Převodové poměry

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

asi tak,a vic otacek motoru a vetsi spotrebu
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

tuner píše:EFF je o 3% kratsi nez FMH, coz neni o moc, pri 3000ot/min na 6q je to 5km/h
mozno v reale ani tolko nie.... ale je o cosi kratsia
na druhej strane, to odstupnovanie prevodov je o dost lepsie, na ERF mi napriklad 5.stupen prisiel uplne zbytocny, u EFF ho pouzivam bezne ;)
calibrator píše:Prosim ta. je ten zdroj tvojej tabulky vierohodny ??
vierohodny do tej miery ze som tie udaje nasiel na nemeckej stranke a v ramci moznosti odkontroloval podla dielenskych priruciek... ale su to sprostredkovane informacie, treba to brat tak... ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
em-phaser
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:59
Bydliště: Mělník

Příspěvek od em-phaser »

Zdravím odborníky :-)
Potřeboval bych poradit z čeho dát páté kolečko na O1 66kw 4x4.Jde o to že na původní špajzku točí na 5q při 130km/h 3000ot.Chtěl bych aby otáčky klesly,ale aby nebyl velký skok mezi 4st a 5st a aby to těch 66kw zvládlo i když jsou lehce čiplé(opravdu lehce a nebudu tu střílet nějaké hodnoty páč je netuším).Díky moc za rady :-)
Audi B4 Avant tdi(plná polní,kat fuč+egr auch)+Golf 2 Mtdi BBS mit hifi anláge...Alles in ropovod
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

vsak to tu mas par stranek zpet napsany.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
marecek1984
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2011, 16:19

Příspěvek od marecek1984 »

Potrebujem rýchlu pomoc. Sú úplne bez problémov zámenné 6kvaltové prevodovky DRW a ERF? Myslím držiaky, spojka, pohon tachometra (ako vlastne sníma rýchlosť moje auto v popise?).
Dík
VW Bora, 1.9TDI PD, AJM, EGR-MAF-KAT fuck off
marecek1984
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2011, 16:19

Příspěvek od marecek1984 »

Nikto nevie? Potom to môžete kľudne zmazať, len chcem vedieť kde ma moja Bora snímač pre tachometer, či na kolese alebo na prevodovke.
dík
VW Bora, 1.9TDI PD, AJM, EGR-MAF-KAT fuck off
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

Poraďte mi kde je umístěný kód převodovky na převodový skříni? Vzadu v kufru na štítku mám napsaný kód převodovky ASD. Zrovna se mi to moc nezdá, protože se mi ta převodovka v autě zdá dost krátká. Když to vemu tak na 90 kmh mám nějakých 2000-2100 otáček a na 130 kmh tam mám 3000 otáček. Rychleji tedy nejezdím, ale stejně jsem z toho na dálnici vyhučenej jak ten motor řve.


Tak jsem docela zklamany, protoze se mi podarilo najit kod prevodovky. Podle stitku v kufru mela byt ASD a ve skutecnosti je v aute CTN. Skoda

pridavam take zajimavy odkaz

http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=115595
tibi1702
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2011, 19:22

Příspěvek od tibi1702 »

Spytam sa takto passat B5,5 existuje nejaka dlhsia prevodovka 5q? Mam u 2000ot/min 100km/h tachometrickych a chcel by som pokles otacok aspon o 200ot/min
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

bude pasovat převod 0.621 do GQQ v OII 1.9 tdi?
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

mel by pasovat
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Dom999
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2012, 12:42

Příspěvek od Dom999 »

Chci se zepat mam ve.to 1.9td a mam moznost koupit prevodovku z venta 1.9 tdi 66kw a chtel bych se zeptat o kolik je delsi ta z toho tdi a jestli dude pasovat dekuji mnohokrat za radu.
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

převodovka pro CADDY

Příspěvek od scheni »

Ahoj, mám VW Caddy r.v.2008 a v něm motor BSU (55kW) a převodovku JCY

Motor jsem nachipoval (konstrukčně je stejný jako 77kW verze) ale převodovka mi nestačí. V 130 km/h točím cca 3100 ot/min a to je hluk a vibrací když jedu po dálnici.

Chtěl bych se dostat tak na 2500 ot/min.

Jakou převodovku byste mi doporučili ?
např JCR ?

díky moc za rady.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

Zdravím Vás tu všechny. nevíte jestli jde použít ta sada, kterou ukazoval pan Huml i na převodovce ve VW T4, kód převodovky DQR? co jsem koukal na netu tak jsem našel toto info o převodových stupních...

DQR, EEZ

1st 3.909
2nd 2.118
3rd 1.296
4th 0.895
5th 0.694
Final Drive 3.944
Overall Ratio in 5th gear 2.737:1 = Theoretical Road Speed @ 3,000rpm 85mph (137km/h)

Dates and Chassis Ranges

08.95 T V W AFK*(TDI), AFL*(VR6)
03.98 V DRH***(TDI Syncro)
05.98 V W X EEZ**(TDI)
08.98 X Y 1 DXZ*(TDI), DYA*(VR6)
08.98 X Y 1 (to 02.01) EFA***(TDI Syncro)
07.99 X Y 1 2 3 DQR**(TDI)
03.01 1 2 3 EME, FJS (TDI), FTV (TDI Syncro)

* TDI and VR6 gearboxes not interchangable as bell housing is matched to each engine type
** the TDI gearbox has uprated input and output shafts and an uprated final drive
*** TDI Syncro gearbox with drive to 02D rear axle (see below for options)


Je to informace pro známého a byl by rád, kdyby existoval způsob jak tu převodovku prodloužit. jezdí dálky po dálnici. Co jsem koukal tak to je asi nejdelší převodovka pro T4?

Teď jsem na to koukal do etky a tam to s tou pětkou není zrovna moc snadný. Ta pětka je ještě před zpátečkou takže asi by šla nějakým způsobem vyměnit za rychlejší převod, ale rozhodně asi to bude mnohem víc práce. Nemýlím se?
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Re: převodovka pro CADDY

Příspěvek od scheni »

scheni píše:Ahoj, mám VW Caddy r.v.2008 a v něm motor BSU (55kW) a převodovku JCY

Motor jsem nachipoval (konstrukčně je stejný jako 77kW verze) ale převodovka mi nestačí. V 130 km/h točím cca 3100 ot/min a to je hluk a vibrací když jedu po dálnici.

Chtěl bych se dostat tak na 2500 ot/min.

Jakou převodovku byste mi doporučili ?
např JCR ?

díky moc za rady.
Tak jsem tam nakonec nacpal převodovku JCR z Octavie II. Pasovala bez uprav, akorat se přehodily unašeče poloos (za suché)

Jízda před:
130 km/h 3200 ot/min

jízda nyní:
130 km/h 2700 ot/min

Takže paráda. Hodnoty vyčtené z budíků, takže cca.

Hlavně se s tím tedka celkem ád jezdit, aniž by to řvalo a tak moc žralo i po dálnici :)
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
barth88
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 28 bře 2012, 21:46

Příspěvek od barth88 »

zdar pánové lehla mi převodovka GGU na fabii ATD v garáži jsem našel novou převodovku JHD (myslím že octa 77kw) ví někdo jistě jestli půjde do fabky?? případně jestli budou velké změny v otáčkách? neznáte nějakýho převodovkaře v okolí prahy? převodovka normálně maká ale má vůli na diferáku a vymačkalo to gufera děkuji za rady
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“