radsi mensi tlak, lip chladit a vic ladit

Moderátoři: šulda, Moderátoři
subz3ro_tdi píše:Toto je podarene.... vyhrabat 6 rokov stare vlaknoAz vo mne hrklo ked som videl Stingray, ze co sa to deje
@cimrmanolog: EMP cidlo mozes dat kludne aj do zaslepky EGR na zvodoch... je to pomerne neinvazivne... s EGT cidlom uz je to trochu horsie
sory, ale 2:1?Stingray píše:este jedna vec.......
KAZDY TUNER TU FURT TOCI O TOM KOLKO TLACI!!!!
Zamyslel sa niekto vobec nad tým že tlacit 1.8bar a 200koni a 1.6bar a 200koni na tom istom turbe?
Plniaci tlak je len funkciu protitlaku a rozdielu tlaku pred a za turbinou......
Tzn. akonahle ak si nacipujete dizla TAK PROSIM POSUNTE ASPON O 1/4 otacky doraz skrutku (roztvorte lopatky) na turbe lebo je to kalibrovane na seriovy prietok a seriovu teplotu vyf. plynov........
CIELOM JE pomer plniaceho turbo tlak 2 ku 1 EMP
EMP = tlak výfuk. plynov
Kratkodobe to moze prekrocit ale nikdy to nesmi byt vacsie ako 1:1.......po lopate povedane " na pi°° je Vam 2bar ked mate 3bar protitlaku" skuste 1.8bar turbotlaku a 1.5 protitlaku......