asi to má absťák po meřo
Kvalita nafty na pumpach
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přesně to samé jsem zjistil já. Asi před rokem jsem tu řešil klepání při akceleraci na Ducatu 2,2. Pak jsem začal tankovat Vervu, zaslepil EGR a motor šel dobře. Po nějaké době jsem natankoval znova u EO a motor začal klepat. Od té doby už tankuju jen u Benziny a v pohodě.boobika píše:od té doby, co jezdím na naftu od eurooilu jsou slyšet vstřikovače jako prase. chytá to pěkně, jede taky, ale nějak to není ono.
asi to má absťák po meřo
No neviem ci je lepsie ist na pivo a nechat to len tak sak nemusi sa nic pisat nemusia sa robit ziadne rozbory a vsade natankujeme len kvalitny benzin a naftu ze???
Ja mam tiez osobnu skusenost najvedsi shit co je na Slovensku a to pumpa JURKI a nikdy viac po natankovani benzinu za velmi priaznivu cenu auto 2 krat skapalo pri rozbiehani sa a na volnobehu strasne nieco motor islo roztrhnut.
Po natankovani na inej pumpe a pridani aditiva vif benzin motor sa skludnil a neskapal ani raz.
Cize ist na pivo a mudrovat v senku urcite nicomu nepomoze!!!
Ja mam tiez osobnu skusenost najvedsi shit co je na Slovensku a to pumpa JURKI a nikdy viac po natankovani benzinu za velmi priaznivu cenu auto 2 krat skapalo pri rozbiehani sa a na volnobehu strasne nieco motor islo roztrhnut.
Po natankovani na inej pumpe a pridani aditiva vif benzin motor sa skludnil a neskapal ani raz.
Cize ist na pivo a mudrovat v senku urcite nicomu nepomoze!!!
Vzhladom na to, ze napr. na SK je fakticky vsetko palivo vacsinou z jedneho zdroja(Slovnaft), je samotne tankovanie len loteria na charakter prevadzkovatela cerpacky. Samozrejme musíme vynechat pochybne JRD pumpy. Znacny vplyv na kvalitu paliva vzhladom na pridane eko zlozky ma podla mna aj vytoc danej pumpy.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
před nějakou dobou byl u nás ve světě motorů článek s testem prem. naft a u omv maxmotion diesel psali, že se jako jediná s porovnávaných paliv nejen dováží do čr, ale i vyrábí nějakou jinou metodou. nepamatuji se už přesně. ale je pravda, že ta nafta je úplně čirá - bezbarvádolar100 píše:Vie niekto naisto ci OMV premiove paliva sa vozia zo Schwechatu a niesu z Slovnaftu? Lebo ani na pumpe mi nevedeli povedat, ale cital som to na fore..
Tak je šuldo. tu ja to riešilo:šulda píše:Každej rok se objeví několik takovýchto témat, stejná debata a stejný výsledek = o ničem, fakt je lepší jít na to pivo
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=125394
ale rochtačka zožre aj olej na vyprážanie
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
co se omv týče, mělo by to bejt opravdu tak, že ta jejich prémiová se vozí, obyč. ze zdrojů asi podobně jak na jinejch pumpách a domíchavaj aditiva podle teplot ... ale pořád je tam malej paradox, protože tyhle "prémiový" paliva jsou (aspoň u "běžnejších" aut) např. důvodem k zamítnutí reklamace, protože máš používat "běžný" palivo
Co se shellu týče, taky jsem slyšel různý zvěsti o jejich "rozjezdu" u nás (přirovnal bych to k áčkám, jen trochu v "old army" provedení
) a míchání všeho možnýho, ale ve většině případů se dneska snad snažej mít všechny paliva v cajku, asi nejen naftu je dobrý tankovat všude tam, kde obecně nebejvaj problémy a kde maj větší výtoč ... ale je pravda, že tahle debata má podobnej, ne-li menší význam (kolikrát nejde ani o značku benzínky, ale o konkrétní benzínky, co to šmelej...) než debata ve stylu "kolik paliva míváte v nádrži", protože častěji tyhle problémy řešej lidi, který jezděj "na hladový oko" a tankujou "tak za to kilo, abych tam dojel" (vyšší level je "vždyť mam v kufru ještě asi litřík v kanystru ze zásob pantáty"
) nebo všeobecně výrazně delší dobu jejich auto stojí než jede (teď zrovna přemejšlim, co je nejšetrnější při delším stání - u prázdnější nádrže hrozí klasicky kondenzace na stěnách, ap., zatimco u plný "stárnutí" paliva ...
... nejlepší asi bude nad půlkou a po vyjetí dotankovat, event. nějaký ty aditiva, když to bude třeba v řádu měsíců ...)
Co se shellu týče, taky jsem slyšel různý zvěsti o jejich "rozjezdu" u nás (přirovnal bych to k áčkám, jen trochu v "old army" provedení
pašíkombi AFN B597
taky přidám názor. už delší dobu jezdím na B100 od KM prona a problém nemám. malinko menší výkon ale o hodně tižší motor. předtím Ekodiesel30 od ONO taky dobrý ale lepší ta řepka. teď snad příjdou mrazy tak to budu trénovat s benzínem co to vydrží...
když vidím tu cenu u shellu omw atd. dostávám husí kůži..
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
jezdím s cisternou už několik let pro omw,zavážím půlku moravy ... všechno vozím ze schwechatu,žádný posraný slovnaft....PRAVDA O SHELLU JE TA ŽE SE MÍCHÁ V ČESKU..z německým shellem to má stejné akorát logo...dolar100 píše:Vie niekto naisto ci OMV premiove paliva sa vozia zo Schwechatu a niesu z Slovnaftu? Lebo ani na pumpe mi nevedeli povedat, ale cital som to na fore..
Přidám taky jednu zkušenost,před vánoci jsem natankoval naftu na Robin oil a po vánocích jsem šel jen tak preventivně že si vyčistím sací koš v nádrži na mé octě a docela jsem nechápal když jsem při půl nádrži a okolní teplotě -1°C neviděl na dno ani s baterkou,docela slušný mlíko.
Není náhodou uvedeno někde v zákoně od jakého data musí mít čerpací stanice zimní palivo?
Není náhodou uvedeno někde v zákoně od jakého data musí mít čerpací stanice zimní palivo?
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW