Test motorových naft serveru Autorevue.cz

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Test motorových naft serveru Autorevue.cz

Příspěvek od Dukes »

Podíleli jsme se na testu motorových naft serveru Autorevue.cz. Zajímavé čtení. :)

http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... -naft-2013
Obrázek
hondaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 25 pro 2007, 20:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od hondaaa »

Takze staci natankovat na ONO,pridat trochu Vifu a mame dobrou a levnou naftu :)
O1 1,9 tdi ASV 81 kw 2001,egr off
O1 1,9 tdi AGR 66 kw 2000,egr off
F1 1,9 sdi ASY 47 kw 2002
O3 1.4 tsi cng 2015
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Víc by řekl chemický rozbor, než toto nesměrodatné brždění.. V závislosti na okolních podmínkách (teplota, tlak, vlhkost vzduchu, teplota nasávaného vzduchu) nám tento test vlastně nic neprozradil.. Určitě i brzda samotná má nějakou procentuální odchylku a testy, jak jsem možná nesprávně pochopil z článku nebyly provedeny hned za sebou..

Já si o tom myslím své, ale článek musel dát práci a určitě stál hodně úsilí, to jo :)

Edit: Zapomněl jsem na vliv paliva v nějakém dlouhodobějším měřítku, např vliv na výkon po několika vyjetých nádržích :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Thomy píše:Víc by řekl chemický rozbor, než toto nesměrodatné brždění..
Sorry ale myslim ze toto "nesmerodatne brzdeni" mi povie rozhodne viac ako nejaky (dost mozno uplateny) vysledok chemickeho rozboru - hlavne co sa tyka realnej prevadzky vozdila. Za mna super praca, aj ked by som klamal keby som povedal ze ma to neprekvapilo, cakal by som rozhodne trochu vacsie rozdiely - minimalne v hodnotach max. krutiaceho momentu a krivke priebehu. Tu sa len potvrdzuje moja domnieka ze zvuk motora pri jazde je silne placebo :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

pocitově líp mi auto jelo a míň žralo a kouřilo na francouzskou naftu. Před dvěma lety jsem tam nabral asi 3 plný nádrže a bylo to znát. I když je pěnivost hodně závislá na pistoli a čerpadle, tak ve Francii oproti Německu to prakticky skoro nepěnilo na No name stanici ale i u ELF stanic..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

hondaaa píše:Takze staci natankovat na ONO,pridat trochu Vifu a mame dobrou a levnou naftu :)
Dělám to tak celé roky a jsem maximálně spokojený.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Jedna věc je výkon, druhá věc je spotřeba.

Vědecky to nemám podložené, ale mám 2 benzínky kde rád jezdím - jednu značkovou a jednu no-name (skoro až JZD), u kterých vím, že na plnou nádrž najedu nejvíc.
U jiných benzínek najedu míň.

Tankuji vždy do plné, takže si troufám říct že mám celkem přehled.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
miso.chapy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 lis 2008, 15:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od miso.chapy »

Tankujem v Rakusku, na plnu nadrž spravim o 50-80 km viac ako ked natankujem na OMV v Bratislave.
Škoda Superb
rv: 2006
AMX 2.8 V6 142kw
EX
VW Golf
rv: 2006
BXE 77kw
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Vseobecne na zamyslenie:

"Ja verim testom, len neverim ludom co ich robia."

"Kazdy test je taky dobry, ako dobre su nastavene jeho kriteria."
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

TDI tech píše:Vseobecne na zamyslenie:

"Ja verim testom, len neverim ludom co ich robia."

"Kazdy test je taky dobry, ako dobre su nastavene jeho kriteria."
Vzhledem k tomu, že celý test jsme celkově prováděli my tj. firma DIESELPOWER, tak Vás mohu ujistit, že bylo vše měřeno za naprosto srovnatelných podmínek a nezávisle.
Obrázek
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jen takový lehký podnět k zamyšlení, doplnění testu... v minulosti jsme v Brně řešili něco podobného s benzíny... 95 vs 98 vs 100 v motocyklech.
Problém byl, že u některých motorů to význam mělo, u jiných nikoli, např. u XT600 rozdíl v podstatě nebyl, u VTR1000 byl rozdíl celkem markantní (byl znát i bez měření pocitově při jízdě) a např. u FZR1000 to bylo tak jak u vás... v oblasti chyby měření...
Samozřejmě to bylo cca před 15 lety a neměli jsme profi brzdu... měřilo se na "upraveném retardéru" :D ... dělali jsme po pěti sadách měření...
GIV Variant TDi ???kW
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Jen se vetřu do dizkuze, kamoš má dodávky, cca 20 kusů, léta páně nechal tankovat všechno od Renault Master po Ducata a Iveca na Schellce, pak mu na jednom autě vznikl nějaký problém díky palivu. Vyřídil tankovací karty na OMV a spotřeba na všech autech šla dolů.

Chápu, jsou to kecy a kecy tady ty moje příspěvky :D Ale on to má prostě jako majitel firmy zmapované a není to zase takovej lempl aby mu protíkaly hektolitry nafty pod rukama :D.

Kvalita nekvalita?V Brně u Hoška (mercedes) jsou 2 benzinky. UNICORN a SCHELL. Kde je největší fronta každej den?Na UNICORNU. Kamoš tam dojel s 2,5 TDI AUDI a už po natankování neodjel - vydřený čerpadlo :D
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

ThrashTheTrash píše:... Kvalita nekvalita?V Brně u Hoška (mercedes) jsou 2 benzinky. UNICORN a SCHELL. Kde je největší fronta každej den?Na UNICORNU. Kamoš tam dojel s 2,5 TDI AUDI a už po natankování neodjel - vydřený čerpadlo :D
Pokud je to na Vinohradech, tak s tím Unicornem mám také "dobrou" zkušenost, před pár lety s bionaftou.... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 7&start=15
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

supr práce , ještě by mě zajímalo srovnání s vyhlášenýma nekvalitníma benzínkama , jako u nás u globusu
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“