špičky tlaku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
špičky tlaku turba
Kolik až mohou být špičky tlaku turba??? Mě to při prudké akceleraci z 2000-2500ot na 1,2 a 3 kvalt na vteřinku skočí až o 0,15-0,25 baru nad požadovaný tlak. Přišel jsem na to náhodou když jsem zkoušel dělat log, je to normální?? Když udělám normálně log na plný plyn na 4ku od 1500-3500 tak se to krásně ureguluje. Auto jezdí naprosto v pohodě..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
kámošovi to taky ukazovalo na logu špičky, ani mu tam nechtěli dávat čip kvůli tomu, řekli mu at si první vyčistí turbo a rozhejbe regulaci. Přitom nám přišlo že to jede v poho. Tak sme vyčistili turbo, a jeli s tim na čip jinám. Tam nám kluk řekl, že je možný, že tam nahráli špatnej čip, proto mu to habrovalo na logu. Protože on má na jeden motor několik druhů map a není to jedno, kterou tam dá. Bral to podle VIN. Tak mu to tam nahrál(vše fachčí 2 roky), auto letí, a vše v poho. Co si o tom myslíte vy??
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ja si myslim, ze nejlepsi reseni je vycistit turbo a pak tam davat mapy na miru toho motoru a turba, nikoliv z databaze.Tomáš Čermák píše:Co si o tom myslíte vy??
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
mě lítaj špičky na origo softu na AFN na nějakých 1,2-1,3bar, než to zreguluje na 1,05bar. Ale jen na 1. a 2. kvalt a zreguluje se to téměř okamžitě.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Hodnoty tlaku nie su z tohto pohladu smerodatne... ide o otacky rotoru, lebo tie sposobuju nadmerne opotrebovanie lozisk pokial su prekrocene.... a to sa lisi v zavislosti od typu kompresorovej turbiny a otacok motora, pri ktorych je spicka plniaceho tlaku. V principe maly prefuk v otackach kedy prvy krat zasiahne regulacia nie je pre turbo nebezpecny, pokial sa pracovne otacky pravidelne neprekracuju vo faze kedy mazanie turba nie je optimalne (studeny motor, slaby tlak oleja, atd.)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary