O1 TDi 74kw 4x4 vs. 74kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Losky píše:Já měl soft od nalejvače a to kopalo do zad jako kráva, tady jsem to necítil, tak proto to zklamání. V tom bude zakopanej pes.
Nevidel som graf nogisovej upravy, aky ma nastup v nizkych otackach, ale ak sa ti zda 439Nm na 1.9tdi maly kopanec, tak asi zbytocne o tom vobec diskutovat :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Losky píše:Já měl soft od nalejvače a to kopalo do zad jako kráva, tady jsem to necítil, tak proto to zklamání. V tom bude zakopanej pes.
jo jo akorát tebe by to koplo do zad a koukal bys nogisovi na prdel jak mizí v dáli (LOL)

ale za jedno svezení, možná navíc jen jako spolujezdec toho člověk moc nepozná ... to chce s tím autem najezdit nějaký ten km a naučit se ho používat...

jak psal Forest.. třeba série ASZ tě nakopne pořádně, ale pak se už nic neděje.. to co mám teď sice tak nenakopne... ale jede a jede...
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Tak jel jsem jako spolujezdec. Takže to není skoro žádné posouzení, jen řikám, že mi to nepřišlo nějak razantnější oproti ATD s čipem. Ale zas kdo ví, jak to bylo udělané, ale oproti sérii to pak tlačilo do sedačky hodně, ale zase v úzkém pásmu otáček, takže taky nic moc. Ale zas to na hodně lidí zapůsobilo, jak to zatlačilo do sedačky:))))
Teď jsem byl u známého, má 81kw, VB, vstřiky 764 Powerplus, čip a prý to má okolo 175hp
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Forest píše:@Losky: www.4est.wz.cz/golf/Golf_TDI.JPG ... ale je to jen informativni, aktualni bych musel nafotit, ma to svoje mouchy (lak, ne ovsem rez, jen skrabance a oderky).
Tak vypadá docela pěkně. Zachovalej kousek. Mě se právě akorát nelíbí prostě ta stavba karoserie. Krátkej je pěknej, ale u kombíku se mi nelíbí ta hranatost zadku jako u Passata B5 nebo B5,5.
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Tak ještě oživím toto téma. Pořád sleduji tohle auto s motorem ASZ a moc výběr není. Pokud bych nakonec bral jinej motor, je lepší 74kw nebo 81kw? Většina lidí mi tvrdí, že ta rotačka jezdí líp. Určitě tam pak půjde čip. Co jsem tak koukal, tak pokud se dá u ATD VA a čip tak je výkon přes 150hp. U rotačky asi vstřiky a turbo a bude to výkonově na stejno? Jedná se mi o nejlehčí způsob. Díky
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

PDčko líp jezdí... a rotačka méně žere.. podle palubáku.. ;)
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

většinou jsem to slyšel v obrácené variantě, že líp jezdí rotačka:))
Pokud bych dal to VA a chip, dostanu se přes 150hp? Děkuju
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2010, 13:36

Příspěvek od kozelpub »

Losky píše:většinou jsem to slyšel v obrácené variantě, že líp jezdí rotačka:))
Pokud bych dal to VA a chip, dostanu se přes 150hp? Děkuju
:D 74 vs 81 kw ani nejde poznat niaky extra rozdiel... akurat ta 81 zozere kludne aj o 1 l nafty menej...
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

možná proto že mu kecá palubák ;)
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2010, 13:36

Příspěvek od kozelpub »

Vici píše:možná proto že mu kecá palubák ;)
tak to newm :D
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

No jo, jsem pořád dost nerozhodnej a to mě ještě začlo nahlodávat RS:)
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Halóóó... Na kolik bych se dostal u ATD s VA a chipem? Díky :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Limit VA je do 170PS? Vstřiky nevím, snad by to ale daly. Ale pozor Tourky maji AXR.. ten je ještě o něco zdechlejší v sérii než ATD
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

Losky píše:Halóóó... Na kolik bych se dostal u ATD s VA a chipem? Díky :)
Pozri tu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
150 - 160 závisí od stavu komponentov a chiptunera, je tam na doraz IC.
Ja tlačím 1,45 s VA čiže je ešte rezerva, možno keby bol FMIC, sanie ASZ... dalo by sa ísť aj na tých 1,55. :)
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

A po čipu je nějaký rozdíl mezi tím ATD a AXR?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“