citroen xsara 2,0hdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

citroen xsara 2,0hdi

Příspěvek od citronada »

Zdravim, vim ze to sem nepatri, ale v ostatnich sekcich mi asi neporadej, jako tady...mam 2,0hdi 66kw v zakladu je to slabota, kdyz se udela kvalitni chip hne to trosku s tim motorem? hlavne bych chtel zmenit nejak prubeh jestli to jde, predchozi xsara 1,9td jela az do omezovace, tohle ma lepsi spodek ale tak od 3500 mrtvola...dekuji za odpovedi
Jack_Reacher
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 říj 2012, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jack_Reacher »

Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

pokud je auto v dobrem stavu 115-120PS - 270-300Nm
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Re: citroen xsara 2,0hdi

Příspěvek od vojta_TDi »

citronada píše:Zdravim, vim ze to sem nepatri, ale v ostatnich sekcich mi asi neporadej, jako tady...mam 2,0hdi 66kw v zakladu je to slabota, kdyz se udela kvalitni chip hne to trosku s tim motorem? hlavne bych chtel zmenit nejak prubeh jestli to jde, predchozi xsara 1,9td jela az do omezovace, tohle ma lepsi spodek ale tak od 3500 mrtvola...dekuji za odpovedi
pokud je od cca 3000 mrtvola nemusí být zrovna vše OK. párkrát jsem na HDI řešil DRV ventil na čerpadle a taky ty auta od cca 3000 nejely
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

tim to nebude, ten motor ma proste bohuzel takovej prubeh, neco jako PD to pak taky zvadne..znama ma ten samej motor a taky ji to takhle jede, stara xsara tahla furt, i kdyz nemela takovej spodek. Takze se ptam jestli chipem se zmeni i nejak prubeh, nebo proste se to neda u tohodle motoru ovlivnit
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

citronada píše:tim to nebude, ten motor ma proste bohuzel takovej prubeh, neco jako PD to pak taky zvadne..znama ma ten samej motor a taky ji to takhle jede, stara xsara tahla furt, i kdyz nemela takovej spodek. Takze se ptam jestli chipem se zmeni i nejak prubeh, nebo proste se to neda u tohodle motoru ovlivnit
No já mám PD a teda jako nějaké razantnější zvadnutí se nekoná, každopádně po kvalitním čipu se změní i průběh
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

nevim jak to je u ty 74kw co mas ty, ale sharan 85kw a passat 96kw, tak kdyz jsem v tom jezdil, tak to jelo luxusne od spoda ale pak to zvadlo taky tak v 3500ot. To jsi me potesil ze se zmeni prubeh :)
mio.
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 09 črc 2011, 18:00
Odpovědi: 0

Re: citroen xsara 2,0hdi

Příspěvek od mio. »

citronada píše:Zdravim, vim ze to sem nepatri, ale v ostatnich sekcich mi asi neporadej, jako tady...mam 2,0hdi 66kw v zakladu je to slabota, kdyz se udela kvalitni chip hne to trosku s tim motorem? hlavne bych chtel zmenit nejak prubeh jestli to jde, predchozi xsara 1,9td jela az do omezovace, tohle ma lepsi spodek ale tak od 3500 mrtvola...dekuji za odpovedi
Ani se nedivím, že to nejede. Má to sotva 80 Ps. :?
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... 2.0HDI.pdf
Lepší hodnoty má i 1.4 TDI a to taky nejede (LOL)
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Re: citroen xsara 2,0hdi

Příspěvek od citronada »

mio. píše:
citronada píše:Zdravim, vim ze to sem nepatri, ale v ostatnich sekcich mi asi neporadej, jako tady...mam 2,0hdi 66kw v zakladu je to slabota, kdyz se udela kvalitni chip hne to trosku s tim motorem? hlavne bych chtel zmenit nejak prubeh jestli to jde, predchozi xsara 1,9td jela az do omezovace, tohle ma lepsi spodek ale tak od 3500 mrtvola...dekuji za odpovedi
Ani se nedivím, že to nejede. Má to sotva 80 Ps. :?
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... 2.0HDI.pdf
Lepší hodnoty má i 1.4 TDI a to taky nejede (LOL)
Ted jsi me moc nepotesil teda :D ale co se da delat no, schodou okolnosti tak znamej ma sluzebni fabku 1,4tdi a kdyz jsem mel starou xsaru 1,9td tak si vubec neskrtal, ujel jsem mu vpohode, s timhle sracem co mam ted nevim jestli bych ujel, ale zase ta fabka jezdi o 1,5l min jak ja :)
mio.
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 09 črc 2011, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od mio. »

Až budeš mít chip, tak na tebe mít nebudou. ;) ale levý pruh s tím neovládneš.
Ve fabii 1.4TDI jsou 51kW 155Nm záleží co měl.
55kW 195Nm
59kW 195Nm
Když jsem měl auto na rozvodech, tak mi pučili tu nejsilnější verzi. A když jsem chtěl předjet kamion musel jsem vidět 500m před sebe, abych to stihl. (LOL)
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

o to mi nejde abych si nekde neco dokazoval, chci to pro muj dobrej pocit, ze kdyz bude potreba tak to auto trosku pojede...klidne mi staci kdyby to melo lechce pres 100koni a lepsi prubeh :)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Paklize to ma DPF (netusim, Frantici jdou mimo me), doporucuji nechat vykuchat, SW odstranit a treba pridat i par koniku.

Takhle dopadla kamaradova 407:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110863
... a spotreba od te doby neuveritelne klesla, pricemz odezva na plyn a chut v celem spektru otacek vzrostl.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

2.0 66kw 8V nema DPF take nema rizene turbo ani bosch ani siemens vstrikovani a pokud je vse ok serie i pres 90PS ale vstrikovace a cele soustava musi byt ok a to ma malo ktery.


to co meril a upravoval TDIFUN treba nebylo v nejlepsi kondici ale narust vykonu bez pridaneho tlaku uplne super :-)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dekuji Broukovi za upresneni, ktere potvrzuje jen to, co jsem napsal vyse - Frantici jdou naprosto mimo me :roll:

Z toho duvodu prosim, aby s ohledem na toto bylo pohlizeno na muj predchazejici post.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

DPF nemam, a s tim turbem kdyz neni rizene, tak je to nejake znacne omezeni? Jinak u ty 407 se mi libi ten prubeh, az se mi nechce verit ze se to takhle toci, co bych zato dal :roll:
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“