power box :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pani
hlavne to nedramatizujte, ja s markom77 suhlasim a preto si davam vypinac do kabiny. Obcas sa rad ponahanam ked je vikend a cesty niesu take vytazene. Na druhej strane auto vyuzivam na bezne jazdenie.
Nikto nespochybnuje, ze premapovanie je kvalitnejsia alternativa zastaraleho ,,powerboxu".
hlavne to nedramatizujte, ja s markom77 suhlasim a preto si davam vypinac do kabiny. Obcas sa rad ponahanam ked je vikend a cesty niesu take vytazene. Na druhej strane auto vyuzivam na bezne jazdenie.
Nikto nespochybnuje, ze premapovanie je kvalitnejsia alternativa zastaraleho ,,powerboxu".
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Nevím, zda jiné vozy (třeba octavky nebo golfy aj.) mají taky na pedálu plynu spínač plné zátěže. Já ho ale na Galaxy mám (asi proto, že pedál pro automat a manuál je u SAGu stejný), takže se to tak případně dá použít.
Je to na chvíli - motoru to nemůže škodit. Ale mně to třeba zachrání krk. Navíc to bude fungovat jen při plně sešlápnutém plynu (mechanicky), takže na tempomat to fungovat nemůže (a to je dobře).
Je to na chvíli - motoru to nemůže škodit. Ale mně to třeba zachrání krk. Navíc to bude fungovat jen při plně sešlápnutém plynu (mechanicky), takže na tempomat to fungovat nemůže (a to je dobře).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
U VGT turbin je to bezny omyl vacsiny ludi co si toto myslia... Tym ze to budes vyuzivat len obcas bude prefuk na turbe este vacsi ako keby si to pouzival bezne a ta regulacia by pracovala vo velkom rozsahu pravidelne.Marek77 píše:Je to na chvíli - motoru to nemůže škodit.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Marku, Tebou zminovany postup je idealni pro pouziti nitra ale ne nejakeho powerboxu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Pripajam foto z realizacie.
Musel som prerobit plosak, lebo mi nesedeli rozmeri noziciek na relatko a IO.

a potom uz len leptanie a pajkovanie





Uz ho mam v aute na vypinac a vyuzivam ho minimalne. Ked bude cas urobim aj neake merania cez OBD dyno a mozno aj neake video.
Musel som prerobit plosak, lebo mi nesedeli rozmeri noziciek na relatko a IO.

a potom uz len leptanie a pajkovanie





Uz ho mam v aute na vypinac a vyuzivam ho minimalne. Ked bude cas urobim aj neake merania cez OBD dyno a mozno aj neake video.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
logovane hore kopcom, cca 12% stupanie.
Prvy obrazok je pre porovnanie bez PWB (hodnoty z valcovej brzdy su 295,12Nm/129,57PS).

Tu so zapnutym PWB:
Ked som to logoval hore kopcom so zapnutym PWB tak som si vsimol kopec sedeho dymu za mnou od cca 3000ot. (chybala uz nafta, bud chyta vzduch alebo uz nestiha cerpadlo)
Na rovinke si sem tam na cierno odfukne a to len pri plnom plyne a ide citelne lepsie ako do kopca. Asi by to chcelo uz podavacie cerpadlo do nadrze.
Prvy obrazok je pre porovnanie bez PWB (hodnoty z valcovej brzdy su 295,12Nm/129,57PS).

Tu so zapnutym PWB:

Ked som to logoval hore kopcom so zapnutym PWB tak som si vsimol kopec sedeho dymu za mnou od cca 3000ot. (chybala uz nafta, bud chyta vzduch alebo uz nestiha cerpadlo)
Na rovinke si sem tam na cierno odfukne a to len pri plnom plyne a ide citelne lepsie ako do kopca. Asi by to chcelo uz podavacie cerpadlo do nadrze.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381