Převodové poměry
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
mozno v reale ani tolko nie.... ale je o cosi kratsiatuner píše:EFF je o 3% kratsi nez FMH, coz neni o moc, pri 3000ot/min na 6q je to 5km/h
na druhej strane, to odstupnovanie prevodov je o dost lepsie, na ERF mi napriklad 5.stupen prisiel uplne zbytocny, u EFF ho pouzivam bezne

vierohodny do tej miery ze som tie udaje nasiel na nemeckej stranke a v ramci moznosti odkontroloval podla dielenskych priruciek... ale su to sprostredkovane informacie, treba to brat tak...calibrator píše:Prosim ta. je ten zdroj tvojej tabulky vierohodny ??

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Zdravím odborníky 
Potřeboval bych poradit z čeho dát páté kolečko na O1 66kw 4x4.Jde o to že na původní špajzku točí na 5q při 130km/h 3000ot.Chtěl bych aby otáčky klesly,ale aby nebyl velký skok mezi 4st a 5st a aby to těch 66kw zvládlo i když jsou lehce čiplé(opravdu lehce a nebudu tu střílet nějaké hodnoty páč je netuším).Díky moc za rady

Potřeboval bych poradit z čeho dát páté kolečko na O1 66kw 4x4.Jde o to že na původní špajzku točí na 5q při 130km/h 3000ot.Chtěl bych aby otáčky klesly,ale aby nebyl velký skok mezi 4st a 5st a aby to těch 66kw zvládlo i když jsou lehce čiplé(opravdu lehce a nebudu tu střílet nějaké hodnoty páč je netuším).Díky moc za rady

