ake silnejsie turbo od GTR1749VA???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

muj nazor je takovej, ze pokud nemas komponenty AAA, tak tlacit vic jak 1,6 bar je zbytecny, protoze vzduch se ohreje pri vetsim tlaku na vetsi teplotu a pokdu nemas fakt supr IC, nevychladis to tak dukladne, cili ztraci smysl tlacit 1,8 bar, kdyz ten teplejsi vzduch obsahuje mensi % kysliku.....

radsi mensi tlak, lip chladit a vic ladit ;-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

najlepsie turbo je 130PD KKK ma vacsiu turbinu ako 1749VB garrett len mu treba upravit vyfuk. skrinu
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

este jedna vec.......

KAZDY TUNER TU FURT TOCI O TOM KOLKO TLACI!!!!

Zamyslel sa niekto vobec nad tým že tlacit 1.8bar a 200koni a 1.6bar a 200koni na tom istom turbe?

Plniaci tlak je len funkciu protitlaku a rozdielu tlaku pred a za turbinou......

Tzn. akonahle ak si nacipujete dizla TAK PROSIM POSUNTE ASPON O 1/4 otacky doraz skrutku (roztvorte lopatky) na turbe lebo je to kalibrovane na seriovy prietok a seriovu teplotu vyf. plynov........

CIELOM JE pomer plniaceho turbo tlak 2 ku 1 EMP

EMP = tlak výfuk. plynov

Kratkodobe to moze prekrocit ale nikdy to nesmi byt vacsie ako 1:1.......po lopate povedane " na pi°° je Vam 2bar ked mate 3bar protitlaku" skuste 1.8bar turbotlaku a 1.5 protitlaku......
...to be or not to be... - faster
cimrmanolog
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 10 srp 2012, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

kam zapijit budík na protitlak turba?

Příspěvek od cimrmanolog »

Potřebuju seřídit turbo , protože zabírá až kolem 2200 ot/min , zkoušel jsem to štelovat přes Vag , ale furt to není ideál, tak to chci poštelovat přes budíky.
V kabině mám budík na kontrolu tlaku turba, ale neznám protitlak.
Jde mi o to že nevím , kam napojit budík na protitlak, protože jsem měl vzato , že protitlak jsou výfukové plyny co roztáčí lopatky turbíny, ale to bych musel navrtat výfukové svody , abych mohl měřit tlak výfukových plynů, což je kravina.
Nevíte, kde mám měřit protitlak turba ?

Díky

1.9 81Kw AHF turbo série.
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

tunerko to ma ist do akeho auta??? do 6k ibizy VBcko aj tak nedas bez prerabania uchytenia motora..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Toto je podarene.... vyhrabat 6 rokov stare vlakno :) Az vo mne hrklo ked som videl Stingray, ze co sa to deje :D

@cimrmanolog: EMP cidlo mozes dat kludne aj do zaslepky EGR na zvodoch... je to pomerne neinvazivne... s EGT cidlom uz je to trochu horsie ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
cimrmanolog
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 10 srp 2012, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od cimrmanolog »

subz3ro_tdi píše:Toto je podarene.... vyhrabat 6 rokov stare vlakno :) Az vo mne hrklo ked som videl Stingray, ze co sa to deje :D

@cimrmanolog: EMP cidlo mozes dat kludne aj do zaslepky EGR na zvodoch... je to pomerne neinvazivne... s EGT cidlom uz je to trochu horsie ;)

Díky ti , taky mě to napadlo, navrtat záslepku a dát do ní trubičku a na to hadičku, asi nic lepšího nevymyslím.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Stingray píše:este jedna vec.......

KAZDY TUNER TU FURT TOCI O TOM KOLKO TLACI!!!!

Zamyslel sa niekto vobec nad tým že tlacit 1.8bar a 200koni a 1.6bar a 200koni na tom istom turbe?

Plniaci tlak je len funkciu protitlaku a rozdielu tlaku pred a za turbinou......

Tzn. akonahle ak si nacipujete dizla TAK PROSIM POSUNTE ASPON O 1/4 otacky doraz skrutku (roztvorte lopatky) na turbe lebo je to kalibrovane na seriovy prietok a seriovu teplotu vyf. plynov........

CIELOM JE pomer plniaceho turbo tlak 2 ku 1 EMP

EMP = tlak výfuk. plynov

Kratkodobe to moze prekrocit ale nikdy to nesmi byt vacsie ako 1:1.......po lopate povedane " na pi°° je Vam 2bar ked mate 3bar protitlaku" skuste 1.8bar turbotlaku a 1.5 protitlaku......
sory, ale 2:1? (rofl) když je to 1:1 tak je to super, a to jsem viděl nespočet turb, motorů a různých podmínek.....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Smoke: Tak Stingray bol odjakziva fantasta.... ale na druhu stranu, pozri si datum toho prispevku a zober si kolko aut doteraz fakt jazdi s tym EMP > 3bar. Ten prispevok mal (ma) svoju hodnotu, tak ako vacsina od Stingraya - zial v jeho pripade nas prevazne zaujala ta (arogantna) forma akou to podaval nad obsahom ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“