ARL chladiče v OCT1 rotačka...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

a na vstup/vystup IC si pouzil tie redukcie??
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
leon ALH
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 11 kvě 2012, 12:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od leon ALH »

Vici píše:jenže aby to vykličkoval z ARL IC někam dopředu, to by bylo něco....

já bych to nijak nehrotil, nepamatuju si že bych s ARL IC a origo vedením vzduchu s 200PS měl nějak problém s teplotou i v létě, konkrétní hodnoty si už nepamatuju

na jaře vyměním hadici vpravo dole za novou - trošku to tam pouší olej a nové gumičky nepomohly a asi se vydám za funem na brzdu, kolik z toho leze po 30tkm od úpravy a s retardérem (noteeth)

Jinak Láďo pěkná práce! hadice a trubku od klimy jsi měnil?



Asi na kolko koni stači IC z ARL? popr. aky tlak max?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dobre Ladas, moc dobre! Delas mi radost, konecne se rozvine potencial, jsem vice, nezli zvedav.

... jen si dovolim dotaz (nebot z fotek to neni 100%) - neslo by to nejak "vykouzlit" to sani na druhou strana (Passat)? Jsem si vedom, ze by bylo treba aby nejak vyresit odvetrani, ale verim, ze by to za to stalo, nebot poznamka ohledne teploty je realna. Navic, verim, ze by se zkratil cely saci trakt.

Ale rozhodne hodne dobry a jsem ze jsi do toho konecne prastil!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Tak určitě by to šlo ale já tam chci origo dekl a vzhledem k tomu že můj cíl je nekouřit a mít "rozumný" výkon a spotřebu je tohle estetický (ve finále bude černý komaxit polomat)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

Vypada to velice rozumne, a no to co to asi vyzaduje za spoust nouzovych reseni na rotacce, tak si myslim ze velice zajimave a ciste (na moznosti) vyreseno. Takze dakazano, ARL IC jde in a rotacku, ale je to prace :-D
Jinak si doposud jezdil pouze na ASZ vedeni ze ano?
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

neřekl bych nouzových jediná nouze byla se spodní klima hadicí z kompresoru do chladiče vše ostatní je jen nandat úprava držáku čerpadla byla za 10 minut vyřešena a předtím jsem měl vše jako ASZ
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Bengal
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 17 zář 2009, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Bengal »

Ukážková práca :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No tak ukazkovu pracu si predstavujem trochu inak, ale ujde to. Postrada to umelecky dojem to jedine co sa tomu da vytknut.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Tak schvalne, co ti umelecky kazi dojem? Ze su tam 3 druhy kolien a kazde inej farby? Ale chod prosim ta... :-D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zvarat to mohol TIGom a fukat formovacku. Tie plasty sa tiez dali vyrezat setrnejsie. Aj nejaku tu povrchovu upravu by to mohlo dostat. Aspon prebehnut skocbraitom a ofuknut nejakou farbou. Sparvil som to tak a nebola to nejaka extra robota naviac, akurat som tomu venoval cas naviac. Tiez niesom nijaky Picasso, ale rozhodne mi to tam nekrici a az ked sa clovek zakuka tak vidi ze tam nieco je co tam byt nema. Veci niesu len o funkcnosti, ale aj oku by mali polahodit. To je cele. Ja viem ze ma ukamenujete, bohuzial som chorobny perfekcionista a ludia co ma poznaju ma zato nemaju v laske.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asi jsi nečetl pořádně že to je mezifáze momentálně jsem se vrátil z itálie a prostě jsem timhle autem chtěl jet,a barvě hadic nesejde jde o jejich funkci a ta fordge je přesně na tenhle pohyb natvarovaná a vyrobená,plasty nevím jaký řešíte žádný tam nejsou a povrchová úprava taky bude ale až to bude finálovka a bude na to čas....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Svařování tigem je hezká věc ale pokud to člověk nemá doma nebo známého, který má možnost v práci, tak je to celkem drahá estetika
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

napínák objeven po 2 dnech pátrání a zkoušení dílů....

Obrázek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

know-how?
ale zase na druhou stranu zas tolik dolů s tou trubkou jít nemůžeš,už by pak vadila nádobka.mám taky 60mm.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“