maly hybrid nebo VB ??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

popan
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 zář 2011, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od popan »

jojo mam tam částicovej filtr,ale počítám že každou chvilku odejde,tak ho nechám zrušit,a co sem se tady dočet tak to KKK co tam mam stojí za p...,tak přemejšlim že bych tam dal silnější a dobrej čip,proto zjištuju jak složitá zástavba
LadikASZ
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 01 črc 2011, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od LadikASZ »

Otázka na FUNa.. Ten jediný to asi bude vědět.. Pořád mě zajímá rozdíl mezi novým VB a kompletně repasovaným VB(když se dá nový uzel,atd.-zůstanou jen původní "obaly"). Myslím rozdíl v průběhu,ladění, naměřeného výkonu.. Zkrátka jestli když je nové přesně o POLOVINU dražší, co to přináší za výhody.. Jestli mě chápeš.. Jestli repasované od Andreho natlačí o 5 koní méně než nové-dvakrát dražší, tak to asi nemá smysl..?? Ale rád si poslechnu fakta a ne teorie.. Děkuji Ti
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

už to Fun někde psal. Garret nedodává náhradní díly na tato turba, takže ten uzel originál neseženeš. Bude to uzel v náhradě a je otázka v jak kvalitní náhradě. Může to být jako originál a nebo taky ne....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Jde o statory , jak vejfukové tak kompresorové části.

Pokut se turbo jednou rozpadlo,poškodilo plochy těšně kolem rotorů .
Pak se musí uhladit = ubude matroš a zvětší se vůle = efektivita je tatam.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

toby66kw píše:Jde o statory , jak vejfukové tak kompresorové části.

Pokut se turbo jednou rozpadlo,poškodilo plochy těšně kolem rotorů .
Pak se musí uhladit = ubude matroš a zvětší se vůle = efektivita je tatam.
pokud neprdne hřídelka tak se plochy nepoškodí , i při prdnutí hřídelky se to většinou nepoškodí , ale je mi to záhadou výfuková vrtulka je tak tvrdá že nejde obrábět a jen těžko brousit , přitom litina netknutá a lopatky obroušené
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

1pavel píše:je mi to záhadou výfuková vrtulka je tak tvrdá že nejde obrábět a jen těžko brousit , přitom litina netknutá a lopatky obroušené
Pri izbovej teplote je to tvrde, ale ako sa to zohreje na 800 st.C tak sa roztiahne mriezka a zoslabnu vazby medzi atomami... u housingu to zrejme nie je taky problem, kedze sa jedna o velku rovnu plochu, ale u lopatiek statora sa jedna o tenke ostre hrany... aspon tak som si to logicky odvodil ja, ked som presne nad tymto rozmyslal 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“