VW T5 2,0 TDI CR DPF - 62kW (84PS)

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

VW T5 2,0 TDI CR DPF - 62kW (84PS)

Příspěvek od MirekX »

Obrázek

pouze softwarová úprava, s ohledem na životnost převodovky (malý 5Q) a spojky, DPF samozřejmě zanechán, nové auto ještě v záruce (najeto 10 tis km)

Dle Richarda ještě na motoru značná rezerva :D Vzhledem k tomu, že je to dodávka je tomu i ten průběh podřízen.
Naposledy upravil(a) MirekX dne 23 říj 2012, 21:41, celkem upraveno 1 x.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To je zase nějakej koncernovej podfuk, ne? Vypadá to, jako kdyby se dělalo víc výkonovejch verzí se stejnym hárdvérem.
Jinak pěkně namalovanej graf. Je vidět, že ten motor poslouchá, přesně jak Richard píská... ;)
Oct asv 2000, DieselPower
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Pája 19 píše:To je zase nějakej koncernovej podfuk, ne? Vypadá to, jako kdyby se dělalo víc výkonovejch verzí se stejnym hárdvérem.
Jinak pěkně namalovanej graf. Je vidět, že ten motor poslouchá, přesně jak Richard píská... ;)
Tak Vam skusim objasnit tieto zmeny
1.CAAA 2,0TDI CR 84 PS 5kvalt spojka 260mm - bezpecny vykon 175PS a 365NM
2..CAAB 2,0TDI CR 102 PS 5kvalt spojka 260mm - bezpecny vykon 175PS a 365NM
3..CAAC 2,0TDI CR 140 PS 6kvalt spojka 280mm - bezpecny vykon 175PS a 420NM

Vsetky tri motory su hardwerovo identicke, rozdiel je iba v prevodovke a spojke.( posledne 4crte pismeno podla noveho znacenia vo VAGU znamena väcsinou "iba" soft. verziu) Mame upravenych niekolko desiatok mototrov CAAA/B na 170-175PS, do teraz bez ziadneho problemu.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak nějak sem si to myslel, díky za info.
Oct asv 2000, DieselPower
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@PROFITUNER: Toto bylo prvni, kdyz jsem s Mirkem rano na to tema mluvil - proste uz na to kaslou a vykonove verze dela jen soft. Ostatne, urcite se jim to vyplati z hlediska odberatelsko-dodavatelskeho.

Vami dosazeny vykon je uctyhodny, ale jak jiz bylo zmineno v uvodu, motor ma znacnou rezervu, ale s ohledem na to, v cem je usazen tak se zjevne preventivne Richard drzel zpatky, coz mu nelze ani v nejmensim zazlivat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Forest píše:@PROFITUNER: Toto bylo prvni, kdyz jsem s Mirkem rano na to tema mluvil - proste uz na to kaslou a vykonove verze dela jen soft. Ostatne, urcite se jim to vyplati z hlediska odberatelsko-dodavatelskeho.

Vami dosazeny vykon je uctyhodny, ale jak jiz bylo zmineno v uvodu, motor ma znacnou rezervu, ale s ohledem na to, v cem je usazen tak se zjevne preventivne Richard drzel zpatky, coz mu nelze ani v nejmensim zazlivat.
Uprava je urobena naozaj pekne a s reservou, ako to komentoval Richard.
O tom je kvalitny tuning, ked upravca dokaze naladit auto individualne podla potreby zakaznika.
Ja som len reagoval na dotaz, ake su vlastne rozdiely v tychto autach a prezentoval svoj nazor,ake su podla mna limity pre bezpecnu upravu.
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

pekne len tie blbé malé prevodovky odidu rychle ked sa taha ešte vozik.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Pekne. Hlavne v tych spodnych otackach. Vidim to tak ze coskoro (ak este bude na co jazdit) budu mat dieslove auta otackomer do 4000 ot. a krutiaci moment od volnobehu :P
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

přesně takhle si představuju průběh " pro ženu " :)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

atlas píše:přesně takhle si představuju průběh " pro ženu " :)
To je teda pěkná blbost, plochý průběh je to nejlepší, co může být :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

Vsak taky jo nemusi tolik radit s plochym momentem to je jako benzinovy auto taky bych chtel mit takovej prubeh
Jack82
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2012, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jack82 »

Moc pěkný graf. Přesně něco v tomto duchu bych si představoval na svém Yeti 4x2 TDI 110 s MQ 250... Zajímalo by mě jakej má ta převodovka, potažmo spojka reálnej trvale únosnej přenos momentu, divil bych se kdyby byla rezerva 50% v dnešní době. 320-330Nm by mi bohatě stačilo
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“