kde chip ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
----------------------
Naposledy upravil(a) Jan Rathouz dne 03 pro 2011, 21:44, celkem upraveno 2 x.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
250 koni a 471NM v serii hmm, zaruka 5 let.. Neni to jeste nahodou v zaruce, to je novej model asi co?r-a-k píše:Zdravím, poradíte kdo umí nachipovat Hyundai IX55 3.0 CRDI? Podotýkám že Dieselpower jsem kontaktoval 1xtelefonicky a 2-3xemailem bez kloudné odpovědi. Proto se ptám zde. Kdyžtak SZ. Díky
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/te ... k-ix55.pdf
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
To sis zase tak extra moc nepolepsilJan Rathouz píše:tdichip.cz

Vigo píše:za méně peněz méně muziky
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 bře 2010, 00:35
- Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane
zajimam se o tuhle tematiku a je rozdil auto poladit a nebo tam proste nahrat nejaky SW.
Pohled PC technika:
Zabyval jsem se tuningem pocitacu. Nekdy staci vsechno smazat a nahrat tam novy "windows" a hned to jede lip. Kdysi kdyz byly pocitace drahe jako auto, tak se premyslelo, kde na tom hw pripat, aby to "jelo" rychleji, taky bylo spousta "tuneru" (i velkych firem), kteri zvysili frekvenci procesoru "a mas to rychlejis" napr.: pentium 300Mhz na 400Mhz, ale nezohlednil frekvenci sbernice, teplotu procesu a dalsich zarizeni i pripojenych...napeti na hlavni desce... videl jsem spoustu desek procesoru grafickych karet, ktere vzaly kour... Kdyz jsem pak predvedl takovemu tunerovi, jak mi jede pentium 100 -> 110Mhz tak neveril svym ocim... On totiz kazdy HW potrebuje kvalitni a stabilni SW aby cely system dokazal bezet nekolik hodin az dni na plny vykon bez ujmy. To bylo narku, kdyz mu treba shorel harddisk...
Ridici jednotka je vlastne pocitac ktera vi, v jake poloze jsou pisty, ventyly. Jake je tam v urcitou chvili mnozstvi paliva, jakou ma palivo teplotu, jakou teplotu vzduch, olej, voda... a vsechno musi byt v dokonale rovnovaze!!! Rict ridici jednotce at prida palivo nestaci!!! Pojede to sice lip, ale co ostatni parametry? Premyslel nekdo nad tim, co ta RJ musi zvladnout? Neustale kontrolovat vsechny tlaky, teploty, hodnoty behem jedne otacky motoru? A kdyz ten motor toci trba 4tis ot za minutu? Kolik je to istrukci? Jaky je to cvrkot? Ja bych to nesveril nikomu, aby se mi v tom hrabal, bez toho abych vedel co dela!!! (S tim se musi taky pocitat!!!)
Pohled fyzika:
pokud chceme dosahnout exploze, nebo vzniceni, potrebujeme rozptylit spravne mnozstvi latky (pevne, kapalne, plynne) se vzduchem ve spravnem pomeru, za spravne teploty, atmosferickeho tlaku a vlhkosti vzduchu. Paliva maji ruzna slozeni a kazde ma jinou teplotu tani, varu, horeni, vzniceni... (Stim se musi taky pocitat!!!)
Pohled mechanika:
Kazdy motor, turbo, ridici jednotka je svym zpusobem original (videl jsem u noveho auta po najeti 30tis prasklou ojnici) Kazde auto je jine, ikdyz je identicke. Spousta lidi nevi co znamena pevnost tahu, krutu, smyku... deformace materialu... adheze... smacivost... defekt materialu... krystalicka mrizka... (S timto se taky musi pocitat.!!!)
Tak tady mate alespon zaklad toho s cim musi takovy TUNER pocitat a ze pokud opravdu umite "naladit" auto lepe nez tym vyvojaru, kteri uz to delaji roky a stale vse zdokonaluji a chapete vsechny body vyse uvedene, pak si muzete rikat TUNER.
Ti kteri nechapou, ctete dal...
Pohled muze:
Vyber chiptunningu je asi jako vyber zeny. Zajimaji vas reference a za kolik. Nikdo se ale nepta, co vsechno je v tom zahrnuto. Nektera vam da neco do piti a rekne "tak hotovo"... muzete shanet na ulici na forech... kazdy zakaznik ma jine naroky a 2 uplne stejne holky taky nenajdete... Ktera je lepsi? O tom se da dohadovat do nekonecna. Nekdo sezene holku z ulice, mne si ruce jak to bylo levny a za par dni se nestaci divit.
ti kteri stale nechapou jsou homosexualove a pro nejlepsi tunning doporucuji pit tyden skysle mleko a zajidat to kyselym zelim!!! Takovou rychlost jste jeste nikdy nezazili.
Pohled PC technika:
Zabyval jsem se tuningem pocitacu. Nekdy staci vsechno smazat a nahrat tam novy "windows" a hned to jede lip. Kdysi kdyz byly pocitace drahe jako auto, tak se premyslelo, kde na tom hw pripat, aby to "jelo" rychleji, taky bylo spousta "tuneru" (i velkych firem), kteri zvysili frekvenci procesoru "a mas to rychlejis" napr.: pentium 300Mhz na 400Mhz, ale nezohlednil frekvenci sbernice, teplotu procesu a dalsich zarizeni i pripojenych...napeti na hlavni desce... videl jsem spoustu desek procesoru grafickych karet, ktere vzaly kour... Kdyz jsem pak predvedl takovemu tunerovi, jak mi jede pentium 100 -> 110Mhz tak neveril svym ocim... On totiz kazdy HW potrebuje kvalitni a stabilni SW aby cely system dokazal bezet nekolik hodin az dni na plny vykon bez ujmy. To bylo narku, kdyz mu treba shorel harddisk...

