ARL chladiče v OCT1 rotačka...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vici píše:jenže aby to vykličkoval z ARL IC někam dopředu, to by bylo něco....
já bych to nijak nehrotil, nepamatuju si že bych s ARL IC a origo vedením vzduchu s 200PS měl nějak problém s teplotou i v létě, konkrétní hodnoty si už nepamatuju
na jaře vyměním hadici vpravo dole za novou - trošku to tam pouší olej a nové gumičky nepomohly a asi se vydám za funem na brzdu, kolik z toho leze po 30tkm od úpravy a s retardérem![]()
Jinak Láďo pěkná práce! hadice a trubku od klimy jsi měnil?
Asi na kolko koni stači IC z ARL? popr. aky tlak max?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dobre Ladas, moc dobre! Delas mi radost, konecne se rozvine potencial, jsem vice, nezli zvedav.
... jen si dovolim dotaz (nebot z fotek to neni 100%) - neslo by to nejak "vykouzlit" to sani na druhou strana (Passat)? Jsem si vedom, ze by bylo treba aby nejak vyresit odvetrani, ale verim, ze by to za to stalo, nebot poznamka ohledne teploty je realna. Navic, verim, ze by se zkratil cely saci trakt.
Ale rozhodne hodne dobry a jsem ze jsi do toho konecne prastil!
... jen si dovolim dotaz (nebot z fotek to neni 100%) - neslo by to nejak "vykouzlit" to sani na druhou strana (Passat)? Jsem si vedom, ze by bylo treba aby nejak vyresit odvetrani, ale verim, ze by to za to stalo, nebot poznamka ohledne teploty je realna. Navic, verim, ze by se zkratil cely saci trakt.
Ale rozhodne hodne dobry a jsem ze jsi do toho konecne prastil!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Tak určitě by to šlo ale já tam chci origo dekl a vzhledem k tomu že můj cíl je nekouřit a mít "rozumný" výkon a spotřebu je tohle estetický (ve finále bude černý komaxit polomat)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Vypada to velice rozumne, a no to co to asi vyzaduje za spoust nouzovych reseni na rotacce, tak si myslim ze velice zajimave a ciste (na moznosti) vyreseno. Takze dakazano, ARL IC jde in a rotacku, ale je to prace
Jinak si doposud jezdil pouze na ASZ vedeni ze ano?

Jinak si doposud jezdil pouze na ASZ vedeni ze ano?
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
neřekl bych nouzových jediná nouze byla se spodní klima hadicí z kompresoru do chladiče vše ostatní je jen nandat úprava držáku čerpadla byla za 10 minut vyřešena a předtím jsem měl vše jako ASZ
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Tak schvalne, co ti umelecky kazi dojem? Ze su tam 3 druhy kolien a kazde inej farby? Ale chod prosim ta... 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Zvarat to mohol TIGom a fukat formovacku. Tie plasty sa tiez dali vyrezat setrnejsie. Aj nejaku tu povrchovu upravu by to mohlo dostat. Aspon prebehnut skocbraitom a ofuknut nejakou farbou. Sparvil som to tak a nebola to nejaka extra robota naviac, akurat som tomu venoval cas naviac. Tiez niesom nijaky Picasso, ale rozhodne mi to tam nekrici a az ked sa clovek zakuka tak vidi ze tam nieco je co tam byt nema. Veci niesu len o funkcnosti, ale aj oku by mali polahodit. To je cele. Ja viem ze ma ukamenujete, bohuzial som chorobny perfekcionista a ludia co ma poznaju ma zato nemaju v laske.
asi jsi nečetl pořádně že to je mezifáze momentálně jsem se vrátil z itálie a prostě jsem timhle autem chtěl jet,a barvě hadic nesejde jde o jejich funkci a ta fordge je přesně na tenhle pohyb natvarovaná a vyrobená,plasty nevím jaký řešíte žádný tam nejsou a povrchová úprava taky bude ale až to bude finálovka a bude na to čas....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí