power box :)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

pani
hlavne to nedramatizujte, ja s markom77 suhlasim a preto si davam vypinac do kabiny. Obcas sa rad ponahanam ked je vikend a cesty niesu take vytazene. Na druhej strane auto vyuzivam na bezne jazdenie.
Nikto nespochybnuje, ze premapovanie je kvalitnejsia alternativa zastaraleho ,,powerboxu".
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nevím, zda jiné vozy (třeba octavky nebo golfy aj.) mají taky na pedálu plynu spínač plné zátěže. Já ho ale na Galaxy mám (asi proto, že pedál pro automat a manuál je u SAGu stejný), takže se to tak případně dá použít.

Je to na chvíli - motoru to nemůže škodit. Ale mně to třeba zachrání krk. Navíc to bude fungovat jen při plně sešlápnutém plynu (mechanicky), takže na tempomat to fungovat nemůže (a to je dobře).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Marek77 píše:Je to na chvíli - motoru to nemůže škodit.
U VGT turbin je to bezny omyl vacsiny ludi co si toto myslia... Tym ze to budes vyuzivat len obcas bude prefuk na turbe este vacsi ako keby si to pouzival bezne a ta regulacia by pracovala vo velkom rozsahu pravidelne.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Marku, Tebou zminovany postup je idealni pro pouziti nitra ale ne nejakeho powerboxu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Chlapi,
nevala sa doma niekomu IO LM311N? mam ho objednany, ale naskladnia ho az koncom maja...
Zvysok mozem mat doma do tyzdna a bavit sa s tym. Nechce sa mi uz cakat, aj stekre mam...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Pripajam foto z realizacie.
Musel som prerobit plosak, lebo mi nesedeli rozmeri noziciek na relatko a IO.
Obrázek
a potom uz len leptanie a pajkovanie
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uz ho mam v aute na vypinac a vyuzivam ho minimalne. Ked bude cas urobim aj neake merania cez OBD dyno a mozno aj neake video.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
mirauh
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 28 bře 2011, 11:57
Odpovědi: 0
Bydliště: protivín- Plzen(kolej)

Příspěvek od mirauh »

Super, co je to OBD dyno ?
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764

vw-club.cz....DurexElite
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nieco ako k-power, ale zadavas tam viac vstupnych udajov, cize by to malo byt presnejsie, doveryhodnejsie.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

logovane hore kopcom, cca 12% stupanie.
Prvy obrazok je pre porovnanie bez PWB (hodnoty z valcovej brzdy su 295,12Nm/129,57PS).
Obrázek

Tu so zapnutym PWB:


Obrázek

Ked som to logoval hore kopcom so zapnutym PWB tak som si vsimol kopec sedeho dymu za mnou od cca 3000ot. (chybala uz nafta, bud chyta vzduch alebo uz nestiha cerpadlo)
Na rovinke si sem tam na cierno odfukne a to len pri plnom plyne a ide citelne lepsie ako do kopca. Asi by to chcelo uz podavacie cerpadlo do nadrze.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Luccaso7
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 20 led 2012, 17:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luccaso7 »

A jaký máš celkový názor na sestrojeny PWB ? :roll:
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

moj nazor je, ze PWB nedosahuje kvality chiptuningu.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

při 100-110kw aby nestíhalo čerpadlo? by muselo být v hrozném stavu, nebo pěkně ucpanej palivovej filtr....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“