jedná se o G4 ALH 5kvalt 228mm

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pojezdi pár km ,potrap ju trochu ( ale nespal )kave66 píše:starej set 1z+vr6 a jednohmota po 80tis km zacal prokluzovat doslo na porizenni setu z ATD pritlacak+lamela,nova lamela byla preoblozena v renovaku na 2x3,5 hds57, dnes probehla vymena, bohuzel nejde radit 1. ani zpatecka pri zaplym motoru, ostatni kvalty s problemy ale da se. Pedal bez odporu zabira az nahore. Takze co ted, vyndat a obrousit na origo silu 3,2mm? Stara lamela i pritlacak bez poskozeni, lamela zbrousena rovnomerne.
jedná se o G4 ALH 5kvalt 228mm
no pokusim se, ale co ta jednicka a zpatecka ze tam nejdou vubec jak je zaplej motor to se potom taky zlepsi jak se ojede? kamos mi povidal jestly neni chyba v odvzdusneni spojky-treba mechanik zapomel, ja s tim nemam vubec zkusenost mohl by to eventuelne byt ten problem? večer to pojedu projed po kolika km je tak realny ze si to sedne?toby66kw píše:Pojezdi pár km ,potrap ju trochu ( ale nespal )kave66 píše:starej set 1z+vr6 a jednohmota po 80tis km zacal prokluzovat doslo na porizenni setu z ATD pritlacak+lamela,nova lamela byla preoblozena v renovaku na 2x3,5 hds57, dnes probehla vymena, bohuzel nejde radit 1. ani zpatecka pri zaplym motoru, ostatni kvalty s problemy ale da se. Pedal bez odporu zabira az nahore. Takze co ted, vyndat a obrousit na origo silu 3,2mm? Stara lamela i pritlacak bez poskozeni, lamela zbrousena rovnomerne.
jedná se o G4 ALH 5kvalt 228mm
Na 90pro se usadí a bude to OK ,2 x 3,5mm nemůže být problém,ale může být špatně přeobložená - skroucená lamela.
Pája 19 píše:Je zajímavý, že píšeš, že pedál zabírá až nahoře. Pokud by to mělo moc silnou lamelu, tak by to zabíralo už u podlahy. Vlastně vůbec nejde dohromady, že spojka zabírá až nahoře a přitom unáší.
Za prvý "FABSA" nepíše, že dal LUK, ale spíš to vypadá, že použitej set.TDI tech píše:Ked si dal pritlacak LUK sa ani nediv. Podobny problem riesi Brankar30 na GIV. LUK pritlacak je makka sracka a presmykuje to. Treba dat pritlacnak SACHS ten ma tvrde pera a nepusti lamelu do preklzu
Pája 19 píše:
Ale nic z toho nevysvětluje problémy uživatele "Kave66".
To "Kave66" : Dávals použitej setrvačník? A byl přerovnanej na soustruhu?
pocitově mi příjde že to ještě malinko klouže ale furt je to lepší s počtem kilometrů ... tak doufám že se dostanu do fáze že bude držet. Výkon nevim, můžu jen odhadovat, momentálně přechodová fáze ze sprintů,130turba s odbrzdenim softem 155ps a 355nm na race520,mediumhybridPája 19 píše:To těžko říct. BTW kolik máš nm a ps? Klouže to?
me jdou pruzinky na lamele asi na doraz tak to furt cvrdlika co radite dat lamelu a pritlacak VR6 ? nove ??FABSA píše: spatný výsledek jednohmota A6 1.9 TDI 160 pS
dal jsem tam jednohmotu z 90 TDi preoblozena od renovaku
jako drzi to ale pruziny na lamele ajsou na max takze bzuci mezi 1800 a 2500
takze jsem si proti dvouhmote moc nepomohl
praveze to je ten hacik ze nie... na lamele mierne krivy zotrvak po 80 tis.km nepoznas, pretoze si to sadne... poznal by si to na novo oblozenej lamele keby si to teraz vybralkave66 píše:lamela byla obroušena rovnoměrě tak se se setrvákem nic nedělalo, prej nebylo potřeba, bylo by to znát na lamele kdyby byl křivej ne ?