Octavia 1 1,9TDI 66KW ALH Ladas

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

subz3ro_tdi píše:@FandaTDiček: Neber to zle, ale ty si tu za 2 tyzdne narobil tolko rozruchu ze neviem co si mam o tom mysliet. V diskusii k 250ps som bol aj ja... nech sa paci, pod si pokritizovat aj ku mne do vlakna a daj Ladasovi chvilu vydychnut (noteeth)
neboj na něj dech ještě mám (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

FandaTDiček píše:a ty jsi takovej ten měnílek nebo co? Proč musím měnit rozvody? nebo ty je měníš raději při každých 30 tis km? rozvody vůbec neřeším, mají nějaký nájezd a pak je vyměním... to s 250 koněma nemá co dělat podle mě... takže když mám najedo 25 tis a dávám ARL spodek, tak je musím vyměnt? :-D už na to seru... ať ti to jezdí :-)
Tak při takový stavbě beru rozvody jako samozřejmost o zkrácení intervalu vzhledem k použitým věcem nemluvě asi je to o profesní pečlivosti a někdo ji holt nemá a nebo si radši přidělává práci ale na svém autě to záměrně dělat nebudu protože práce na svém je 2xdražší než na autě zákazníka protože co strávím autem svým mi brání dělat auta lidí co to zaplatí dík za přání snad se to doladí
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

EMP EGT a tlak dodám jak to naměřím ale vidím to tak v prosinci...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od FandaTDiček »

subz3ro_tdi píše:@FandaTDiček: Neber to zle, ale ty si tu za 2 tyzdne narobil tolko rozruchu ze neviem co si mam o tom mysliet. V diskusii k 250ps som bol aj ja... nech sa paci, pod si pokritizovat aj ku mne do vlakna a daj Ladasovi chvilu vydychnut (noteeth)
Jo, ty mám průběh OK... a u tebe ten rozpočet sedí, když už tam máš asi 3 nebo 4 turbo (LOL)


PS: Ládík je měnílek :) když se bojíš, tak to nelaď...

je zajímavé, že třeba na 12 hlavu mi v DP sami říkali, že není třeba krátit interval, že to mají ověřené dlouhodobě... tak to asi není tak dramatické :)
Dělám doma, sám, nejsem mediálně profláklej
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

fando, tvoje auto bych vidět nechtěl... :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jasně ať to mám dražší a kvalitně jsi vážně mimo :roll:

Stano je dál než zde udávané rozpočty to by nestačilo ani na šneky nebo se pletu 8)

Vici to bys musel ale v kukle na miga aby ti to nevzalo zrak...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Ladas: Kazdy vyvoj nieco stoji... sumarizovat co sa vrazilo do auta za tych 6 rokov asi nema vyznam, ale obidve predosle turba doteraz jazdia v inych autach. Musi existovat aj zopar takych "blbeckov" ako ja co skusaju nove veci aby si to mohli potom chytrolini (teraz nemyslim teba) precitat na fore, potom to zhanat z druhej ruky za hubicku a davat rozumy co ma aku hodnotu a co ma aky vyznam robit ;)

@FandaTDIcek: Myslim ze je lepsie vymenit 3 turba za 6 rokov kvoli mojmu vrtochu skusat nove veci ako zlikvidovat 3 z druhej ruky za pol roka ked sa s nimi budes snazit naladit tych 250ps (napr. aj so starymi rozvodmi) 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Stano to jsem nemyslel jasný že je to i o srdci ale panáček ani netuší co takový vývoj stojí...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od FandaTDiček »

Jo ty jako automechanik jsi někdy dělal někde ve vývoji, že víš, co já si neuvědomuju? Jsi někdy něco vyvíjel, certifikoval pod FAA, dělal všechny zkoušky, fire test, solnou mlhu, životnostní zkoušku, cold start, vibrace, vodu v palivu atd.?
Dělám doma, sám, nejsem mediálně profláklej
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Pleteš zase dokupy spoustu věcí vývoj a výroba auta je něco jinýho než zvyšování výkonu soukromou cestou jako spousta lidí kolem bohužel nemáme tolik pokusných zákazníků co by na tohle blbnutí propůjčily svoje stroje a ještě to zaplatily ale když vidím jaký jsi odborník přes všechno možné rádi se přiučíme mohl bys kdyžtak poskytnout manuál co jak kombinovat kolik to má potenciál s jakými to kombinovat převody co dát za spojku kolik bude spotřeba jak to zabrzdit a jak to bude pohodlný ale s odměnou nepočítej maximálně poděkujem když poradíš dobře (čekal jsem že odpovíš i když jsi se už dávno loučil )
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

spíš je mu tak 15-17 dle jeho projevu, nemá ani řidičák ani auto, tak slintá po tátovém, proleze kdejaké forum, něco tam načte a pak otravuje druhé s tím, že tomu lépe rozumí (noteeth)

všechny příspěvky co tu má, jsou jen o tom, že něco komentuje nebo do někoho rýpe. typický český blb
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Mne to prijde , ze to tomu Ladasovi proste zavidi. Hani mu jeho praci a ze dava nove dily. Nejspis bude mit pravdu Vici, sam asi chlapec nema nic, mozna nejaky vychrchlany vybydleny pelech a tak aspon rejpe :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

subz3ro_tdi píše:Na ATD spojku az k*revsky moc by som povedal (noteeth)
Lado, o 50 Nm nizsi krutak a bolo by hadam zo 175 koni.... porozmyslaj :-)
nebyl jsi daleko (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to nemůže být o závisti 10let starý veterán navíc nejni ani v sérii to by záviděl jen debil...

a mlaďas to taky nebude to by někde balil holky a ne plkal na fóru...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Akoze nechapem co ma FAA spolocne s motormi do automobilov. Motory pre lietadla su o niecom uplne inom. Tak to prosim neplet. Zase nejaky mudrc. Este sa nakoniec dozvieme ze roby vo Velkej Bytesi (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“