emisna kontrola vs. šilenec

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

semirr96
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 15 pro 2009, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

emisna kontrola vs. šilenec

Příspěvek od semirr96 »

Ahoj Pani dnes som bol na emisnej kontrole. Chcem sa Vas tu teda popytat je to normalne ze ten chlapik tam tomu daval ako zmyslov zbaveny ty kokso je normalne ze to tam tomu nakladal casom az 4830 ot/min na tri krat. Kurva to snad neni normalne to akoze sa tomu motoru nic nemoze stat?
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Je to sice nezmysel ale je to tak. A aby som nezabudol ten papier co si im pred meranim podpisal, hovori o tom ze ked z motora vyleti ojnica, oni zato nezodpovedaju a vsetky skody beries na vlastne triko :x
semirr96
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 15 pro 2009, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od semirr96 »

do pice ja to hovorim furt to auto ma poprdel snimacov a ked nieco nieje v poriadku tzak to posiela do dilny. Tak ver tomu ze az by sa nieco odsralo na tom aute tak by som tam zasiel a to ostatne by ste videli v KRIMI novinach
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Na rozumnych STKckach maji modifikatory signalu otacek a toci to tak do pulky, protoze toto je opravdu nesmysl a verim, ze treba duchodcovskemu autu s couravym provozem by se mohlo neco stat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Přesně tak, já sem se s tím celkem smířil, občas tomu taky dam za uši, ale nedej bože aby to tam takhle poslal nějakýmu dědovi kterej nejde přes 2000rpm, by ho chytil infarkt :D
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

Zlatí Frantíci, motor 2DCi na místě netočí víc jak 2tis. Asi znají naše emise (noteeth)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Petráš píše:Zlatí Frantíci, motor 2DCi na místě netočí víc jak 2tis. Asi znají naše emise (noteeth)
A ako potom palis gumy? (noteeth)
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Petráš píše:Zlatí Frantíci, motor 2DCi na místě netočí víc jak 2tis. Asi znají naše emise (noteeth)
Ani když zmáčkneš tlačítko ESP?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jsem zvědavej jak budou točit nové motory Vw-Audi když nejdou tůrovat na místě (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3746
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

To chce jezdit na pořádnou stanici.Za kilo točí jen trochu a za dvě jenom píše. :D
Ale vím o jedné kde se nedaj ukecat ani za dvě kila k netočení a šlapou a šlapou.Zrovna nedávno jim z tama jelo auto na podvalu.
Jinak je pravda že se to podepisuje....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Ladas: treba si poridej valce, chlazeni a odsavani ... proste takova oholena verze Motocomu ;)

@Toma6: nejhorsi na tom vsem je, ze oni jsou lidi, kteri by autu rozumet meli! Jenze oni Ti reknou, ze to auto je na to staveny a ze by mohlo k necemu takovemu dojit v beznem provozu a lepsi, kdyz se to stane u nich, nezli v beznem provozu ... a pokud toho neni schopno, nema na stanici STK a uz vubec ne na silnici co pohledavat - to mi bylo receno.

Kdyz nad tim tak premyslim, co by asi tak delali, kdyz bych prijel na emise a mel tam chip, ktery by naftu ustrihnul ve 2500 otackach? (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
bembas
Přispěvovatel
Příspěvky: 407
Registrován: 25 bře 2008, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od bembas »

Proto jezdím na emise bez auta
Sharan Tdi
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Co je zle na tom vytocit na prevadzkovu teplotu zohriaty motor bez zataze do max. otacok? Ja osobne s tym nemam najmensi problem :) Pokial s tym ma motor problem, nemal vobec co prejst cez TK. Ale to uz je zrejme choroba nasich vodicov, ze jazdia v premavke s autami s rozmlatenymi volnobezkami, napinacimi kladkami, servo prip. klimpakompresormi pred smrtou a striktne intervaly vymeny rozvodov a oleja im moc zily netrhaju....
A teraz do mna... :roll: :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

subz3ro_tdi píše:Co je zle na tom vytocit na prevadzkovu teplotu zohriaty motor bez zataze do max. otacok? Ja osobne s tym nemam najmensi problem :) Pokial s tym ma motor problem, nemal vobec co prejst cez TK. Ale to uz je zrejme choroba nasich vodicov, ze jazdia v premavke s autami s rozmlatenymi volnobezkami, napinacimi kladkami, servo prip. klimpakompresormi pred smrtou a striktne intervaly vymeny rozvodov a oleja im moc zily netrhaju....
A teraz do mna... :roll: :D
souhlasím :)
VW T5 GP 103 KW long
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

běžně točim golfa v kvaltu na 5000ot
s emisema bych teoreticky problem neměl
akorát tu mašinu bych jim
asi zkurvil (noteeth)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“