Kazdopadne bud si vedomy ze to nie je len o kabloch.... tu RJ bude treba upravit aby sa to vobec rozbehlo... minimalne vyradit imobilizer a podobne srandy, ktore sa v tvojom aute nenachadzaju
Transplantace motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Chladic nafty nutne nepotrebuje, prve PD motory ho nemali.... ale samozrejme je to len + ak ho tam implantujes 
Kazdopadne bud si vedomy ze to nie je len o kabloch.... tu RJ bude treba upravit aby sa to vobec rozbehlo... minimalne vyradit imobilizer a podobne srandy, ktore sa v tvojom aute nenachadzaju
Kazdopadne bud si vedomy ze to nie je len o kabloch.... tu RJ bude treba upravit aby sa to vobec rozbehlo... minimalne vyradit imobilizer a podobne srandy, ktore sa v tvojom aute nenachadzaju
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
ŘJ s ostraněním ima už mám připravnou. ATD má výhodu, že se s ním tady už hodně lidí zabývalo a je známo, kolik se z toho dá dostat a hlavně jak.subz3ro_tdi píše:Chladic nafty nutne nepotrebuje, prve PD motory ho nemali.... ale samozrejme je to len + ak ho tam implantujes
Kazdopadne bud si vedomy ze to nie je len o kabloch.... tu RJ bude treba upravit... minimalne vyradit imobilizer a podobne srandy, ktore sa v tvojom aute nenachadzaju
A že je to hodně práce to tam naondit, o tom nepochybuju.
Proto se tady ptám na nějakou jinou alternativní volbu (najspíš MTDI), kde bych to měl jednodušší. Ale potřebuju nějaké předpokládané hodnoty, aby nedošlo k tomu, že namontuju něco úplně jináho a po půl roce vývoje zjistím že z toho nedostanu víc jak 100kw a 300nm... To by byla ztráta času.. To totiž můžu poladit stávající motor....
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Myslim ze v taktomto velkom aute pojde ten 2.5 TDI R5 motor aj s mensim vykonom lepsie ako 1.9 TDI.... minimalne v spodnom pasme otacok.... alebo ako sa hovori, objem a pocet valcov nicim nenahradis
Netreba zabudat aj na konstrukcnu robustnost R5 motora a prevodovky, ktora je niekde inde ako u ATD 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
-
michalteplik
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Ten dobrej clovek se kterym jsi mluvil jsem byl já
Už jsi prodal toho japonce 3,3td? Já nakonec privez tu 60 s tim new engine:-D Jinak za mne jednoznacne poladit rd28.Kdyz mu das kloudnej IC radnej chladic vody a nebudes to honit za studena tak te ten motor prezije. Hlavne ten motor ma krasnej linearni nastup a proto nenici hnaci komponenty(hlavne v terenu) coz u radne naslapnuteho mtdi bude velkej problem!
-
michalteplik
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
.bombastiq píše:kuloví leda , dáš na to kkk k 24 případně k 26
a nástup bude krávně lineární
Sice nejsem znalec turbodmychadel.Ale nejsou to nejakke starsi modely? Aby dokazaly uchlacholit hlad motoru po stlacenem a chladnem vzduchu
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
No poladit RD28 je nejednodušíí cesta. Bolton tam pasuje turbo z Audi V6 tdi a vodní coolery jsou už dneska za rozum. Ale je to historickej motor s předkomůrkou tak nrvím jestli je to správná cesta..... Vždyť jenom načipovaný ATD má lepší parametry, než z RD28 (podle mě) půjde vymáčknout....michalteplik píše:Ten dobrej clovek se kterym jsi mluvil jsem byl jáUž jsi prodal toho japonce 3,3td? Já nakonec privez tu 60 s tim new engine:-D Jinak za mne jednoznacne poladit rd28.Kdyz mu das kloudnej IC radnej chladic vody a nebudes to honit za studena tak te ten motor prezije. Hlavne ten motor ma krasnej linearni nastup a proto nenici hnaci komponenty(hlavne v terenu) coz u radne naslapnuteho mtdi bude velkej problem!
A lineární nastup RD28 už nějakou dobu nepoužívám. Pod kopcem redukovaná 2, plyn na podlahu a když se motor vytočí na 4 500 tak špičku levé nohy stočim do prava. Stále držím podlahu a když otáčky podají ke třem tisícům, tak už musí šlapat do spojky aby ta dvojka neumřela.....
Jinak japonec je pořád doma, respektive teď s ním jezdí jeden kámoš, co je teď bez auta....
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
