D-RACING (auto majitela, bmw 330 d seria 204 hp a 410 Nm)

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

D-RACING (auto majitela, bmw 330 d seria 204 hp a 410 Nm)

Příspěvek od cupra »

Takisto merane u panka BH motor...(vdaka)Obrázek
Naposledy upravil(a) cupra dne 04 říj 2011, 21:19, celkem upraveno 1 x.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

len pre info asi najsilnejsi baworak trojliter na svete s jednym turbom...338 hp a 830 Nm...panko BH motor mi povedal ze ten krutak je skutocny...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

střecha jak lomnický štít :o
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jjp
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2011, 20:12
Bydliště: Krumlov

Příspěvek od jjp »

K cemu to je, kdyz to stejne neprenese na silnici
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

jjp píše:K cemu to je, kdyz to stejne neprenese na silnici
to bys se divil...auto vyhrava kopce,slalomy aj sprinty ... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
jjp
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2011, 20:12
Bydliště: Krumlov

Příspěvek od jjp »

To ja nerikam,mam na aute pres 600Nm a vim, co to dela
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

nechápu, proč tak zkušený ladič jako donuzo tam má takový přefuk na spodku a proč má nejvyšší výkon v 3500ot. a pak šílený propad :? věřim že to pocitově pojede brutálně, na silnici se to bude chovat asi trochu jinak než na grafu, ale proč neudělal nějaký korekce, aby ta křivka byla trochu vyhlazená?
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Že by to donuzo neuměl?
Hlavně je moc nekritizuj, protože budeš arogantní a namyšlený, jako já (rofl)
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Indi: aby si nepovedal ze nie som objektivny - ten priebeh nie je pekny, je to prestrelene zospodu, regulacia nestiha, takisto navrchu - prepad v 3800 ot. Kazdopadne treba to kvitovat ako absolutny vysledok, 340 koni na 200 konovom motore asi nikdy s tymto turbom lepsie vyzerat nebude........ ak to niekto dokaze urobit lepsie, moze toto zotriet pod ciernu zem, ja si to nedovolim :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

CHF tohle dela na 1.9TDI a pan Vojacek ma i docela fajn prubehy, takze na 3L a jeste CR motoru kterej ma kurevsky lepsi potencial v otackach je tohle docela zvlastni pohled na prubeh a nejlepsi na SVETE... Ten prefuk je brutalni,, asi vysoke EMP a pak nasleduje odfouknuti.
S tim nejlepsim na svete si delas srandu ze?????? Jako sprintovaci auto se mi tohle nezda, pada moc brzo vykon, kdyz si vemu, ze obcas musim motor pretocit na 5000 otacek hmmm. Nevyjadroval bych se, kazdej mame jinej pohled na dobre odvedenou praci, ale rozesmalo me to NEJLEPSI NA SVETE, to je trochu prestrelene...

hlavne se nerozciluj, je to jen muj nazor a pohled.. ;) ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
jjp
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2011, 20:12
Bydliště: Krumlov

Příspěvek od jjp »

Otazka zni, jak dlouho si to ten motor necha libit.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

cupra píše:len pre info asi najsilnejsi baworak trojliter na svete s jednym turbom...338 hp a 830 Nm...panko BH motor mi povedal ze ten krutak je skutocny...
1) pokud by mel clovek dostatecne dimenzovane trysky, pak bych nevidel problem v tom, dat tam nejake vetsi turbo (od boku strelim HX35/40) ... kroutici moment by byl sice dele, nicmene by se drzel dele nezli jen par ?desitek? otacek a vykon by byl logicky take vyssi
... jenze ja bych se touto cestou rozhodne neubiral, protoze bych tam dal samozrejme twina, pricemz v tomto pripade sekvenci velke->male ... kdyz "umi" ovladat (coz graf zcela popira) blow-off ventil, nemel by mit problem ovladat i jine regulacni prvky (chapejme klapky)

2) ten kroutak je dost mozna skutecny, nicmene jak dlouho vidime vsichni ... vzpominam si na slova Alese Skutchana (ti, kteri ctou me prispevky peclive prominou), kdy se pred 8+ lety smal, jak ma kazdy udajnych 200 koni a pritom si je on pojizdi se 180 s tim, ze poukazoval na to, ze vyhrava prubeh, nikoliv maximalni hodnota
Jayson píše:nechápu, proč tak zkušený ladič jako donuzo tam má takový přefuk na spodku a proč má nejvyšší výkon v 3500ot. a pak šílený propad :? věřim že to pocitově pojede brutálně, na silnici se to bude chovat asi trochu jinak než na grafu, ale proč neudělal nějaký korekce, aby ta křivka byla trochu vyhlazená?
odpoved bych osobne hledal v terminu "blow-off ventil" ... je na tomto voze stale pritomen?
Indi píše:Že by to donuzo neuměl?
Hlavně je moc nekritizuj, protože budeš arogantní a namyšlený, jako já (rofl)
Pridavam se k Tvemu nazoru a reakce predpokladam ( http://vodpod.com/watch/1859739-joe-car ... key-looker ) 8)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

a stale zasrany zadok od dymu. fuj
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

..
Naposledy upravil(a) LibangVW dne 08 říj 2011, 23:10, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Vsak je cierne.... heh. Ty sa mas ked mas fap.... trtolin
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“