nasavanie do boxu ARL a cidlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To viem ze to ide do blatnika.Nejde mi o nic,len o to ze som ztrhol aj ten srob co drzi hrdlo a hadicou by som to vyriesil najlepsie.Vo filter boxe je elipsovy vstup.Napcham tam hadicu a okolo zasilikonujem.Moze byt tak?Nemate niekto tip,kde kupit nejaku vhodnu?Baumax nic,unimat nic,nemaju nikde.Nejake foto uz hotoveho fitra?
OCTAVIA 1.9 TDI,MR2003, 96kW/310Nm@113kW/383nM
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
http://www.gumex.sk/hadice/plynne-media ... ke-hadice/
Byt tebou tak to nesilikonujem... 80mm hadica padne do toho otvoru akurat... ak mas vytrhanu tu gumu tak si radsej zozen kdesi neposkodeny spodok filterboxu (je rovnaky na vsetkych 1.9tdi)
Byt tebou tak to nesilikonujem... 80mm hadica padne do toho otvoru akurat... ak mas vytrhanu tu gumu tak si radsej zozen kdesi neposkodeny spodok filterboxu (je rovnaky na vsetkych 1.9tdi)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Před týdnem tady dával tiff odkaz na stránku pro domácí "vylepšování" auta, bylo to TADY. Jednalo se o upgrade nasávání do filtrboxu.
Autor odstranil seriové provedení a nahradil jej vlastním s větším průměrem, tedy s možností většího přísunu vzduchu do filtru. Co mě ale zarazilo bylo nakonec změření výkonu a zjištění, že výkon spíše klesl. Podívejte se na tu stránku, jsou tam i grafy. Ptám se: Je to způsobeno váhou vzduchu která při větším množstvím nasávaného vzduchu po této úpravě omezí množství vstřikovaného paliva ? Čili MAF off je řešením na toto bolístko ?

Autor odstranil seriové provedení a nahradil jej vlastním s větším průměrem, tedy s možností většího přísunu vzduchu do filtru. Co mě ale zarazilo bylo nakonec změření výkonu a zjištění, že výkon spíše klesl. Podívejte se na tu stránku, jsou tam i grafy. Ptám se: Je to způsobeno váhou vzduchu která při větším množstvím nasávaného vzduchu po této úpravě omezí množství vstřikovaného paliva ? Čili MAF off je řešením na toto bolístko ?

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
To subz3ro_tdi: Pozeral som tie hadice, ale je ich tam viac druhov a neviem ktora by bola najlepsia. Potrebujem to totizto prepchat do naraznika cez ten original otvor. A preco neodporucas silikon alebo nieco, co vlastne utesni medzery medzi tym otvorom vo filtry a hadicou?
OCTAVIA 1.9 TDI,MR2003, 96kW/310Nm@113kW/383nM
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@marchello: Uz som pisal ze preto lebo to netreba, s ok gumovou prechodkou to tesni velmi dobre.....
Dovody preco nie silikon/lepidlo:
- komplikovanejsia demontaz filterboxu (zakazdym budes musiet demontovat aj s hadicou)
- pravidelna udrzba - ten silikon/lepidlo ti po case strati pruznost a bude to treba ocistit a urobit nanovo....
Co sa tyka hadice, je to vec financii, chybu neurobis ani s jednou....
Ak nie su financie problem, kup tuto, ma to zvnutra hladke steny, co je na takuto aplikaciu bomba
http://www.gumex.sk/airduc-ht-pur-355-h ... 14037.html#
Dovody preco nie silikon/lepidlo:
- komplikovanejsia demontaz filterboxu (zakazdym budes musiet demontovat aj s hadicou)
- pravidelna udrzba - ten silikon/lepidlo ti po case strati pruznost a bude to treba ocistit a urobit nanovo....
Co sa tyka hadice, je to vec financii, chybu neurobis ani s jednou....
Ak nie su financie problem, kup tuto, ma to zvnutra hladke steny, co je na takuto aplikaciu bomba

http://www.gumex.sk/airduc-ht-pur-355-h ... 14037.html#
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
ČLÁNEK - Zajimavé... Sám mám ATDčko, který jsem si upravoval sám, včetně MAF off .. O rozšíření nasávání vzhledem k výkonu a komponentech už dlouho vážně uvažuji, ale nechtěl bych se dopracovat po několika hodinách vývoje k výsledku jako "typas" v článku že by výkon nakonec klesl... 

Golf IV, 1.9tdi ATD, MAFF off, KAT off, EGR off, TSA 180 @1.55bar, HDS57, Launch Controll, Popcorn Limiter, 204 hp 405Nm, Soft by ME :*