nasavanie do boxu ARL a cidlo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marchello
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 30 zář 2011, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od marchello »

To viem ze to ide do blatnika.Nejde mi o nic,len o to ze som ztrhol aj ten srob co drzi hrdlo a hadicou by som to vyriesil najlepsie.Vo filter boxe je elipsovy vstup.Napcham tam hadicu a okolo zasilikonujem.Moze byt tak?Nemate niekto tip,kde kupit nejaku vhodnu?Baumax nic,unimat nic,nemaju nikde.Nejake foto uz hotoveho fitra?
OCTAVIA 1.9 TDI,MR2003, 96kW/310Nm@113kW/383nM
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

http://www.gumex.sk/hadice/plynne-media ... ke-hadice/

Byt tebou tak to nesilikonujem... 80mm hadica padne do toho otvoru akurat... ak mas vytrhanu tu gumu tak si radsej zozen kdesi neposkodeny spodok filterboxu (je rovnaky na vsetkych 1.9tdi)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
marchello
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 30 zář 2011, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od marchello »

preco nie silikon?alebo lepidlo na autoskla?Praveze je to zbytocne zhanat.ta guma bude dotrhana na kazdom boxe.videl som asi 4 a kazda puknuta alebo uz stara.
OCTAVIA 1.9 TDI,MR2003, 96kW/310Nm@113kW/383nM
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Před týdnem tady dával tiff odkaz na stránku pro domácí "vylepšování" auta, bylo to TADY. Jednalo se o upgrade nasávání do filtrboxu.

Autor odstranil seriové provedení a nahradil jej vlastním s větším průměrem, tedy s možností většího přísunu vzduchu do filtru. Co mě ale zarazilo bylo nakonec změření výkonu a zjištění, že výkon spíše klesl. Podívejte se na tu stránku, jsou tam i grafy. Ptám se: Je to způsobeno váhou vzduchu která při větším množstvím nasávaného vzduchu po této úpravě omezí množství vstřikovaného paliva ? Čili MAF off je řešením na toto bolístko ?

Obrázek
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
marchello
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 30 zář 2011, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od marchello »

To subz3ro_tdi: Pozeral som tie hadice, ale je ich tam viac druhov a neviem ktora by bola najlepsia. Potrebujem to totizto prepchat do naraznika cez ten original otvor. A preco neodporucas silikon alebo nieco, co vlastne utesni medzery medzi tym otvorom vo filtry a hadicou?
OCTAVIA 1.9 TDI,MR2003, 96kW/310Nm@113kW/383nM
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@marchello: Uz som pisal ze preto lebo to netreba, s ok gumovou prechodkou to tesni velmi dobre.....
Dovody preco nie silikon/lepidlo:
- komplikovanejsia demontaz filterboxu (zakazdym budes musiet demontovat aj s hadicou)
- pravidelna udrzba - ten silikon/lepidlo ti po case strati pruznost a bude to treba ocistit a urobit nanovo....
Co sa tyka hadice, je to vec financii, chybu neurobis ani s jednou....
Ak nie su financie problem, kup tuto, ma to zvnutra hladke steny, co je na takuto aplikaciu bomba ;)
http://www.gumex.sk/airduc-ht-pur-355-h ... 14037.html#
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

u auta kde je maf off mělo by něco takového význam ?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

matesfox píše:u auta kde je maf off mělo by něco takového význam ?
myslíš tu rouru do filtr boxu?? (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

jo
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Vzdyt jsi říkal ze to uděláš.......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

ale já to mám s vývodem dolu,takže vzduch musí v té hadici letět nahoru a do ostrého uhlu a teprv to je ve filtrboxu...tady to letí rovnou do filtrboxu..
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Taky to tak mám a pohodka
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

ČLÁNEK - Zajimavé... Sám mám ATDčko, který jsem si upravoval sám, včetně MAF off .. O rozšíření nasávání vzhledem k výkonu a komponentech už dlouho vážně uvažuji, ale nechtěl bych se dopracovat po několika hodinách vývoje k výsledku jako "typas" v článku že by výkon nakonec klesl... (LOL)
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

ČLÁNEK - Zajimavé... Sám mám ATDčko, který jsem si upravoval sám, včetně MAF off .. O rozšíření nasávání vzhledem k výkonu a komponentech už dlouho vážně uvažuji, ale nechtěl bych se dopracovat po několika hodinách vývoje k výsledku jako "typas" v článku že by výkon nakonec klesl... (LOL)
Golf IV, 1.9tdi ATD, MAFF off, KAT off, EGR off, TSA 180 @1.55bar, HDS57, Launch Controll, Popcorn Limiter, 204 hp 405Nm, Soft by ME :*
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

ono je škoda že to samé nezkusily s vypnutou váhou,protože bez ni by naopak výkon mohl zvednout a průběh zlepšit...proto všichni dávaji co největší vedení do turba ať má co nejvíc vzduchu ale musí být maf off...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“