SUPERB 2.0TDI CR 4X4 CFGB EDC17C46
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
SUPERB 2.0TDI CR 4X4 CFGB EDC17C46
440Nm 210hp
http://uloz.to/xoMmYpT/superb-havlica-pdf
http://uloz.to/xoMmYpT/superb-havlica-pdf
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Chvalim pekny priebeh vydareny motor.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Aby clovek videl potencial motoru a cele spektrum pouzitelnych otacek. Ja, kdybych byl zakaznik, tak bych to chtel, abych videl prubeh, resp. spektrum realne pouzitelnych otacek (ikdyz pravdou je, ze se jedna o DSG).jipi píše:a načo to je dobré merať do 5000ot. ?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
@Martin.D, Forest: Myslim ze v tomto pripade to Zdeno meral dobre a hlavne rozumne.... ked ten vykon zacne padat radovo v desiatkach PS na par RPM tak to meranie aj tak nie je presne a relevantne... cize len by sa zbytocne zohrieval olej a palila nafta
Pokial ten krutiaci moment resp. vykon az tak dramaticky neklesa, je jasne ze je dobre pre orientaciu meranie este podrzat do vyssich otacok 


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Az budete merit se stalou zatezi kde me retarder porad stahuje a kdyz padne kroutak, motor temer uz nezrychluje a prehriva se tak se pak muzeme bavit, chytrolinu je tady spousta u klavesnice ale komplikace mereni uz nikdo nevidi, ukazte mi nejake jine commonrail VAG tady v ČR zmereno a upraveno mimo mne a Reeshy??? Ja tady videl jednu RS ktera se trochu nepovedla a umrel vykon na brzde. Jinak nic, zadne grafy.
Pro vsimave, staci se podivat na ty zoubky nahore. To je kdyz se zpomali otacky valce ( resp. uhlova rychlost) a odpor retarderu je tak obrovskej, ze to takhle vykresli.
Pro vsimave, staci se podivat na ty zoubky nahore. To je kdyz se zpomali otacky valce ( resp. uhlova rychlost) a odpor retarderu je tak obrovskej, ze to takhle vykresli.
Naposledy upravil(a) TDIfun dne 23 lis 2012, 13:13, celkem upraveno 1 x.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
co to je za blbost znam v CR asi 10 lidi co umi dobre upravit EDC17C46 a nebo EDC17CPxx, chce to trochu vseobecnej prehledTDIfun píše:Az budete merit se stalou zatezi kde me retarder porad stahuje a kdyz padne kroutak, motor temer uz nezrychluje a prehriva se tak se pak muzeme bavit, chytrolinu je tady spousta u klavesnice ale komplikace mereni uz nikdo nevidi, ukazte mi nejake jine commonrail VAG tady v ČR zmereno a upraveno mimo mne a Reeshy??? Ja tady videl jednu RS ktera se trochu nepovedla a umrel vykon na brzde. Jinak nic, zadne grafy.
Pro vsimave, staci se podivat na ty zoubky nahore. To je kdyz se spomali otacky valce ( resp. uhlova rychlost) a odpor retarderu je tak obrovskej, ze to takhle vykresli.
od roku 2008 sem jich upravoval a odmeril stovky
tady predelavka spatnyho soft uz nevim po kom

MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
subz3ro_tdi: podľa mna ten výkon tak dramaticky po 4200 ot neklesá ( aspoň nie v sériovke ) a najmä tu ( dieselpower ) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110315 meral ako sériový tak aj upravený výkon a podla tohto grafu - hoc aj sériového to vyzerá nie len na moj subjektívny dojem že to " ťahá " do 5000.
Neviem - len so sa pýtal kedže na tom aute ma fascinovalo najma to možné točenie do 5000....
Výsledok a hodnoty sú bravúrne o tom niet pochýb.
Neviem - len so sa pýtal kedže na tom aute ma fascinovalo najma to možné točenie do 5000....
Výsledok a hodnoty sú bravúrne o tom niet pochýb.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
@Martin.D: Na ceste tam je uplne ina zataz a chladenie stlaceneho vzduchu, cize ten krutiaci moment tak nepada ako na zatazovej brzde..... ale mne skor islo o to co lezie do grafu pri merani.... ked to zacne padat tak nema vyznam dalej merat, robi to tak (co som mal moznost vidiet) kazdy technik 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.