
RESET auta, doporučujem!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zaujimava debata, moja otazka je:
mal som vypodlozeen trubo a snazil som sa ho doladit stratenym tiahla a cervika, to vsak viedlo k este horsiemu nabehu a o co horsie zdihla spotreba cca o 1L, tak som sa rozhodol vratit do turba povodne podlozky a tak isto nastelovat tiahlo a cervika do povodnej polohy. otazka znie ci treba "vyresetovat" adaptacne hodnoty ako sa tu spomina, alebo sa staci prebehnut s autom a nadstavu si to samo.. diki moc
mal som vypodlozeen trubo a snazil som sa ho doladit stratenym tiahla a cervika, to vsak viedlo k este horsiemu nabehu a o co horsie zdihla spotreba cca o 1L, tak som sa rozhodol vratit do turba povodne podlozky a tak isto nastelovat tiahlo a cervika do povodnej polohy. otazka znie ci treba "vyresetovat" adaptacne hodnoty ako sa tu spomina, alebo sa staci prebehnut s autom a nadstavu si to samo.. diki moc
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
To ma zaujima. Mas to aj nejako podlozne (dump pamate pred a po aplikovani vymazania adaptacnych hodnot)? Dik. Tato tema tu uz visi 4 roky, ta procedure je dostupna kazdym klonovanym VAG-COM kablom za par kacek, ale stale v tom nie je definitivne jasnoorigoš píše:Na TDI se nic nevyresetuje. Tam je to zbytečné.

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
no vyskusal by som to co to urobi len ci sa tym nieco nepokazi...
tak som to odksusal, motor 01-->adaptacia 10--> zakladne nadstavenie, tam boli nuly ale moznost to nejako vymazat, prepisat nefungovala, ako keby to dany typ motora nepodporuje... bolo to robene na vagu 10.6
tak som to odksusal, motor 01-->adaptacia 10--> zakladne nadstavenie, tam boli nuly ale moznost to nejako vymazat, prepisat nefungovala, ako keby to dany typ motora nepodporuje... bolo to robene na vagu 10.6
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
mohlo by to mít u TDI 1.9 66kW ALH vliv na špatný teplý starty ? kdybych smazal adaptační hodnoty ?
nám kdysi říkal mistr na praxi že u strých aut to nedoporučuje že by se už nemuselo nastartovat
a taky říkal že je lepší něž to mazat ject nekde po dlouhý dálnici třeba 130 a ono si to ty hodnoty uloži a mělo by to bejt zase dobrý
nám kdysi říkal mistr na praxi že u strých aut to nedoporučuje že by se už nemuselo nastartovat

a taky říkal že je lepší něž to mazat ject nekde po dlouhý dálnici třeba 130 a ono si to ty hodnoty uloži a mělo by to bejt zase dobrý

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Na teply starty pomuze zvisit startovaci davku vagem, pokud nepomuze tak upravou softu a nebo odstraneni priciny a to vymenou opotrebene vstrikovaci hlavy. U starsich tdi spatnej teplej start v podstate nehrozi. Tvuj mistr tak trocha nevedel ani co povida, pak to ma v tech servisech nejak vypadat 

G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
nemluvim o tom ze mistr opravuje auta ale ze zaky toho moc nenaucil, ve skole nadela vic skody nez kdyby byl v servise, kdyby to byl starter tak to bude chytat i za studena hur, a prej je cerpadlo delany neznamena ze je delany urcita a byla na nem vymenena vstrik hlava. Udelej pokus, az budes mit vrelej motor tak pred startem zkus ochladit cerpadlo.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
jasan ze kyblem ledove vody, altik je bokem navic pred destem ho taky neschovavas
, a proc by mel prasknout motor?
nebudes ho polivat dusikem a busit do nej kladivem A polit nestaci, musis pekne lit na vstrik hlavu, ne chrstnout vodu a myslet si ze je to ochlazeny. jsi mechanik?


G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km