SUPERB 2.0TDI CR 4X4 CFGB EDC17C46

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

SUPERB 2.0TDI CR 4X4 CFGB EDC17C46

Příspěvek od TDIfun »

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Chvalim pekny priebeh vydareny motor.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

GOOD ;-)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Zdenku, Ty socko, nauc se uz davat to na svoje FTP :kol1:

Obrázek

Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Len tak pre informáciu - merať ďalej tie CR nejdú - lebo pokiaľ viem tak bez problémov " ťahajú " do 5000 ot/min. (noteeth)
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

a načo to je dobré merať do 5000ot. ?
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Pretože DSG napr.v RS radí až v oblasti 4700 až 4800 ot. v manuálnom režime kľudne aj tých 5000.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

jipi píše:a načo to je dobré merať do 5000ot. ?
Aby clovek videl potencial motoru a cele spektrum pouzitelnych otacek. Ja, kdybych byl zakaznik, tak bych to chtel, abych videl prubeh, resp. spektrum realne pouzitelnych otacek (ikdyz pravdou je, ze se jedna o DSG).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Martin.D, Forest: Myslim ze v tomto pripade to Zdeno meral dobre a hlavne rozumne.... ked ten vykon zacne padat radovo v desiatkach PS na par RPM tak to meranie aj tak nie je presne a relevantne... cize len by sa zbytocne zohrieval olej a palila nafta 8) Pokial ten krutiaci moment resp. vykon az tak dramaticky neklesa, je jasne ze je dobre pre orientaciu meranie este podrzat do vyssich otacok ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Az budete merit se stalou zatezi kde me retarder porad stahuje a kdyz padne kroutak, motor temer uz nezrychluje a prehriva se tak se pak muzeme bavit, chytrolinu je tady spousta u klavesnice ale komplikace mereni uz nikdo nevidi, ukazte mi nejake jine commonrail VAG tady v ČR zmereno a upraveno mimo mne a Reeshy??? Ja tady videl jednu RS ktera se trochu nepovedla a umrel vykon na brzde. Jinak nic, zadne grafy.

Pro vsimave, staci se podivat na ty zoubky nahore. To je kdyz se zpomali otacky valce ( resp. uhlova rychlost) a odpor retarderu je tak obrovskej, ze to takhle vykresli.
Naposledy upravil(a) TDIfun dne 23 lis 2012, 13:13, celkem upraveno 1 x.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2009, 16:36

Příspěvek od valchaaa »

Krásné hodnoty :worthy:

A souhlas že pokud člověk chce vidět upravené a odměřené tyto CR motory tak jiné než Reeshy a jeho nejdou u nás najít.
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:15

Příspěvek od mvolesko2 »

TDIfun píše:Az budete merit se stalou zatezi kde me retarder porad stahuje a kdyz padne kroutak, motor temer uz nezrychluje a prehriva se tak se pak muzeme bavit, chytrolinu je tady spousta u klavesnice ale komplikace mereni uz nikdo nevidi, ukazte mi nejake jine commonrail VAG tady v ČR zmereno a upraveno mimo mne a Reeshy??? Ja tady videl jednu RS ktera se trochu nepovedla a umrel vykon na brzde. Jinak nic, zadne grafy.

Pro vsimave, staci se podivat na ty zoubky nahore. To je kdyz se spomali otacky valce ( resp. uhlova rychlost) a odpor retarderu je tak obrovskej, ze to takhle vykresli.
co to je za blbost znam v CR asi 10 lidi co umi dobre upravit EDC17C46 a nebo EDC17CPxx, chce to trochu vseobecnej prehled

od roku 2008 sem jich upravoval a odmeril stovky

tady predelavka spatnyho soft uz nevim po kom
Obrázek
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

subz3ro_tdi: podľa mna ten výkon tak dramaticky po 4200 ot neklesá ( aspoň nie v sériovke ) a najmä tu ( dieselpower ) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110315 meral ako sériový tak aj upravený výkon a podla tohto grafu - hoc aj sériového to vyzerá nie len na moj subjektívny dojem že to " ťahá " do 5000.
Neviem - len so sa pýtal kedže na tom aute ma fascinovalo najma to možné točenie do 5000....
Výsledok a hodnoty sú bravúrne o tom niet pochýb.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Martin.D: Na ceste tam je uplne ina zataz a chladenie stlaceneho vzduchu, cize ten krutiaci moment tak nepada ako na zatazovej brzde..... ale mne skor islo o to co lezie do grafu pri merani.... ked to zacne padat tak nema vyznam dalej merat, robi to tak (co som mal moznost vidiet) kazdy technik :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“