trysky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
reesha píše:Minimálně pořádně očistit. Ale já jej měním vždy. Staré těsnění ti může přinést zbytečné problémy.elit píše:Je treba pri vymene z druhe hlavy menit i tesneni? Nebo je mozno pouzit stavajici?
Hlavně pořádně vyčisti i dosedací plochy v hlavě.
Nevis nakolik ta sada tesneni prijde?
VW Passat 3C 2008 BMP
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Koukam ty máš PD. Ta sada na PD stojí ve Škodovce asi 750,-/1 vstřik - drahé.elit píše:reesha píše:Minimálně pořádně očistit. Ale já jej měním vždy. Staré těsnění ti může přinést zbytečné problémy.elit píše:Je treba pri vymene z druhe hlavy menit i tesneni? Nebo je mozno pouzit stavajici?
Hlavně pořádně vyčisti i dosedací plochy v hlavě.
Nevis nakolik ta sada tesneni prijde?
U Bosche se to dá sehnat levněji. My to prodáváme asi za 300,-/1 vstřik
(obsahuje gumičky, podložku, čep..)
Podle toho co tady píšeš, tak máš malej předvstřik, typl bych podle toho co je tam za hodnoty, že to čerpadlo je skoro o zub.Pepe Karita píše:je možný že bych mněl ten problem se startem no ono to i blbne při jízděpod dva tisíce kvůli těm vstřikům ja setim trápim už dost dlouho ve VW my řekli že čerpadlo my hlásí nějaký blbosti,načtení bloku 4 860/min 0.8%v.OT 4.4%n.OT 96% nevým co to znamená ještě byl názor žeby byl v čudu ten třetí vstřik z čidlem co ty na to.
- Pepe Karita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 úno 2006, 23:26
- Bydliště: LBC
mněl jsem problémy tak jsem zajel do servisu tam zjistily že je o zub tak to srovnaly dnes jedu pro vstřiky tak uvydím.Huml píše:Podle toho co tady píšeš, tak máš malej předvstřik, typl bych podle toho co je tam za hodnoty, že to čerpadlo je skoro o zub.Pepe Karita píše:je možný že bych mněl ten problem se startem no ono to i blbne při jízděpod dva tisíce kvůli těm vstřikům ja setim trápim už dost dlouho ve VW my řekli že čerpadlo my hlásí nějaký blbosti,načtení bloku 4 860/min 0.8%v.OT 4.4%n.OT 96% nevým co to znamená ještě byl názor žeby byl v čudu ten třetí vstřik z čidlem co ty na to.
octule 2.0 BKD
- Pepe Karita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 úno 2006, 23:26
- Bydliště: LBC
chtěl jsem z 81kw nebo žebych koupil u tebe ale počkám si na jinej motor v jiném autě. nehledě nato že v tomhle vozím rodinu.Mě to auto než začalo blbnout jelo pěkně 200 km jsem stím lítal tah dobrej,jen mám teť ten problém z předvstřikem dnes dám vstřiky a uvydím .reesha píše:Hodně špatné. Riziko propálení pístu. Vidím že máš 66kW motor. Hoď tam rovnou větší trysky.Pepe Karita píše:tak dnes jsem tam byl a na 120 kapou a to asi není dobré co?

octule 2.0 BKD
- Pepe Karita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 úno 2006, 23:26
- Bydliště: LBC
Myslel jsem tim že už před tím.Pepe Karita píše:mněl jsem problémy tak jsem zajel do servisu tam zjistily že je o zub tak to srovnaly dnes jedu pro vstřiky tak uvydím.Huml píše:Podle toho co tady píšeš, tak máš malej předvstřik, typl bych podle toho co je tam za hodnoty, že to čerpadlo je skoro o zub.Pepe Karita píše:je možný že bych mněl ten problem se startem no ono to i blbne při jízděpod dva tisíce kvůli těm vstřikům ja setim trápim už dost dlouho ve VW my řekli že čerpadlo my hlásí nějaký blbosti,načtení bloku 4 860/min 0.8%v.OT 4.4%n.OT 96% nevým co to znamená ještě byl názor žeby byl v čudu ten třetí vstřik z čidlem co ty na to.
octule 2.0 BKD