O1 - zadní stabilizátor Eibach

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

O1 - zadní stabilizátor Eibach

Příspěvek od Vici »

Jezdíte to někdo? nebo nějaký jiný podobný přídavný stabilizátor? jak to funguje, má to smysl?

Dostal jsem nabídku, ale nějak nemám chuť ani čas to sám testovat :(
Tak budu moc vděčný za případné názory - rady, díky!
Naposledy upravil(a) Vici dne 06 říj 2010, 22:18, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nemáš nějaký foto nebo odkaz?
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jedna technická: k čemu je vlastně stabilizátor na zadní zkrutné polotuhé nápravě? :?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

no právě..proto se ptám...

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

stabík znižuje náklony auta v zákute a da sa ladit pretacavost-nedotacavost, už tam jeden je (noteeth)
Mercdes C cdi
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Vypadá to nějak takhle,je to připevněné ke zkrutné příčce a zvyšuje to její tuhost,takže podle mě to význam má v menším naklánění a zmenšení nedotáčivosti...

http://www.ficars.cz/c418-stabilizatory ... p6y-99-06/
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

dolar100 píše:stabík znižuje náklony auta v zákute a da sa ladit pretacavost-nedotacavost, už tam jeden je (noteeth)
to ví i moje babička, ale problém je že sama náprava chvá jako stablizátor, tak nac tam dávat ještě jeden navíc? Jestl to chápu správně, tak je to proto, že namontovat stablizátor je levnější, než vyrábět vyztuženou nápravu?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jo tak nějak to bude.. zpevní to nápravu...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jo tak nějak to bude.. zpevní to nápravu...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Riesit vlecnu napravu je podla mna zbytocne... cim viac to pritvrdis, tym viac je to kontraproduktivne a jazdne vlastnosti nie su optimalne...
Tiez uz som to mal na aute take tvrde, ze som kruhove objazdy chodil v 100km/h na 3-och kolesach, ale to auto bolo pri normalnej (kludnej) jazde daleko nervoznejsie ako na seriovom podvozku a takisto pri nerovnostiach ma tendenciu odskakovat....
Keby mal clovek moznost prepinat vlastnosti podvozku tlacitkom tak nie je o com, ale pokial mam 1 auto na bezne jazdenie aj na blbnutie, treba robit kompromisy....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
mcsolle
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 08 srp 2006, 13:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od mcsolle »

ja mam, ale som spolu menil spolu s prednym takze neviem ake to bude ked das len zadne
mam tam HP sporting takze tvrde som to uz mal ale vobec mi to neodskakuje a som strasne rad ze je nervoznejsie, dost by ma sralo keby auto s takym podvozkom reagovalo tak 'spomalene' ako na seriovom podvozku
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Majo, ja hovorim o vlecnej teda zadnej naprave..... ;) Hadam mi nebudes tvrdit ze tam mas sportove tlmice, hrubsi stabik a to auto neodskakuje v zakrutach a na nerovnostiach, ved to je vlastnost uz samotnej napravy a lepsie to bez viacprvkoveho zavesenia alebo brutalnej zmeny geometrie byt nemoze - uz len horsie :-D Asi mas to auto moc rad a si k nemu malo kriticky... stastny clovek... co by som ja za to dal, ale nemozem si holt pomoct (rofl)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
mcsolle
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 08 srp 2006, 13:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od mcsolle »

mas pravdu bez viacprvkoveho zavesenia to nikdy nebude take dobre ako s nim :D
len podla toho/teba hocico zmenim na origo podvozku uz to len horsie moze byt... nevadi, aspon kym ma nepredbehne nejaka 'origo' o1 v zakrute ;)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

podle mě má stabilizátor na zadku zanedbatelnej vliv, stačí se podívat jakej kus "kovu" je náprava a jaká tyčka je oproti tomu stabilizátor... to musí mít minimální vliv
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak jsem ten prevít koupil, tak vyzkouším co to udělá :-) (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“