Nouzový režim po chipu u TDIchip

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2010, 18:44

Příspěvek od stres3d »

no co ja nemam penize na skoleni tak se holt musim ucit sam.. kdyz sem mel spatne nastaveny tahlo tak to ve 2200 - 2700 drzelo vysokej tlak - vyssi nez svbl (mam o 60mbar vejs nez pozadovanej)..

momentalne tam mam moc nafty tady sem jenom zkousel ucinost motoru a od kolika se nafoukne:

http://leteckaposta.cz/436073520


a to s tema otackama je jadnoduchy - regulace neomezuje turbo jakk se nafukuje a zjisti se tim jestli to zvladne do casu nez to hodi chybu zregulovat coz na trojaka je docela problem kdyz se to rychle vytoci a hodi to tam hodne nafty ;) kdyz sem zkousel mapu podle map cidla tak to bylo hrozne liny(jeste min jak serie) nez se to nafouklo asi by to chtelo vic nafty. proto sem si delal tenhle log abych cca odhadnul VE to si dosadil do tabulky co sem si delal a z toho mi vyleze nejaka zakladni tabule s hodnotama.
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2011, 21:44

Příspěvek od petan.boss »

stres3d píše:zkus nasledujici - otacky cca 2100 troska plynu 3 rychlost a pridej plnej a drz ho
Tak všechno OK
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

TDIfun píše:Severni Morava nevyhovuje??? :)
No vlastně mám to k vám jen 142km, to není tak moc a cestou zpět se stavím na Stodolní ulici v Ostravě ;) Počkám už jen na lepší rozptylové podmínky (LOL)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2010, 18:44

Příspěvek od stres3d »

tak sem pomoci programku kpower porovnal na stejnym useku hned za sebou puvodni / moje uprava..

vysledky jsou : z 24kmh na 97kmh - origo 17.5s, uprava 13.5s. kazdopadne porovnani origo/uprava pres program kpower je docela znatelny, od 3000 tam mam min nafty tak vykon neni tak vysokej a je tam pokles v kroutaku takze v dalsi verzi pridame naftu a uvidime :) zatim sem to videl zakourit jenom nez se nafoukne turbo, tlacim 1.1bar

Obrázek
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Obrázek

Tak toto je riadny bonmot... sice pana TDIchip nepoznam, ani jeho pracu, ale toto vypustit do sveta bolo dost kratkozrake...
skusil by som sa ho spytat ci vie co je to EMP a aky moze mat vplyv na regulaciu plniaceho tlaku :P
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@stres3d : proc to sem valis?!

Stano, Ty ses teda zakernej, ptat se ho na takovy vychytany tajnosti ... priznej se, ze Ty ho chces pumpnout o nejaky informace (rofl)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

4est: odhalil si ma :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2010, 18:44

Příspěvek od stres3d »

emp se resi hlavne u vgt turb a narocnejsich uprav, na mym wg turbu to ani neni potreba kdyz to nejak extra nehrotim nebo se pletu?

jeste takova otazecka kolik muze tlacit turbo za 4000 tisicema? podle kalkulatoru jsem na ucinosti 70% a 190tis. otacek ve 4500tisicich (je tam jeste jedno pasmo s vetsima otackama) pri 1.1bar. vzhledem k horsimu plneni valcu se dava tlak nizsi nebo jak je to? momentalne mam ve 4250ot pozadavek 1bar, 4,5tisice mam 0.8bar
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

no jak jsem si pročítal ten FB, tak u takoveho člověka bych si nenechal vyměnit ani kolo na autě.. jeho jednání se zákazníkem je na urovni toho 15 leteho pubertaka se kterym se tam tak neustále ohání..jsem trochu nepochopil proč se snim celou dobu dohaduje o hovně.. tak ho měl poslat na vyčištění turba a pak by se vidělo ne? a ne se s nim dohadovat jak male děcko..
polo 1.4tdi AMF
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2011, 21:44

Příspěvek od petan.boss »

honzas1 píše:no jak jsem si pročítal ten FB, tak u takoveho člověka bych si nenechal vyměnit ani kolo na autě.. jeho jednání se zákazníkem je na urovni toho 15 leteho pubertaka se kterym se tam tak neustále ohání..jsem trochu nepochopil proč se snim celou dobu dohaduje o hovně.. tak ho měl poslat na vyčištění turba a pak by se vidělo ne? a ne se s nim dohadovat jak male děcko..
Tak nechtělo se mi z dlouhý chvíle Petra Nováka (TDIchip) trhat turbo ven když nejsem přesvědčen o tom že je problém v regulaci která chodí krásně volně a začlo to dělat až po jeho chipu...
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2011, 21:44

Příspěvek od petan.boss »

Po návratu k seriovému chipu bylo všechno OK tak jsem nechal udělat chip u URtuning a je to OK
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

to věřím.. ale někdy je lepší ho vytahnout vyčistit a rovnou vypodložit, abys předešel připadnym problemum v budoucnu.. když jezdiš po městě tak se turbo rychle zasírá.. a pak už by ti nemohl nic říct.. ale když říkáš že to dělalo hned po chipu a regulace při tom chodila volně tak pak by se měl tdi chip nad sebou zamyslet.. mě pobavilo jak on spoléhá 100% na to že když jeho soft jede bez problemu na jednom autě tak že tim tuplem musi jet i na jinych.. na to bych teda nikdy nespolehal..
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

stres3d píše:emp se resi hlavne u vgt turb a narocnejsich uprav, na mym wg turbu to ani neni potreba kdyz to nejak extra nehrotim nebo se pletu?
A nemyslíš si, že to spolu všechno tak nějak souvisí, přeci je to turbo je poháněno výfukovými plyny, ne??? (LOL)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

honzas1 píše:to věřím.. ale někdy je lepší ho vytahnout vyčistit a rovnou vypodložit, abys předešel připadnym problemum v budoucnu.. když jezdiš po městě tak se turbo rychle zasírá.. a pak už by ti nemohl nic říct.. ale když říkáš že to dělalo hned po chipu a regulace při tom chodila volně tak pak by se měl tdi chip nad sebou zamyslet.. mě pobavilo jak on spoléhá 100% na to že když jeho soft jede bez problemu na jednom autě tak že tim tuplem musi jet i na jinych.. na to bych teda nikdy nespolehal..
Tak v první řadě je potřeba mrknout, jak to funguje na sérii, to je celej problém celého tohoto tématu.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

souhlas.. chiper by si měl prohlidnout stav auta a až pak tam něco sypat
polo 1.4tdi AMF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“