravit ze vyjde nakoniec uplne nieco ine na zaver.A je to mozne ze ma kratsie prevody a tym padom je aj pruznejsia je aj lahsia.Tazko povedat...Ale ak vezmeme do uvahy ze ak vytacate do 4000 - 4200ot. a preradi sa tak klesne tak k cca 3600-3800 a tam zalezi aky je vykon a krutiaci moment nastaveny.Ved aj sprintersky program je uplne iny ako na beznu prevazdku.Boader píše:nene na brzde to nebylo klasika uprava na ulici no
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=