správná spojka pro TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nielo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 kvě 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od nielo »

to Reesha: Mohl bys mi poradit, pripadne i prodat spojkovou sadu (lamelu, pritlacak, setrvak) na Seat Leon 1.9 TDI PD, ARL, 110kw+chip, 400Nm?

A kdybys mi zaroven hodil cenovku, tak to bude nejlepsi... Mam auto rezdelany, takze to celkem specha...dik moc
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

nielo píše:to Reesha: Mohl bys mi poradit, pripadne i prodat spojkovou sadu (lamelu, pritlacak, setrvak) na Seat Leon 1.9 TDI PD, ARL, 110kw+chip, 400Nm?

A kdybys mi zaroven hodil cenovku, tak to bude nejlepsi... Mam auto rezdelany, takze to celkem specha...dik moc
Ahoj.

K dispozici je sada přítlačák + lamela (na první stránce tématu je na fotce) - garantují do 510Nm.

Pasuje na originální setrvák SACHS.

Cena komplet 17.900,- včetně DPH.

Klidně napiš přes kontaktní formulář na našich stránkách http://race.dieselpower.cz/kontaktujte-nas.php nebo zavolej na uvedený telefon.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

No vypada luxusne , ale ta cena :(

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

Hojte vespolek , ja se v tech spojkach vubec nevyznam (noteeth) mam cca 200kkm a nevim jestli a kdy se menila spojka ci co .... takze po reesha chipu a tryskach se mi pomaloucku zacina ozyvat setrvak prozatim jen pri jizde ,ale uz zacinam pokukovat na co setrit a jak jsem to tu procetl tak asi setrit budu muset :D takze k veci , co vsechno musim vymenit aby to bylo v kupe ? Chtel bych uz neco co vydrzi trosku ,ale samozrejme cim min to bude stat tim lip (hnusny klise) ;)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

warhead_cz píše:Hojte vespolek , ja se v tech spojkach vubec nevyznam (noteeth) mam cca 200kkm a nevim jestli a kdy se menila spojka ci co .... takze po reesha chipu a tryskach se mi pomaloucku zacina ozyvat setrvak prozatim jen pri jizde ,ale uz zacinam pokukovat na co setrit a jak jsem to tu procetl tak asi setrit budu muset :D takze k veci , co vsechno musim vymenit aby to bylo v kupe ? Chtel bych uz neco co vydrzi trosku ,ale samozrejme cim min to bude stat tim lip (hnusny klise) ;)

RE: Tahle pokud nebudes jezdit sprinty, tak by mela vydrzet uz naporad (noteeth)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

JasteR píše:
warhead_cz píše:Hojte vespolek , ja se v tech spojkach vubec nevyznam (noteeth) mam cca 200kkm a nevim jestli a kdy se menila spojka ci co .... takze po reesha chipu a tryskach se mi pomaloucku zacina ozyvat setrvak prozatim jen pri jizde ,ale uz zacinam pokukovat na co setrit a jak jsem to tu procetl tak asi setrit budu muset :D takze k veci , co vsechno musim vymenit aby to bylo v kupe ? Chtel bych uz neco co vydrzi trosku ,ale samozrejme cim min to bude stat tim lip (hnusny klise) ;)

RE: Tahle pokud nebudes jezdit sprinty, tak by mela vydrzet uz naporad (noteeth)
Sprinty jen tak 3x do roka ale spis sem se ptal co vsechno koupit ;) ja sam nevim kolik ma dilu a ktery se treba pripadne nemusej vymenit atd.
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od kave66 »

nedávno jsem taky řešil spojec, mám 228mm,5kvalt origo dvouhmota, výměna za:

setrvačník 1Z
lamela Valeo kulatá odpružená
přítlačák Vr6 origVW
ložisko origTDI

a naprostá spokojenost,všem můžu doporučit

celou sestavu jsem pořídil za 10800+DPH vše nový oigoVW

kdyby někdo měl zájem můžu mu to šéfnout
Naposledy upravil(a) kave66 dne 01 srp 2007, 07:42, celkem upraveno 1 x.
Firad&HybridG4
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

a něco na podélný motor s takovouhle cenou asi není,že? :(
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Taky sem přihodím.

Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.

Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.

Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.

Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".

Bude potřetí měnit spojku - asi?

Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

reesha píše:Taky sem přihodím.

Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.

Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.

Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.

Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".

Bude potřetí měnit spojku - asi?

Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.
a nebo dát 6kvalt a spojku 240mm co má pafka :)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Kolik Vam drzi a jak dlouho spojka u 6ti kvaltu?
Je rozdil ve spojce u 6ti kvaltu 2,5 a 1,9 TDI?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

reesha píše:Taky sem přihodím.

Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.

Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.

Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.

Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".

Bude potřetí měnit spojku - asi?

Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.

RE: No me a Octe drzela seriovka skoro rok s 364Nm a v poho, zacla lehce klouzat az na Race tryskach ale po uprave SW uz byla ok, ale radsi sem preventivne vymenil za jednohmotu a pritlacak VR6 ( lamela, pritlacak a lozisko je nove, jen setrvak je pouzity s praci cca 9t,- ), tak sem zvedavej co to vydrzi... zadny extremy nad 400Nm neplanuju, tak doufam ze bude ok... ale musim priznat, ze sice auto nesetrim, ale sprinty nejezdim a Sharan je preci jen o jine vaze...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

fakt tam hraje velkou roli hmotnost měl jsem v passatu b4 jednohmotu a zhruba stejnej výkon jak v dvojce golfu v mtdi se stejnou spojkou a ten golfik držel v poho a u toho passatu klouzala
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

já zítra namontuju taky konečně jednohmotu+nová komplet sada sachs,tak jsem zvědavej kolik to vydrží,ale stejně časem asi pujdem do tý Race...
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od ota1980 »

váha píše:
reesha píše:Taky sem přihodím.

Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.

Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.

Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.

Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".

Bude potřetí měnit spojku - asi?

Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.
a nebo dát 6kvalt a spojku 240mm co má pafka :)
co má pafka ?
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“