Čavte, řeším něco podobného, ale zákys je mazání turba. Máte nějaký nápad? Viděl jsem nějaký upravený držák na filtr, něco jak měl GolfII ale nevim, no...
Jak to čtu tak mě napadá hodit Turbo do Feldy 1.9D, jednou sem to někde čet (nějaký tuning časopis)l, chlápek tam měl 60kw (což mi příjde rozumné z hlediska životnosti a všeho) nevíte o tom něco ? Nechci to na závodění (sprinty), jen na pohodovou jízdu na spotřebu
Akorát Felda má čerpadlo Lucas, tak nevím, jak by se tam zabudovala regulacše paliva. Nejednodužší by bylo tam hodit klasiku čerpadlo Bosch a vše z TD, rozhodně bych to neviděl jako problém. Ovšem co na to převodovka a poloosy, to nevím???
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
levnejsi asi bude koupit TDi a elektroniku nechat prekopat nebo udelat mechaniku
Me by zajimalo jestli ta felina vydrzi tu turbinu kdyz nema chlazeny pisty
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
podle me je to tunit blbost. vytunil bych to zpusebem výmena motoru kus za kus a preklepal jeho typ . výsledná cena za jednoho koně + bude absolutně nejlepší:-)