Audi B4 Avant tdi(plná polní,kat fuč+egr auch)+Golf 2 Mtdi BBS mit hifi anláge...Alles in ropovod
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 03 zář 2011, 16:19
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 03 zář 2011, 16:19
Odpovědi: 0
Poraďte mi kde je umístěný kód převodovky na převodový skříni? Vzadu v kufru na štítku mám napsaný kód převodovky ASD. Zrovna se mi to moc nezdá, protože se mi ta převodovka v autě zdá dost krátká. Když to vemu tak na 90 kmh mám nějakých 2000-2100 otáček a na 130 kmh tam mám 3000 otáček. Rychleji tedy nejezdím, ale stejně jsem z toho na dálnici vyhučenej jak ten motor řve.
Tak jsem docela zklamany, protoze se mi podarilo najit kod prevodovky. Podle stitku v kufru mela byt ASD a ve skutecnosti je v aute CTN. Skoda
pridavam take zajimavy odkaz
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=115595
Tak jsem docela zklamany, protoze se mi podarilo najit kod prevodovky. Podle stitku v kufru mela byt ASD a ve skutecnosti je v aute CTN. Skoda
pridavam take zajimavy odkaz
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=115595
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
převodovka pro CADDY
Ahoj, mám VW Caddy r.v.2008 a v něm motor BSU (55kW) a převodovku JCY
Motor jsem nachipoval (konstrukčně je stejný jako 77kW verze) ale převodovka mi nestačí. V 130 km/h točím cca 3100 ot/min a to je hluk a vibrací když jedu po dálnici.
Chtěl bych se dostat tak na 2500 ot/min.
Jakou převodovku byste mi doporučili ?
např JCR ?
díky moc za rady.
Motor jsem nachipoval (konstrukčně je stejný jako 77kW verze) ale převodovka mi nestačí. V 130 km/h točím cca 3100 ot/min a to je hluk a vibrací když jedu po dálnici.
Chtěl bych se dostat tak na 2500 ot/min.
Jakou převodovku byste mi doporučili ?
např JCR ?
díky moc za rady.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Zdravím Vás tu všechny. nevíte jestli jde použít ta sada, kterou ukazoval pan Huml i na převodovce ve VW T4, kód převodovky DQR? co jsem koukal na netu tak jsem našel toto info o převodových stupních...
DQR, EEZ
1st 3.909
2nd 2.118
3rd 1.296
4th 0.895
5th 0.694
Final Drive 3.944
Overall Ratio in 5th gear 2.737:1 = Theoretical Road Speed @ 3,000rpm 85mph (137km/h)
Dates and Chassis Ranges
08.95 T V W AFK*(TDI), AFL*(VR6)
03.98 V DRH***(TDI Syncro)
05.98 V W X EEZ**(TDI)
08.98 X Y 1 DXZ*(TDI), DYA*(VR6)
08.98 X Y 1 (to 02.01) EFA***(TDI Syncro)
07.99 X Y 1 2 3 DQR**(TDI)
03.01 1 2 3 EME, FJS (TDI), FTV (TDI Syncro)
* TDI and VR6 gearboxes not interchangable as bell housing is matched to each engine type
** the TDI gearbox has uprated input and output shafts and an uprated final drive
*** TDI Syncro gearbox with drive to 02D rear axle (see below for options)
Je to informace pro známého a byl by rád, kdyby existoval způsob jak tu převodovku prodloužit. jezdí dálky po dálnici. Co jsem koukal tak to je asi nejdelší převodovka pro T4?
Teď jsem na to koukal do etky a tam to s tou pětkou není zrovna moc snadný. Ta pětka je ještě před zpátečkou takže asi by šla nějakým způsobem vyměnit za rychlejší převod, ale rozhodně asi to bude mnohem víc práce. Nemýlím se?
DQR, EEZ
1st 3.909
2nd 2.118
3rd 1.296
4th 0.895
5th 0.694
Final Drive 3.944
Overall Ratio in 5th gear 2.737:1 = Theoretical Road Speed @ 3,000rpm 85mph (137km/h)
Dates and Chassis Ranges
08.95 T V W AFK*(TDI), AFL*(VR6)
03.98 V DRH***(TDI Syncro)
05.98 V W X EEZ**(TDI)
08.98 X Y 1 DXZ*(TDI), DYA*(VR6)
08.98 X Y 1 (to 02.01) EFA***(TDI Syncro)
07.99 X Y 1 2 3 DQR**(TDI)
03.01 1 2 3 EME, FJS (TDI), FTV (TDI Syncro)
* TDI and VR6 gearboxes not interchangable as bell housing is matched to each engine type
** the TDI gearbox has uprated input and output shafts and an uprated final drive
*** TDI Syncro gearbox with drive to 02D rear axle (see below for options)
Je to informace pro známého a byl by rád, kdyby existoval způsob jak tu převodovku prodloužit. jezdí dálky po dálnici. Co jsem koukal tak to je asi nejdelší převodovka pro T4?
Teď jsem na to koukal do etky a tam to s tou pětkou není zrovna moc snadný. Ta pětka je ještě před zpátečkou takže asi by šla nějakým způsobem vyměnit za rychlejší převod, ale rozhodně asi to bude mnohem víc práce. Nemýlím se?
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: převodovka pro CADDY
Tak jsem tam nakonec nacpal převodovku JCR z Octavie II. Pasovala bez uprav, akorat se přehodily unašeče poloos (za suché)scheni píše:Ahoj, mám VW Caddy r.v.2008 a v něm motor BSU (55kW) a převodovku JCY
Motor jsem nachipoval (konstrukčně je stejný jako 77kW verze) ale převodovka mi nestačí. V 130 km/h točím cca 3100 ot/min a to je hluk a vibrací když jedu po dálnici.
Chtěl bych se dostat tak na 2500 ot/min.
Jakou převodovku byste mi doporučili ?
např JCR ?
díky moc za rady.
Jízda před:
130 km/h 3200 ot/min
jízda nyní:
130 km/h 2700 ot/min
Takže paráda. Hodnoty vyčtené z budíků, takže cca.
Hlavně se s tím tedka celkem ád jezdit, aniž by to řvalo a tak moc žralo i po dálnici

současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
zdar pánové lehla mi převodovka GGU na fabii ATD v garáži jsem našel novou převodovku JHD (myslím že octa 77kw) ví někdo jistě jestli půjde do fabky?? případně jestli budou velké změny v otáčkách? neznáte nějakýho převodovkaře v okolí prahy? převodovka normálně maká ale má vůli na diferáku a vymačkalo to gufera děkuji za rady