Ridici jednotka je vlastne pocitac ktera vi, v jake poloze jsou pisty, ventyly. Jake je tam v urcitou chvili mnozstvi paliva, jakou ma palivo teplotu, jakou teplotu vzduch, olej, voda... a vsechno musi byt v dokonale rovnovaze!!! Rict ridici jednotce at prida palivo nestaci!!! Pojede to sice lip, ale co ostatni parametry? Premyslel nekdo nad tim, co ta RJ musi zvladnout? Neustale kontrolovat vsechny tlaky, teploty, hodnoty behem jedne otacky motoru? A kdyz ten motor toci trba 4tis ot za minutu? Kolik je to istrukci? Jaky je to cvrkot? Ja bych to nesveril nikomu, aby se mi v tom hrabal, bez toho abych vedel co dela!!! (S tim se musi taky pocitat!!!)
Pohled fyzika:
pokud chceme dosahnout exploze, nebo vzniceni, potrebujeme rozptylit spravne mnozstvi latky (pevne, kapalne, plynne) se vzduchem ve spravnem pomeru, za spravne teploty, atmosferickeho tlaku a vlhkosti vzduchu. Paliva maji ruzna slozeni a kazde ma jinou teplotu tani, varu, horeni, vzniceni... (Stim se musi taky pocitat!!!)
Pohled mechanika:
Kazdy motor, turbo, ridici jednotka je svym zpusobem original (videl jsem u noveho auta po najeti 30tis prasklou ojnici) Kazde auto je jine, ikdyz je identicke. Spousta lidi nevi co znamena pevnost tahu, krutu, smyku... deformace materialu... adheze... smacivost... defekt materialu... krystalicka mrizka... (S timto se taky musi pocitat.!!!)
Tak tady mate alespon zaklad toho s cim musi takovy TUNER pocitat a ze pokud opravdu umite "naladit" auto lepe nez tym vyvojaru, kteri uz to delaji roky a stale vse zdokonaluji a chapete vsechny body vyse uvedene, pak si muzete rikat TUNER.
Ti kteri nechapou, ctete dal...
Pohled muze:
Vyber chiptunningu je asi jako vyber zeny. Zajimaji vas reference a za kolik. Nikdo se ale nepta, co vsechno je v tom zahrnuto. Nektera vam da neco do piti a rekne "tak hotovo"... muzete shanet na ulici na forech... kazdy zakaznik ma jine naroky a 2 uplne stejne holky taky nenajdete... Ktera je lepsi? O tom se da dohadovat do nekonecna. Nekdo sezene holku z ulice, mne si ruce jak to bylo levny a za par dni se nestaci divit.
ti kteri stale nechapou jsou homosexualove a pro nejlepsi tunning doporucuji pit tyden skysle mleko a zajidat to kyselym zelim!!! Takovou rychlost jste jeste nikdy nezazili.

Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 bře 2010, 00:35
- Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane
Jo koukal jsem 0-100 za 10,4... to 1,9tDI se 130PS udela 0-100 za 9,8. To se soudruzi v Korei moc nevytahlir-a-k píše:Má to necelých 10000km najeto, takže nový vůz. Jinak na ten výkon to je docela "lenivý". Ale koukám že začali dělat dvě výkonové verze. O čem píši je 240PS a 450Nm.
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
0-100km/h to v tý 250PS verzy má za 9.5s a nejde srovnávat jabka hrušky, tohle je těžká svině ve 4x4ce
max bych to srovnával s Touaregem 3TDI (245PS), ten má 0-100km/h papírově za 8s
osobně moc rád koncern, ale nevím nevím, zda bych při koupi novýho auta byl koncernu věrnej

osobně moc rád koncern, ale nevím nevím, zda bych při koupi novýho auta byl koncernu věrnej

FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 

Ahoj. Prosim, mate nekdo nejaka fakta k tomu, jak je to s legalitou chipu motoru? Pokud bych s chipnutym autem (Octavia II; 4x4 1,9 TDI) zpusobil dopravni nehodu, nedej boze prejel chodce, neodmitne pojistovna proplaceni skod/resp. nepujdu sedet za provozovani vozidla s motorem neschvalenym vyrobcem?
Kdyz jsem jezdil skodu 120, tak toto bylo hodne diskutovane tema, protoze napr. vymena motoru za motor 130 (v pripade nehody a ze by si toho pojistovna vsimla) by znamenala odmitnuti proplaceni skody atp...
Diky za odpoved!! Ondra
Kdyz jsem jezdil skodu 120, tak toto bylo hodne diskutovane tema, protoze napr. vymena motoru za motor 130 (v pripade nehody a ze by si toho pojistovna vsimla) by znamenala odmitnuti proplaceni skody atp...
Diky za odpoved!! Ondra
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vez, ze pokud se pojistovna rozhodne, ze Ti neco neproplati, tak Ti to neproplati a budes se s ni muset hodne dlouho soudit, pricemz soud Te vyjde nasledne na vice, nezli nasledna nahrada puvodni skody.
Co se chipu tyce, jsou 4 moznosti:
1) nechat normalne nachipovat a jezdit - paklize to bude chipovano s rozumem, nemelo by to kourit, tudiz nebude duvod pro nejake proverovani ... a jeste jsem neslysel o tom, ze by pojistovna nechavala premerovat vykon nebo napichovala auto na diagnostiku
2) pokud mas EDC15, nechat si udelat prepinatelny chip, takze kdyz by se nekdo napichoval na diagnostiku, nemel by nic poznat - tento zasah bude ale pri hodne blizsim prozkoumani viditelny
3) pouzivat powerbox, ktery je odnimatelny ... ale to je opravdu spatna cesta
4) mit dve ridici jednotky a v pripade potreby vymenit za puvodni ... ale to se mi zda trochu uz pritazene za vlasy
Co je mi znamo, pojistovna hledi hlavne na nehomologovane vnejsi casti vozu, ostre hrany apod.
Tot v tuto pokrocilou hodinu snad vse, co mohu dodat. Verim, ze me ostatni doplni a pripadne nesrovnalosti opravi.
Co se chipu tyce, jsou 4 moznosti:
1) nechat normalne nachipovat a jezdit - paklize to bude chipovano s rozumem, nemelo by to kourit, tudiz nebude duvod pro nejake proverovani ... a jeste jsem neslysel o tom, ze by pojistovna nechavala premerovat vykon nebo napichovala auto na diagnostiku
2) pokud mas EDC15, nechat si udelat prepinatelny chip, takze kdyz by se nekdo napichoval na diagnostiku, nemel by nic poznat - tento zasah bude ale pri hodne blizsim prozkoumani viditelny
3) pouzivat powerbox, ktery je odnimatelny ... ale to je opravdu spatna cesta
4) mit dve ridici jednotky a v pripade potreby vymenit za puvodni ... ale to se mi zda trochu uz pritazene za vlasy
Co je mi znamo, pojistovna hledi hlavne na nehomologovane vnejsi casti vozu, ostre hrany apod.
Tot v tuto pokrocilou hodinu snad vse, co mohu dodat. Verim, ze me ostatni doplni a pripadne nesrovnalosti opravi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 bře 2010, 00:35
- Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane
Ahoj,
podle me pojistovna neproplaci, pokud bylo zasazeno do konstrukce automobilu. Napr. 1.9 za dvoulitr nebo 2.5....
Skratka to, co neni predepsano v technickem prukazu je nelegalni a muze byt problem.
Ohledne chipu: vzdy muzes tvrdit, ze mas chip kvuli mensi spotrbe a lepsi ekonomice... (teda pokud za tebou neni TMA kdyz jedes)
