
pouze softwarová úprava, s ohledem na životnost převodovky (malý 5Q) a spojky, DPF samozřejmě zanechán, nové auto ještě v záruce (najeto 10 tis km)
Dle Richarda ještě na motoru značná rezerva

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Tak Vam skusim objasnit tieto zmenyPája 19 píše:To je zase nějakej koncernovej podfuk, ne? Vypadá to, jako kdyby se dělalo víc výkonovejch verzí se stejnym hárdvérem.
Jinak pěkně namalovanej graf. Je vidět, že ten motor poslouchá, přesně jak Richard píská...
Uprava je urobena naozaj pekne a s reservou, ako to komentoval Richard.Forest píše:@PROFITUNER: Toto bylo prvni, kdyz jsem s Mirkem rano na to tema mluvil - proste uz na to kaslou a vykonove verze dela jen soft. Ostatne, urcite se jim to vyplati z hlediska odberatelsko-dodavatelskeho.
Vami dosazeny vykon je uctyhodny, ale jak jiz bylo zmineno v uvodu, motor ma znacnou rezervu, ale s ohledem na to, v cem je usazen tak se zjevne preventivne Richard drzel zpatky, coz mu nelze ani v nejmensim zazlivat.