maly hybrid nebo VB ??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Otázka na FUNa.. Ten jediný to asi bude vědět.. Pořád mě zajímá rozdíl mezi novým VB a kompletně repasovaným VB(když se dá nový uzel,atd.-zůstanou jen původní "obaly"). Myslím rozdíl v průběhu,ladění, naměřeného výkonu.. Zkrátka jestli když je nové přesně o POLOVINU dražší, co to přináší za výhody.. Jestli mě chápeš.. Jestli repasované od Andreho natlačí o 5 koní méně než nové-dvakrát dražší, tak to asi nemá smysl..?? Ale rád si poslechnu fakta a ne teorie.. Děkuji Ti
už to Fun někde psal. Garret nedodává náhradní díly na tato turba, takže ten uzel originál neseženeš. Bude to uzel v náhradě a je otázka v jak kvalitní náhradě. Může to být jako originál a nebo taky ne....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Jde o statory , jak vejfukové tak kompresorové části.
Pokut se turbo jednou rozpadlo,poškodilo plochy těšně kolem rotorů .
Pak se musí uhladit = ubude matroš a zvětší se vůle = efektivita je tatam.
Pokut se turbo jednou rozpadlo,poškodilo plochy těšně kolem rotorů .
Pak se musí uhladit = ubude matroš a zvětší se vůle = efektivita je tatam.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
pokud neprdne hřídelka tak se plochy nepoškodí , i při prdnutí hřídelky se to většinou nepoškodí , ale je mi to záhadou výfuková vrtulka je tak tvrdá že nejde obrábět a jen těžko brousit , přitom litina netknutá a lopatky obroušenétoby66kw píše:Jde o statory , jak vejfukové tak kompresorové části.
Pokut se turbo jednou rozpadlo,poškodilo plochy těšně kolem rotorů .
Pak se musí uhladit = ubude matroš a zvětší se vůle = efektivita je tatam.
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Pri izbovej teplote je to tvrde, ale ako sa to zohreje na 800 st.C tak sa roztiahne mriezka a zoslabnu vazby medzi atomami... u housingu to zrejme nie je taky problem, kedze sa jedna o velku rovnu plochu, ale u lopatiek statora sa jedna o tenke ostre hrany... aspon tak som si to logicky odvodil ja, ked som presne nad tymto rozmyslal1pavel píše:je mi to záhadou výfuková vrtulka je tak tvrdá že nejde obrábět a jen těžko brousit , přitom litina netknutá a lopatky obroušené

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.