trysky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Nejsem mechanik, ale někde jsem čet že by se měli měnit pokaždé.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Pepe Karita píše:tak dnes jsem tam byl a na 120 kapou a to asi není dobré co?
Hodně špatné. Riziko propálení pístu. Vidím že máš 66kW motor. Hoď tam rovnou větší trysky.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

elit píše:Je treba pri vymene z druhe hlavy menit i tesneni? Nebo je mozno pouzit stavajici?
Minimálně pořádně očistit. Ale já jej měním vždy. Staré těsnění ti může přinést zbytečné problémy.

Hlavně pořádně vyčisti i dosedací plochy v hlavě.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Pepe Karita píše:jeto hezký, nevýš náhodou kolik by měl mít ten tlak na trisce ze 66kw
Tlaky jsou (pravděpodobně - záleží na modelu) 190 a 300 bar
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

reesha píše:
elit píše:Je treba pri vymene z druhe hlavy menit i tesneni? Nebo je mozno pouzit stavajici?
Minimálně pořádně očistit. Ale já jej měním vždy. Staré těsnění ti může přinést zbytečné problémy.

Hlavně pořádně vyčisti i dosedací plochy v hlavě.

Nevis nakolik ta sada tesneni prijde?
VW Passat 3C 2008 BMP
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Mám ten pocit že cca 500Kč na jeden vstřik. :o
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Fantik píše:Mám ten pocit že cca 500Kč na jeden vstřik. :o

no to je palka. A kdyz bych kupoval novy vstriky tak uz tam sada tesneni je?
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

elit píše:
reesha píše:
elit píše:Je treba pri vymene z druhe hlavy menit i tesneni? Nebo je mozno pouzit stavajici?
Minimálně pořádně očistit. Ale já jej měním vždy. Staré těsnění ti může přinést zbytečné problémy.

Hlavně pořádně vyčisti i dosedací plochy v hlavě.

Nevis nakolik ta sada tesneni prijde?
Koukam ty máš PD. Ta sada na PD stojí ve Škodovce asi 750,-/1 vstřik - drahé.

U Bosche se to dá sehnat levněji. My to prodáváme asi za 300,-/1 vstřik
(obsahuje gumičky, podložku, čep..)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Pepe Karita píše:je možný že bych mněl ten problem se startem no ono to i blbne při jízděpod dva tisíce kvůli těm vstřikům ja setim trápim už dost dlouho ve VW my řekli že čerpadlo my hlásí nějaký blbosti,načtení bloku 4 860/min 0.8%v.OT 4.4%n.OT 96% nevým co to znamená ještě byl názor žeby byl v čudu ten třetí vstřik z čidlem co ty na to.
Podle toho co tady píšeš, tak máš malej předvstřik, typl bych podle toho co je tam za hodnoty, že to čerpadlo je skoro o zub.
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Huml píše:
Pepe Karita píše:je možný že bych mněl ten problem se startem no ono to i blbne při jízděpod dva tisíce kvůli těm vstřikům ja setim trápim už dost dlouho ve VW my řekli že čerpadlo my hlásí nějaký blbosti,načtení bloku 4 860/min 0.8%v.OT 4.4%n.OT 96% nevým co to znamená ještě byl názor žeby byl v čudu ten třetí vstřik z čidlem co ty na to.
Podle toho co tady píšeš, tak máš malej předvstřik, typl bych podle toho co je tam za hodnoty, že to čerpadlo je skoro o zub.
mněl jsem problémy tak jsem zajel do servisu tam zjistily že je o zub tak to srovnaly dnes jedu pro vstřiky tak uvydím.
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

reesha píše:
Pepe Karita píše:tak dnes jsem tam byl a na 120 kapou a to asi není dobré co?
Hodně špatné. Riziko propálení pístu. Vidím že máš 66kW motor. Hoď tam rovnou větší trysky.
chtěl jsem z 81kw nebo žebych koupil u tebe ale počkám si na jinej motor v jiném autě. nehledě nato že v tomhle vozím rodinu.Mě to auto než začalo blbnout jelo pěkně 200 km jsem stím lítal tah dobrej,jen mám teť ten problém z předvstřikem dnes dám vstřiky a uvydím . :roll:
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Pepe Karita píše:
Huml píše:
Pepe Karita píše:je možný že bych mněl ten problem se startem no ono to i blbne při jízděpod dva tisíce kvůli těm vstřikům ja setim trápim už dost dlouho ve VW my řekli že čerpadlo my hlásí nějaký blbosti,načtení bloku 4 860/min 0.8%v.OT 4.4%n.OT 96% nevým co to znamená ještě byl názor žeby byl v čudu ten třetí vstřik z čidlem co ty na to.
Podle toho co tady píšeš, tak máš malej předvstřik, typl bych podle toho co je tam za hodnoty, že to čerpadlo je skoro o zub.
mněl jsem problémy tak jsem zajel do servisu tam zjistily že je o zub tak to srovnaly dnes jedu pro vstřiky tak uvydím.
Myslel jsem tim že už před tím.
octule 2.0 BKD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“