Pokud zavinis nehodu, tak za to muzes TY a stejne nic nedostanes. Vysetruje se kdo je na vine a proc? Alkohol, rychlost, nedodrzeni bezpecnostnich predpisu, nespusobilost automobilu, neprizpusobeni rychlosti stavu vozovky a povetrnostnim podminkam...
Takze nelegalni prestavba auta nebo chiptuning jsou 2 odlisne veci.
podle me pojistovna neproplaci, pokud bylo zasazeno do konstrukce automobilu. Napr. 1.9 za dvoulitr nebo 2.5....
Skratka to, co neni predepsano v technickem prukazu je nelegalni a muze byt problem.
Ohledne chipu: vzdy muzes tvrdit, ze mas chip kvuli mensi spotrbe a lepsi ekonomice... (teda pokud za tebou neni TMA kdyz jedes)
Pokud zavinis nehodu, tak za to muzes TY a stejne nic nedostanes. Vysetruje se kdo je na vine a proc? Alkohol, rychlost, nedodrzeni bezpecnostnich predpisu, nespusobilost automobilu, neprizpusobeni rychlosti stavu vozovky a povetrnostnim podminkam...
Takze nelegalni prestavba auta nebo chiptuning jsou 2 odlisne veci.
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Nečetl jsem celé téma, jen jsem koukl.Nightrider píše:zajimam se o tuhle tematiku a je rozdil auto poladit a nebo tam proste nahrat nejaky SW.
Pohled PC technika:
Zabyval jsem se tuningem pocitacu. Nekdy staci vsechno smazat a nahrat tam novy "windows" a hned to jede lip. Kdysi kdyz byly pocitace drahe jako auto, tak se premyslelo, kde na tom hw pripat, aby to "jelo" rychleji, taky bylo spousta "tuneru" (i velkych firem), kteri zvysili frekvenci procesoru "a mas to rychlejis" napr.: pentium 300Mhz na 400Mhz, ale nezohlednil frekvenci sbernice, teplotu procesu a dalsich zarizeni i pripojenych...napeti na hlavni desce... videl jsem spoustu desek procesoru grafickych karet, ktere vzaly kour... Kdyz jsem pak predvedl takovemu tunerovi, jak mi jede pentium 100 -> 110Mhz tak neveril svym ocim... On totiz kazdy HW potrebuje kvalitni a stabilni SW aby cely system dokazal bezet nekolik hodin az dni na plny vykon bez ujmy. To bylo narku, kdyz mu treba shorel harddisk...
Ridici jednotka je vlastne pocitac ktera vi, v jake poloze jsou pisty, ventyly. Jake je tam v urcitou chvili mnozstvi paliva, jakou ma palivo teplotu, jakou teplotu vzduch, olej, voda... a vsechno musi byt v dokonale rovnovaze!!! Rict ridici jednotce at prida palivo nestaci!!! Pojede to sice lip, ale co ostatni parametry? Premyslel nekdo nad tim, co ta RJ musi zvladnout? Neustale kontrolovat vsechny tlaky, teploty, hodnoty behem jedne otacky motoru? A kdyz ten motor toci trba 4tis ot za minutu? Kolik je to istrukci? Jaky je to cvrkot? Ja bych to nesveril nikomu, aby se mi v tom hrabal, bez toho abych vedel co dela!!! (S tim se musi taky pocitat!!!)
Pohled fyzika:
pokud chceme dosahnout exploze, nebo vzniceni, potrebujeme rozptylit spravne mnozstvi latky (pevne, kapalne, plynne) se vzduchem ve spravnem pomeru, za spravne teploty, atmosferickeho tlaku a vlhkosti vzduchu. Paliva maji ruzna slozeni a kazde ma jinou teplotu tani, varu, horeni, vzniceni... (Stim se musi taky pocitat!!!)
Pohled mechanika:
Kazdy motor, turbo, ridici jednotka je svym zpusobem original (videl jsem u noveho auta po najeti 30tis prasklou ojnici) Kazde auto je jine, ikdyz je identicke. Spousta lidi nevi co znamena pevnost tahu, krutu, smyku... deformace materialu... adheze... smacivost... defekt materialu... krystalicka mrizka... (S timto se taky musi pocitat.!!!)
Tak tady mate alespon zaklad toho s cim musi takovy TUNER pocitat a ze pokud opravdu umite "naladit" auto lepe nez tym vyvojaru, kteri uz to delaji roky a stale vse zdokonaluji a chapete vsechny body vyse uvedene, pak si muzete rikat TUNER.
Ti kteri nechapou, ctete dal...
Pohled muze:
Vyber chiptunningu je asi jako vyber zeny. Zajimaji vas reference a za kolik. Nikdo se ale nepta, co vsechno je v tom zahrnuto. Nektera vam da neco do piti a rekne "tak hotovo"... muzete shanet na ulici na forech... kazdy zakaznik ma jine naroky a 2 uplne stejne holky taky nenajdete... Ktera je lepsi? O tom se da dohadovat do nekonecna. Nekdo sezene holku z ulice, mne si ruce jak to bylo levny a za par dni se nestaci divit.
Ale, abych řekl pravdu, nečekal bych asi tento názor od PC technika (jestli jsi tedy PC technik

