emisna kontrola vs. šilenec
Moderátoři: šulda, Moderátoři
emisna kontrola vs. šilenec
Ahoj Pani dnes som bol na emisnej kontrole. Chcem sa Vas tu teda popytat je to normalne ze ten chlapik tam tomu daval ako zmyslov zbaveny ty kokso je normalne ze to tam tomu nakladal casom az 4830 ot/min na tri krat. Kurva to snad neni normalne to akoze sa tomu motoru nic nemoze stat?
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Na rozumnych STKckach maji modifikatory signalu otacek a toci to tak do pulky, protoze toto je opravdu nesmysl a verim, ze treba duchodcovskemu autu s couravym provozem by se mohlo neco stat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jsem zvědavej jak budou točit nové motory Vw-Audi když nejdou tůrovat na místě 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Ladas: treba si poridej valce, chlazeni a odsavani ... proste takova oholena verze Motocomu 
@Toma6: nejhorsi na tom vsem je, ze oni jsou lidi, kteri by autu rozumet meli! Jenze oni Ti reknou, ze to auto je na to staveny a ze by mohlo k necemu takovemu dojit v beznem provozu a lepsi, kdyz se to stane u nich, nezli v beznem provozu ... a pokud toho neni schopno, nema na stanici STK a uz vubec ne na silnici co pohledavat - to mi bylo receno.
Kdyz nad tim tak premyslim, co by asi tak delali, kdyz bych prijel na emise a mel tam chip, ktery by naftu ustrihnul ve 2500 otackach?

@Toma6: nejhorsi na tom vsem je, ze oni jsou lidi, kteri by autu rozumet meli! Jenze oni Ti reknou, ze to auto je na to staveny a ze by mohlo k necemu takovemu dojit v beznem provozu a lepsi, kdyz se to stane u nich, nezli v beznem provozu ... a pokud toho neni schopno, nema na stanici STK a uz vubec ne na silnici co pohledavat - to mi bylo receno.
Kdyz nad tim tak premyslim, co by asi tak delali, kdyz bych prijel na emise a mel tam chip, ktery by naftu ustrihnul ve 2500 otackach?

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Co je zle na tom vytocit na prevadzkovu teplotu zohriaty motor bez zataze do max. otacok? Ja osobne s tym nemam najmensi problem
Pokial s tym ma motor problem, nemal vobec co prejst cez TK. Ale to uz je zrejme choroba nasich vodicov, ze jazdia v premavke s autami s rozmlatenymi volnobezkami, napinacimi kladkami, servo prip. klimpakompresormi pred smrtou a striktne intervaly vymeny rozvodov a oleja im moc zily netrhaju....
A teraz do mna...


A teraz do mna...


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
souhlasímsubz3ro_tdi píše:Co je zle na tom vytocit na prevadzkovu teplotu zohriaty motor bez zataze do max. otacok? Ja osobne s tym nemam najmensi problemPokial s tym ma motor problem, nemal vobec co prejst cez TK. Ale to uz je zrejme choroba nasich vodicov, ze jazdia v premavke s autami s rozmlatenymi volnobezkami, napinacimi kladkami, servo prip. klimpakompresormi pred smrtou a striktne intervaly vymeny rozvodov a oleja im moc zily netrhaju....
A teraz do mna...![]()

VW T5 GP 103 KW long