Slyšel jsem, že sériový intercooler z ARL vydrží max. 2bary, je to pravda?
Je lepší tento IC nahradit celohliníkovým? Existuje nějaký ekvivalent který vydrží 2.5bar? (mám vybranou náhradu ze siery cosworth, ale není zrvona levný ... )
Nebo je to jen doměnka?
Chtěl bych mít na ARL GTB2260VK a nerad bych aby mi při zátěži fouknul IC ....
To je sice fajn, ale na 2 bary uz je ti seriovy intercooler z ALH skor na paradu
Taktak
myslite jako kvuli malemu objemu vzduchu a nedostatecne chlazeni ? to mozna jen jsem psal ze ten plastak vydrzi 2 bary.. vim ze je rec o ARL jenom plast jako plast
subz3ro_tdi píše:
To je sice fajn, ale na 2 bary uz je ti seriovy intercooler z ALH skor na paradu
Taktak
myslite jako kvuli malemu objemu vzduchu a nedostatecne chlazeni ? to mozna jen jsem psal ze ten plastak vydrzi 2 bary.. vim ze je rec o ARL jenom plast jako plast
Aj pri 1,5bar ti je na parádu ak je von 25C. Fúka to už dosť horúci vzduch.A nie je plast ako plast. Chlapcom často praská medzichladič, čo je pred IC ako je výtlak turba
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
myslite jako kvuli malemu objemu vzduchu a nedostatecne chlazeni ? to mozna jen jsem psal ze ten plastak vydrzi 2 bary.. vim ze je rec o ARL jenom plast jako plast
Aj pri 1,5bar ti je na parádu ak je von 25C. Fúka to už dosť horúci vzduch.A nie je plast ako plast. Chlapcom často praská medzichladič, čo je pred IC ako je výtlak turba
však 1,5 baru je normal ne ? to tam tedy vubec nemusi byt.Na paradu by musel bejt alespon videt zvenci jinak ale planuju nejaky vetsi. IC se deli na vykonnost ? v cem se znaci ?