Stránka 8 z 8
Napsal: 09 čer 2014, 05:27
od alfik
Napiš poznatky z konzultacie.
Napsal: 09 čer 2014, 16:18
od slovacek.milos
mladý má 1,6 feldu jezdilna čistý líh 96 procent aOK, spotřeeba 6 litrů, ted jsem m znova říkal o E85 a psal OK spotřeba 6 litrů žádná změna,
našeFSi 77 kW jezdí do šesti a v sobotu to tam prubnu jak pojedu do brna pro starou, na palubáku uvidím hnedle kolik to žere

Napsal: 11 čer 2014, 12:54
od gixxer1
plasmo píše:Nakonec mi vrátili peníze, ale pouze 50% ceny ... no a reklamoval jsem to několikrát a několikrát jsem slyšel že s tím neumím jezdit ... ale bacha na E85, trochu víc jsem to zkoumal, konzultoval jak se škodovkou tak s renaultem (přímo automobilky) a úprava motoru na E85 není pouze o přidání krabičky, která prodlouží délku vstřiku ...
Jo, tohle se jde dočíst i na internetu.... stejně tak i názory pro E85. Nicméně já na ně mám najeto 90 000km (celkově 270 000km) a naprosto bez problému, všechno v top stavu a funguje jak má....
Pokud někdo říká že je to pro auto špatně tak ok, ale rád bych konečně viděl nějaký důkaz. Poškození vlivem E85. Protože každej jen mele a mele ale nikde žádnej důkaz. Je to něco jako s bohem.... každej věřící ti bude říkat že existuje ale důkaz pro něj nemá.
Já mám myslím dostatečný důkaz tohoto nájezdu kilometrů s 1.8T quattro nafoukanou od MTM která je denně v provozu.
Napsal: 11 čer 2014, 13:10
od slovacek.milos
[quote="gixxer1"]
viděl jsi to na škodawebu po dvou kolech tě ukamenovali přitom na to nikdo nejezdí
banda internetových teoretiků,
třeba jezdit s vyfritem u CR nebo PD to byl mazec to se nesmí všechno se hned zadře a opak je pravdou
blbci jezdí na naftu ve složení 5O procent kerosín, 35 procent bio, deset procent nafta a 5 LITRŮ VODY
na ten lih jedu v sobotu jindy nemám čas, vymyslel jsem i jednoduchou úpravu za padesát korun potenciometrem upravíš teplotu nasáváného vzduch tak že se ti prodlouží předstih i dávka paliva a což poznáš přesně podle lambády že ti nehlásí chudou směs
Napsal: 13 čer 2014, 10:44
od gixxer1
Nojo, holt každej se řídí tím co je z doslechu a ne tím kdo má zkušenosti .... je to škoda. Asi ale i záleží kdo tu přestavbu dělá když čtu některý názory a někdo to posere tak to holt dělá to co nemá no.
Já tý technice až tak do podrobna nerozumím, takže některý věci si radši nechám udělat ale zní to zajímavě ta tvoje přestavba

Napsal: 13 čer 2014, 11:18
od slovacek.milos
[quote="gixxer1"]
ta pixle ti prodlouží dobu vstřiku univerzálně, a je lepší mít nějaké zařízení a směs seřídit, ted už se tio tak nějak dělá že máš čidlo na směs s řídící jednotka to doladuje podle toho co naliješ
mi to tak trochu zajímá protože po okolí se udělalo pár přestaveb a jak začali problémy, tak od toho dali ruce pryč, ale to jsou problémy ucpaný palivák z toho odejde čerpadlo, hned se nadělá že lih je vodivý a spálil čerpadlo
já na ten lih zatím nepojedu protože stará přijede za dvě hodiny na letiště o den dřív , je pátek třináctého a kolem baráku projelo auto a v tom tři jeptišky a já jsem pověrčivý

Napsal: 13 čer 2014, 16:04
od slovacek.milos
tak já to měl takto první nalití
koktávka kombi 1,2 turbobenzín 77 kW, nová najeto 27.OOO km
jel jsem na břeclav v nádrži 8 l spotřeba podle palubáku 4.5 l
nalil jsem 12 litrů etanolu jel do brna spotřeba vzrostla na 4,6
z brna jsem jel plně obsazený spotřeba na palubáku vzrostla na 5,