Nedá mi to, ale musím se s ním ztotožnit. Absolutní souhlas.
K těm úpravám: sériové programy řídících jednotek jsou jedny z nejlepších.
90% upravených aut, které k nám jezdí, ať už z důvodu problémů nebo jen z důvodu údržby, jsou pěkné "zmršeniny". Ono to sice jede dobře, ale brzy něco odejde. Nebo neodejde, ale jen díky tomu, že to člověk nehoní v určitých režimech, které jsou obzvláště nebezpečné atd.
Ač tady lidé pomlouvají ABC (viz mnoho článků na internetu o firmě, která si vezme peníze a auto neupraví), tak se té firmy musím určitým způsobem zastat - i když bych to neměl říkat

Někdy mají zákazníci opravdu štěstí, že si na tuning zvolili tuto firmu, protože "v autě nemá co odejít"

Je to sice krádež, ale nedá se to v tu chvíli označit za milosrdnou krádež?


To jen můj komentář člověka z oboru

- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takže....dva restíky...
1,odpověď na SZ/slušnost/.
2,A názor odborníka na tohle.http://race.dieselpower.cz/Produkty/hop ... hp#benefit Mám jeden tenhle krám na dílně a výkon cca + 8PS. Po mírné úpravě + 26PS... jedná se o klasické BKD/ je to tímže to v DE neuměli nastavit?
1,odpověď na SZ/slušnost/.
2,A názor odborníka na tohle.http://race.dieselpower.cz/Produkty/hop ... hp#benefit Mám jeden tenhle krám na dílně a výkon cca + 8PS. Po mírné úpravě + 26PS... jedná se o klasické BKD/ je to tímže to v DE neuměli nastavit?
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Petře,Motorpower píše:Takže....dva restíky...
1,odpověď na SZ/slušnost/.
2,A názor odborníka na tohle.http://race.dieselpower.cz/Produkty/hop ... hp#benefit Mám jeden tenhle krám na dílně a výkon cca + 8PS. Po mírné úpravě + 26PS... jedná se o klasické BKD/ je to tímže to v DE neuměli nastavit?
1) na SZ máš odpověď
2) velmi dobré sofistikované zařízení, ve své době jediná možnost jak na těchto Denso řídících jednotkách zvednout výkon - máme několik zákazníků s Toyotami a funguje to obstojně. Stejná situace jako u Siemens PCR v současné době.
Na BKD jsem to nikdy netestoval, vzhledem k tomu že u BKD upravujeme řídící jednotky, což je samozřejmě lepší, takže tvůj názor nemůžu potvrdit ani vyvrátit.
8 PS zní jako dost bezpečná úprava, nemyslíš?

Nevím co bys rád dál věděl? Potřeboval bys ještě něco vědět třeba k dynodays?
