
D-RACING (auto majitela, bmw 330 d seria 204 hp a 410 Nm)
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
D-RACING (auto majitela, bmw 330 d seria 204 hp a 410 Nm)
Takisto merane u panka BH motor...(vdaka)

Naposledy upravil(a) cupra dne 04 říj 2011, 21:19, celkem upraveno 1 x.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
@Indi: aby si nepovedal ze nie som objektivny - ten priebeh nie je pekny, je to prestrelene zospodu, regulacia nestiha, takisto navrchu - prepad v 3800 ot. Kazdopadne treba to kvitovat ako absolutny vysledok, 340 koni na 200 konovom motore asi nikdy s tymto turbom lepsie vyzerat nebude........ ak to niekto dokaze urobit lepsie, moze toto zotriet pod ciernu zem, ja si to nedovolim 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
CHF tohle dela na 1.9TDI a pan Vojacek ma i docela fajn prubehy, takze na 3L a jeste CR motoru kterej ma kurevsky lepsi potencial v otackach je tohle docela zvlastni pohled na prubeh a nejlepsi na SVETE... Ten prefuk je brutalni,, asi vysoke EMP a pak nasleduje odfouknuti.
S tim nejlepsim na svete si delas srandu ze?????? Jako sprintovaci auto se mi tohle nezda, pada moc brzo vykon, kdyz si vemu, ze obcas musim motor pretocit na 5000 otacek hmmm. Nevyjadroval bych se, kazdej mame jinej pohled na dobre odvedenou praci, ale rozesmalo me to NEJLEPSI NA SVETE, to je trochu prestrelene...
hlavne se nerozciluj, je to jen muj nazor a pohled..

S tim nejlepsim na svete si delas srandu ze?????? Jako sprintovaci auto se mi tohle nezda, pada moc brzo vykon, kdyz si vemu, ze obcas musim motor pretocit na 5000 otacek hmmm. Nevyjadroval bych se, kazdej mame jinej pohled na dobre odvedenou praci, ale rozesmalo me to NEJLEPSI NA SVETE, to je trochu prestrelene...
hlavne se nerozciluj, je to jen muj nazor a pohled..


340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
1) pokud by mel clovek dostatecne dimenzovane trysky, pak bych nevidel problem v tom, dat tam nejake vetsi turbo (od boku strelim HX35/40) ... kroutici moment by byl sice dele, nicmene by se drzel dele nezli jen par ?desitek? otacek a vykon by byl logicky take vyssicupra píše:len pre info asi najsilnejsi baworak trojliter na svete s jednym turbom...338 hp a 830 Nm...panko BH motor mi povedal ze ten krutak je skutocny...
... jenze ja bych se touto cestou rozhodne neubiral, protoze bych tam dal samozrejme twina, pricemz v tomto pripade sekvenci velke->male ... kdyz "umi" ovladat (coz graf zcela popira) blow-off ventil, nemel by mit problem ovladat i jine regulacni prvky (chapejme klapky)
2) ten kroutak je dost mozna skutecny, nicmene jak dlouho vidime vsichni ... vzpominam si na slova Alese Skutchana (ti, kteri ctou me prispevky peclive prominou), kdy se pred 8+ lety smal, jak ma kazdy udajnych 200 koni a pritom si je on pojizdi se 180 s tim, ze poukazoval na to, ze vyhrava prubeh, nikoliv maximalni hodnota
odpoved bych osobne hledal v terminu "blow-off ventil" ... je na tomto voze stale pritomen?Jayson píše:nechápu, proč tak zkušený ladič jako donuzo tam má takový přefuk na spodku a proč má nejvyšší výkon v 3500ot. a pak šílený propadvěřim že to pocitově pojede brutálně, na silnici se to bude chovat asi trochu jinak než na grafu, ale proč neudělal nějaký korekce, aby ta křivka byla trochu vyhlazená?
Pridavam se k Tvemu nazoru a reakce predpokladam ( http://vodpod.com/watch/1859739-joe-car ... key-looker )Indi píše:Že by to donuzo neuměl?
Hlavně je moc nekritizuj, protože budeš arogantní a namyšlený, jako já

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)