PO DRUHÉ VADNÉ TURBO???????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
PO DRUHÉ VADNÉ TURBO???????
MŮJ KOLEGA MÁ OCTAVII 1,9 81KW PO URČITÉ VZDÁLENOSTI MU TO HODILO DO HAVARIJNÍHO REŽIMU NEBO JAK SE TOMU ŘÍKÁ BYL V SERVISU TAK MU MĚNILI KLAPU PRO MĚŘENI VZDUCHU A JÁ NEVIM CO JEŠTĚ NAKONEC MU VYMĚNILI V AUTORIZOVANÉM SERVISU TURBO A VŠE BYLO OK. ALE ASI PO 3 MĚSÍCÍCH MU TO DĚLÁ ZASE A V SERVISU TVRDÍ ŽE JETO TURBO ???NENÍ TO NĚJAKÉ DIVNÉ

Sice málokdo to ví,ale při výměně turba by se mělo prověřit vedení -trubky chlazení olejem. Při vysoké teplotě oleje dochází k vyšší karbonizaci a ucpávání v trubkách a muže byt chlazení méně učinné. Diky zmenšenému průřezu trubiček.Nejlépe ony dvě trubky vyměnit taktéž.
mohlo byt ovšem i druhé turbo repas..???...zpravidla nic moc...
Viděl jsem to sám tak třikrát,že nové turbo najelo tak 500m po výměně..
mohlo byt ovšem i druhé turbo repas..???...zpravidla nic moc...
Viděl jsem to sám tak třikrát,že nové turbo najelo tak 500m po výměně..
...a jste si jisti, ze je to turbem?!
Ahoj, podle toho co tady pisete v uvodu jsem nejak nepochopil proc by to melo byt turbo. Jak se to chovalo? Deje se to vzdy za stejnych podminek (rychlost, prevodovy stupen, otacky....) nebo zcela nahodne? Chcipne to cely nebo to jen nejde do otacek?
Mam Octavku 1.9tdi 81 kw '98. Kdysi jsem resil podobnej problem. Auto jezdilo jako z praku a najednou to spadlo z otacek, rozvitila se kontrolka zhaveni a jeste neceho (uz si bohuzel nepamatuju) a auto pomalu chciplo. Po vyndani klicku a opetovnem nastartovani bylo zase vsechno v poradku a zase to jesdilo. Diagnostika neukazovala zadnou zavadu a vsichni me posilali od certa k dablu. Tady na foru jsem pak nasel jistou moznost, ze by to mohlo byt rele 209, ktere je pod volantem a stara se snad o to, aby ridici jednotka dostavala proud???? Nevim a uz jsem na jeho fci slysel spoustu jinych nazoru, kazdopadne kdyz jsme ho s kamosem rozebrali, tak tam byly nejaky studeny spoje a to rele nespinalo jak melo, propajeli jsme to jak ma byt a od te doby je vsechno v poradku. Zkus se na to rele teda taky podivat jeste nez zacnes vymejslet drahy opravy. Drzim palec.
Mam Octavku 1.9tdi 81 kw '98. Kdysi jsem resil podobnej problem. Auto jezdilo jako z praku a najednou to spadlo z otacek, rozvitila se kontrolka zhaveni a jeste neceho (uz si bohuzel nepamatuju) a auto pomalu chciplo. Po vyndani klicku a opetovnem nastartovani bylo zase vsechno v poradku a zase to jesdilo. Diagnostika neukazovala zadnou zavadu a vsichni me posilali od certa k dablu. Tady na foru jsem pak nasel jistou moznost, ze by to mohlo byt rele 209, ktere je pod volantem a stara se snad o to, aby ridici jednotka dostavala proud???? Nevim a uz jsem na jeho fci slysel spoustu jinych nazoru, kazdopadne kdyz jsme ho s kamosem rozebrali, tak tam byly nejaky studeny spoje a to rele nespinalo jak melo, propajeli jsme to jak ma byt a od te doby je vsechno v poradku. Zkus se na to rele teda taky podivat jeste nez zacnes vymejslet drahy opravy. Drzim palec.
mne zacina riadne piskat turbina ale to mi nevadi jedine co mi vadi je piskot od motora ked stojim a vystupim z auta a motor bezi je pocut vzadu za kufrom ked stojim piskot - ked su vedla zvodidla alebo stena tak je to ovela viac pocut akonahle otvorim kapotu alebo dojdem blizsie k motoru tak to neni pocut lebo to ten randal prehlusi je to fakt pocut len za autom alebo zboku, turbo to predpokladam ze na volnobehu na 99% nebude a pochybujem ze aj remen, inak vsetko funguje na 100% spolahlivo aj spotreba je super len ten piskot..
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
VADNÉ TURBO
Tak jsem mluvil včera s tím kámošem a to vadné turbo mu budou měnit
, bylo v záruce takže dostane nové. Prý turbo nemá rádo rychlé výkyvy v otáčkách , třeba z jedničky na dvojku nebo z dvojky na trojku, když se vytáčí. Nevím ,ale podle mně by to mělo přece vydržet a ne jezdit jenom do 3000 otáček ?
Má s tím někdo zkušenosti?
