vlažný motor = hustší olej, proto by to mohlo dělat už v těch 3500 a u teplýho až ve 4000?? Kdyžtak mě opravte. Jen přemejšlim..BH motor píše:ano. Vyssi tlak vytlaci hydra a pootvori ventily.Andre píše:Tu olejovou pumpu máte na mysli v souvislosti s hydrama?
Problém s ventily - pokračování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
naozaj len teoreticky. je to skoro vzdy od 2500 -3500 otacok podla teploty. motor zacne štekat aj po uvolneni plynu a stabilizuje sa tak po pol minute. ak sa podrzi dlhsie moze aj zdochnut.Huml píše:jen teoreticky, kdyby se pootevřely ventily, tak to bude málo pálit a kouř by byl okamžitě světlej, jako špatně spálená nafta
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Tak dneska jsme s Andrem změřili tlak oleje a výsledek je takový.BH motor píše:keby praskla pruzina na ventily tak je najpravdepodobnejsie motor po smrti a ty mas iny problem. Zhanas druhy. Zmeraj mazaci tlak ak je viec ako 5 bar tak vymen olej pumpu aj s regulatorom.
1000 ot/min ........... tlak 3 bar
2000 ot/min ........... tlak přez 5 bar, nepamatuju přesně
3000 ot/min .......... tlak lez přez 6.5 baru na teplým motoru.
Nevíte někdo, kolik je minimální a maximální tlak oleje v celém spektru otáček? Skrátka kolik barů by to mělo tlačit v kolika otáčkách?
Zkusíme to vyměnit a dám vědět,jak to dopadlo.
Naposledy upravil(a) Dawee dne 27 úno 2007, 22:01, celkem upraveno 1 x.
a asi je to jasne. vadny regulator tlakuDawee píše:Tak dneska jsme s Andrem změřili tlak oleje a výsledek je takový.BH motor píše:keby praskla pruzina na ventily tak je najpravdepodobnejsie motor po smrti a ty mas iny problem. Zhanas druhy. Zmeraj mazaci tlak ak je viec ako 5 bar tak vymen olej pumpu aj s regulatorom.
1000 ot/min ........... tlak 3 bar
2000 ot/min ........... tlak přez 5 bar, nepamatuju přesně
3000 ot/min .......... tlak lez přez 6.5 baru na teplým motoru.
Z toho by se zdálo, že je záhada vyřešena. Zkusíme to vyměnit a dám vědět,jak to dopadlo.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Včera jsme s Ondrou vyměnily olejovou pumpu. Tlaky klesly na hodnoty:
1000 ot .... 1,8 baru
3000 ot .... 5 barů
3500 - 4000 ot ... 5,5 baru a tam už víceméně sedí
Co je špatný je to, že závada se projevuje pořád.
3500 - 4000 ot, motor se rozštěká, černej nebo šedej kouř, cca 30 vteřin si to sedá, podle toho, jak dlouho to podržíš štěkat.
Otázka je, jestli je to stále moc a jestli je někde další ventil na regulaci tlaku?
Nenapadá vás nic?
1000 ot .... 1,8 baru
3000 ot .... 5 barů
3500 - 4000 ot ... 5,5 baru a tam už víceméně sedí
Co je špatný je to, že závada se projevuje pořád.
3500 - 4000 ot, motor se rozštěká, černej nebo šedej kouř, cca 30 vteřin si to sedá, podle toho, jak dlouho to podržíš štěkat.
Otázka je, jestli je to stále moc a jestli je někde další ventil na regulaci tlaku?
Nenapadá vás nic?
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
a zkoušel jsi po výměně pumpy ještě nalogovat tlak turba?Dawee píše:Včera jsme s Ondrou vyměnily olejovou pumpu. Tlaky klesly na hodnoty:
1000 ot .... 1,8 baru
3000 ot .... 5 barů
3500 - 4000 ot ... 5,5 baru a tam už víceméně sedí
Co je špatný je to, že závada se projevuje pořád.
3500 - 4000 ot, motor se rozštěká, černej nebo šedej kouř, cca 30 vteřin si to sedá, podle toho, jak dlouho to podržíš štěkat.
Otázka je, jestli je to stále moc a jestli je někde další ventil na regulaci tlaku?
Nenapadá vás nic?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
