Problém s ventily - pokračování

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

BH motor píše:
Andre píše:Tu olejovou pumpu máte na mysli v souvislosti s hydrama?
ano. Vyssi tlak vytlaci hydra a pootvori ventily.
vlažný motor = hustší olej, proto by to mohlo dělat už v těch 3500 a u teplýho až ve 4000?? Kdyžtak mě opravte. Jen přemejšlim..
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jen teoreticky, kdyby se pootevřely ventily, tak to bude málo pálit a kouř by byl okamžitě světlej, jako špatně spálená nafta
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Huml píše:jen teoreticky, kdyby se pootevřely ventily, tak to bude málo pálit a kouř by byl okamžitě světlej, jako špatně spálená nafta
naozaj len teoreticky. je to skoro vzdy od 2500 -3500 otacok podla teploty. motor zacne štekat aj po uvolneni plynu a stabilizuje sa tak po pol minute. ak sa podrzi dlhsie moze aj zdochnut.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Každopádně začneme těmi tlaky oleje, kontrolou turba a vstřiků. Když nic, tak kontrola a výměna pružin v makovici.. Souhlasíte?
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

tazko sa riesi takato vec ked to nepocujem. moze to byt aj struna v makovici. ale pravdepodobnejsia poruca pre benzin ako diesel.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

BH motor píše:keby praskla pruzina na ventily tak je najpravdepodobnejsie motor po smrti a ty mas iny problem. Zhanas druhy. Zmeraj mazaci tlak ak je viec ako 5 bar tak vymen olej pumpu aj s regulatorom.
Tak dneska jsme s Andrem změřili tlak oleje a výsledek je takový.

1000 ot/min ........... tlak 3 bar
2000 ot/min ........... tlak přez 5 bar, nepamatuju přesně
3000 ot/min .......... tlak lez přez 6.5 baru na teplým motoru.


Nevíte někdo, kolik je minimální a maximální tlak oleje v celém spektru otáček? Skrátka kolik barů by to mělo tlačit v kolika otáčkách?
Zkusíme to vyměnit a dám vědět,jak to dopadlo.
Naposledy upravil(a) Dawee dne 27 úno 2007, 22:01, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Dawee píše:
BH motor píše:keby praskla pruzina na ventily tak je najpravdepodobnejsie motor po smrti a ty mas iny problem. Zhanas druhy. Zmeraj mazaci tlak ak je viec ako 5 bar tak vymen olej pumpu aj s regulatorom.
Tak dneska jsme s Andrem změřili tlak oleje a výsledek je takový.

1000 ot/min ........... tlak 3 bar
2000 ot/min ........... tlak přez 5 bar, nepamatuju přesně
3000 ot/min .......... tlak lez přez 6.5 baru na teplým motoru.

Z toho by se zdálo, že je záhada vyřešena. Zkusíme to vyměnit a dám vědět,jak to dopadlo.
a asi je to jasne. vadny regulator tlaku :)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

musí se to měnit i s tou pumpou?? Logicky, pumpa pumpuje a nezdá se mi, že by sama od sebe najednou začla tlačit dvakrát tolik..
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

při 2000ot/min má být 2.0 barů. teplota oleje 80 stup
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

pafka píše:při 2000ot/min má být 2.0 barů. teplota oleje 80 stup
No tak to je poněkud jiná hodnota, než jsme naměřili..
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

vymen si to cele. nik ti to nevymontuje z pumpy a nove si to kupit nepojdes. Skontroluj si aj nahon na pumpu, ci niesu oslahnutezuby. bolo to chvilku pretazovane. daj tam celu pumpu. :)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Včera jsme s Ondrou vyměnily olejovou pumpu. Tlaky klesly na hodnoty:

1000 ot .... 1,8 baru
3000 ot .... 5 barů
3500 - 4000 ot ... 5,5 baru a tam už víceméně sedí

Co je špatný je to, že závada se projevuje pořád.
3500 - 4000 ot, motor se rozštěká, černej nebo šedej kouř, cca 30 vteřin si to sedá, podle toho, jak dlouho to podržíš štěkat.

Otázka je, jestli je to stále moc a jestli je někde další ventil na regulaci tlaku?

Nenapadá vás nic?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

řekl bych, že pružiny na ventilech
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

je to tezke takhle resit,ale pruziny na ventilech by se poznali podle zvuku a i stlacenim,jak vypada vacka?
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Dawee píše:Včera jsme s Ondrou vyměnily olejovou pumpu. Tlaky klesly na hodnoty:

1000 ot .... 1,8 baru
3000 ot .... 5 barů
3500 - 4000 ot ... 5,5 baru a tam už víceméně sedí

Co je špatný je to, že závada se projevuje pořád.
3500 - 4000 ot, motor se rozštěká, černej nebo šedej kouř, cca 30 vteřin si to sedá, podle toho, jak dlouho to podržíš štěkat.

Otázka je, jestli je to stále moc a jestli je někde další ventil na regulaci tlaku?

Nenapadá vás nic?
a zkoušel jsi po výměně pumpy ještě nalogovat tlak turba?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“