důkaz o tom že míň je někdy vícsubz3ro_tdi píše:Takze mi prislo info od cloveka z ebay.uk co ten BA predava - je to ako som sa obaval - LUKPája 19 píše: S těma setrvákama je to tak jak píšeš. BA je pro 130 a 150ps Sharana a ostatní autobusy 130 a 150. Na druhou stranu se dával i do Bory 85kw, nebo Golfa 74kw 4x4, 85kw 4x2 i 4x4 nebo do Octy 74kw 4x4.
A naopak BB se montoval třeba do Cupry R tdi , která má 118kw, nebo do Leona ARL, Toleda ARL, Golfa ARL, Sharana 2,0Tdi, verze 4x4 nevyjímaje...
Takže těžko říct, kterej z nich je zesílenej. Jo a spojky ode mne berou majitelé obou typů setrvačníků zhruba stejně. Odchází obojí...
Turbo pracuje s mensim tlakom (1,6bar - predtym 1,65bar), pritom je vyssi vykon aj lepsi krutiaci moment... keby dvojhmota dovolila, dalo by sa ist s krutiacim momentom este vyssie... mozno vo vyssich otackach sa to necha viac nafuknut, uvidime co z toho BH este vydojiMisík píše:Musim povedat ze toto je ukazkova uprava od Pana BH klobuk dole.A ja som si porovnal priebeh vykonu s tym starsim turbom a softom a urcite to je ovela lepsie.
Octavia Combi 1.9TDI (postupny vyvoj)
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Finalna modifikacia, tzv. DFM-friendly varianta 
Oproti predoslej konfiguracii nahradil papierovu vlozku filtra K&N.
Dvojhmota je uz ticho, k tomu par koni navrch, co viac si clovek moze priat, vsakze ano....
Vdaka BH za trpezlivost, aj ked tych reci okolo toho bolo ako vzdy pozehnane...
Myslim vsak ze tak ako ja aj on je spokojny, takto si predstavujem priebeh vykonu na TDI VP motore 

Oproti predoslej konfiguracii nahradil papierovu vlozku filtra K&N.
Dvojhmota je uz ticho, k tomu par koni navrch, co viac si clovek moze priat, vsakze ano....
Vdaka BH za trpezlivost, aj ked tych reci okolo toho bolo ako vzdy pozehnane...

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Tak tomuto ja hovorim Know-how.Asi najlepsi graf tu na fore.A uz nic nelad a nehaj to tak skoda to pokazit
Gratulujem k vysledku...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
tak s tím bych se chtěl projet, moc moc pěkný 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@toby66kw: je to dost mozne, ten motor si na valcoch uzil svoje... aspon mozeme mat istotu ze to nie su len virtualne kone
@Misík: neboj, stryko, uz to takto zostane... ja budem mat za mesiac uplne ine starosti ako ladit auto
@dolar100, MirkeX: nie je to ziadna brutalita, su tu (uz aj) silnejsie TDI VP motory na fore, ale mozem vam povedat ze s tymto je fakt radost jazdit, ta pruznost motora a reakcia na plyn je proste super, takto nejako som si to vzdy predstavoval...... aj ked k tomuto vysledku bola dlha cesta
@Thomy, Jayson: Vykon je z fyzikalneho hladiska derivacia prace podla casu... aplikovane na pracu ktoru vykonava motor, je teda derivaciou krutiaceho momentu podla otacok motora...... kedze maximum tociveho momentu nie je otackovo zhodne s maximom vykonu, v podstate neplati priama umernost tychto dvoch velicin (ze zvysenie jedneho maxima zakonite zvysi druhe a naopak), vsetko je to o priebehu...... ale aby sme netrepali len teoreticky, od 3500 otacok sa kvoli lepsiemu priebehu oproti minulemu softu pridalo 0,05 baru plniaceho tlaku, kedze vdaka miernejsiemu spodku tam este bola "volna kapacita", co sposobilo navysenie absolutneho vykonu a posunutie maxima o zhruba 50 otacok vyssie
@Misík: neboj, stryko, uz to takto zostane... ja budem mat za mesiac uplne ine starosti ako ladit auto
@dolar100, MirkeX: nie je to ziadna brutalita, su tu (uz aj) silnejsie TDI VP motory na fore, ale mozem vam povedat ze s tymto je fakt radost jazdit, ta pruznost motora a reakcia na plyn je proste super, takto nejako som si to vzdy predstavoval...... aj ked k tomuto vysledku bola dlha cesta
@Thomy, Jayson: Vykon je z fyzikalneho hladiska derivacia prace podla casu... aplikovane na pracu ktoru vykonava motor, je teda derivaciou krutiaceho momentu podla otacok motora...... kedze maximum tociveho momentu nie je otackovo zhodne s maximom vykonu, v podstate neplati priama umernost tychto dvoch velicin (ze zvysenie jedneho maxima zakonite zvysi druhe a naopak), vsetko je to o priebehu...... ale aby sme netrepali len teoreticky, od 3500 otacok sa kvoli lepsiemu priebehu oproti minulemu softu pridalo 0,05 baru plniaceho tlaku, kedze vdaka miernejsiemu spodku tam este bola "volna kapacita", co sposobilo navysenie absolutneho vykonu a posunutie maxima o zhruba 50 otacok vyssie
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Nebolo az take stresujuce. Dolezite je vybrat k motoru spravne turbo. Nie kazde velke je dobre. Musi byt usite na poziadavku... Velmi je dolezite vediet co clovek chce.. Co je trosku zlozite u perfekcionalistu Stana.
. Ale za mesiac sa situacia zmeni a chalanko bude chipovat plienocky.... heh...
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro