subz3ro_tdi píše:@FandaTDiček: Neber to zle, ale ty si tu za 2 tyzdne narobil tolko rozruchu ze neviem co si mam o tom mysliet. V diskusii k 250ps som bol aj ja... nech sa paci, pod si pokritizovat aj ku mne do vlakna a daj Ladasovi chvilu vydychnut
neboj na něj dech ještě mám
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
FandaTDiček píše:a ty jsi takovej ten měnílek nebo co? Proč musím měnit rozvody? nebo ty je měníš raději při každých 30 tis km? rozvody vůbec neřeším, mají nějaký nájezd a pak je vyměním... to s 250 koněma nemá co dělat podle mě... takže když mám najedo 25 tis a dávám ARL spodek, tak je musím vyměnt? už na to seru... ať ti to jezdí
Tak při takový stavbě beru rozvody jako samozřejmost o zkrácení intervalu vzhledem k použitým věcem nemluvě asi je to o profesní pečlivosti a někdo ji holt nemá a nebo si radši přidělává práci ale na svém autě to záměrně dělat nebudu protože práce na svém je 2xdražší než na autě zákazníka protože co strávím autem svým mi brání dělat auta lidí co to zaplatí dík za přání snad se to doladí
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
EMP EGT a tlak dodám jak to naměřím ale vidím to tak v prosinci...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
subz3ro_tdi píše:@FandaTDiček: Neber to zle, ale ty si tu za 2 tyzdne narobil tolko rozruchu ze neviem co si mam o tom mysliet. V diskusii k 250ps som bol aj ja... nech sa paci, pod si pokritizovat aj ku mne do vlakna a daj Ladasovi chvilu vydychnut
Jo, ty mám průběh OK... a u tebe ten rozpočet sedí, když už tam máš asi 3 nebo 4 turbo
PS: Ládík je měnílek když se bojíš, tak to nelaď...
je zajímavé, že třeba na 12 hlavu mi v DP sami říkali, že není třeba krátit interval, že to mají ověřené dlouhodobě... tak to asi není tak dramatické
Stano je dál než zde udávané rozpočty to by nestačilo ani na šneky nebo se pletu
Vici to bys musel ale v kukle na miga aby ti to nevzalo zrak...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
@Ladas: Kazdy vyvoj nieco stoji... sumarizovat co sa vrazilo do auta za tych 6 rokov asi nema vyznam, ale obidve predosle turba doteraz jazdia v inych autach. Musi existovat aj zopar takych "blbeckov" ako ja co skusaju nove veci aby si to mohli potom chytrolini (teraz nemyslim teba) precitat na fore, potom to zhanat z druhej ruky za hubicku a davat rozumy co ma aku hodnotu a co ma aky vyznam robit
@FandaTDIcek: Myslim ze je lepsie vymenit 3 turba za 6 rokov kvoli mojmu vrtochu skusat nove veci ako zlikvidovat 3 z druhej ruky za pol roka ked sa s nimi budes snazit naladit tych 250ps (napr. aj so starymi rozvodmi)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Stano to jsem nemyslel jasný že je to i o srdci ale panáček ani netuší co takový vývoj stojí...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jo ty jako automechanik jsi někdy dělal někde ve vývoji, že víš, co já si neuvědomuju? Jsi někdy něco vyvíjel, certifikoval pod FAA, dělal všechny zkoušky, fire test, solnou mlhu, životnostní zkoušku, cold start, vibrace, vodu v palivu atd.?
Pleteš zase dokupy spoustu věcí vývoj a výroba auta je něco jinýho než zvyšování výkonu soukromou cestou jako spousta lidí kolem bohužel nemáme tolik pokusných zákazníků co by na tohle blbnutí propůjčily svoje stroje a ještě to zaplatily ale když vidím jaký jsi odborník přes všechno možné rádi se přiučíme mohl bys kdyžtak poskytnout manuál co jak kombinovat kolik to má potenciál s jakými to kombinovat převody co dát za spojku kolik bude spotřeba jak to zabrzdit a jak to bude pohodlný ale s odměnou nepočítej maximálně poděkujem když poradíš dobře (čekal jsem že odpovíš i když jsi se už dávno loučil )
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
spíš je mu tak 15-17 dle jeho projevu, nemá ani řidičák ani auto, tak slintá po tátovém, proleze kdejaké forum, něco tam načte a pak otravuje druhé s tím, že tomu lépe rozumí
všechny příspěvky co tu má, jsou jen o tom, že něco komentuje nebo do někoho rýpe. typický český blb
Mne to prijde , ze to tomu Ladasovi proste zavidi. Hani mu jeho praci a ze dava nove dily. Nejspis bude mit pravdu Vici, sam asi chlapec nema nic, mozna nejaky vychrchlany vybydleny pelech a tak aspon rejpe
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
subz3ro_tdi píše:Na ATD spojku az k*revsky moc by som povedal
Lado, o 50 Nm nizsi krutak a bolo by hadam zo 175 koni.... porozmyslaj
nebyl jsi daleko
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to nemůže být o závisti 10let starý veterán navíc nejni ani v sérii to by záviděl jen debil...
a mlaďas to taky nebude to by někde balil holky a ne plkal na fóru...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Akoze nechapem co ma FAA spolocne s motormi do automobilov. Motory pre lietadla su o niecom uplne inom. Tak to prosim neplet. Zase nejaky mudrc. Este sa nakoniec dozvieme ze roby vo Velkej Bytesi