jakou zvolit tloušťku HDS od Renovaku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

co to?

Příspěvek od kave66 »

starej set 1z+vr6 a jednohmota po 80tis km zacal prokluzovat doslo na porizenni setu z ATD pritlacak+lamela,nova lamela byla preoblozena v renovaku na 2x3,5 hds57, dnes probehla vymena, bohuzel nejde radit 1. ani zpatecka pri zaplym motoru, ostatni kvalty s problemy ale da se. Pedal bez odporu zabira az nahore. Takze co ted, vyndat a obrousit na origo silu 3,2mm? Stara lamela i pritlacak bez poskozeni, lamela zbrousena rovnomerne.

jedná se o G4 ALH 5kvalt 228mm



Obrázek
Naposledy upravil(a) kave66 dne 03 bře 2011, 23:23, celkem upraveno 4 x.
Firad&HybridG4
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Pánové, každý solidní servis by vám dle čísla lamely měl dát hodnoty origo tloušťky obložení. To, že 1,9 má stené hodnoty je hovadina!
Když se bojíte dát 2x4, což už vážně může být problém, nebojte se obložit lamelu asymeticky. Tedy např. 3,5 + 4mm.
Přeobložit není problém 228 i 240mm.

228 mm 3,5 + 4mm v kombinaci s jednohmotou mi na Golfu držela bez sebemenších problémů 220PS.

Dle zkušeností u 240mm je to větší problém. Proto mám jednohmotový set.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Re: co to?

Příspěvek od toby66kw »

kave66 píše:starej set 1z+vr6 a jednohmota po 80tis km zacal prokluzovat doslo na porizenni setu z ATD pritlacak+lamela,nova lamela byla preoblozena v renovaku na 2x3,5 hds57, dnes probehla vymena, bohuzel nejde radit 1. ani zpatecka pri zaplym motoru, ostatni kvalty s problemy ale da se. Pedal bez odporu zabira az nahore. Takze co ted, vyndat a obrousit na origo silu 3,2mm? Stara lamela i pritlacak bez poskozeni, lamela zbrousena rovnomerne.

jedná se o G4 ALH 5kvalt 228mm
Pojezdi pár km ,potrap ju trochu ( ale nespal )
Na 90pro se usadí a bude to OK ,2 x 3,5mm nemůže být problém,ale může být špatně přeobložená - skroucená lamela. :(
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Re: co to?

Příspěvek od kave66 »

toby66kw píše:
kave66 píše:starej set 1z+vr6 a jednohmota po 80tis km zacal prokluzovat doslo na porizenni setu z ATD pritlacak+lamela,nova lamela byla preoblozena v renovaku na 2x3,5 hds57, dnes probehla vymena, bohuzel nejde radit 1. ani zpatecka pri zaplym motoru, ostatni kvalty s problemy ale da se. Pedal bez odporu zabira az nahore. Takze co ted, vyndat a obrousit na origo silu 3,2mm? Stara lamela i pritlacak bez poskozeni, lamela zbrousena rovnomerne.

jedná se o G4 ALH 5kvalt 228mm
Pojezdi pár km ,potrap ju trochu ( ale nespal )
Na 90pro se usadí a bude to OK ,2 x 3,5mm nemůže být problém,ale může být špatně přeobložená - skroucená lamela. :(
no pokusim se, ale co ta jednicka a zpatecka ze tam nejdou vubec jak je zaplej motor to se potom taky zlepsi jak se ojede? kamos mi povidal jestly neni chyba v odvzdusneni spojky-treba mechanik zapomel, ja s tim nemam vubec zkusenost mohl by to eventuelne byt ten problem? večer to pojedu projed po kolika km je tak realny ze si to sedne?
Firad&HybridG4
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3676
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Je zajímavý, že píšeš, že pedál zabírá až nahoře. Pokud by to mělo moc silnou lamelu, tak by to zabíralo už u podlahy. Vlastně vůbec nejde dohromady, že spojka zabírá až nahoře a přitom unáší. :?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od kave66 »

Pája 19 píše:Je zajímavý, že píšeš, že pedál zabírá až nahoře. Pokud by to mělo moc silnou lamelu, tak by to zabíralo už u podlahy. Vlastně vůbec nejde dohromady, že spojka zabírá až nahoře a přitom unáší. :?

jj zajmavý, najeto cca 800km, je to už o něco leší, jde řadit lépe, občas už tam padne i jednicka se zpateckou je to porad horsi ... ale furt to neni uplne koser, kdyz jsem kdysi daval fungl set 1z+vr6 pedal bral uplne dole u podlahy, tedka to zabira tak od půlky ..... ze zacatku mi prislo ze to bere az nahore ale je to opravdu tak odpůlky, coz je i tak divny ... Zkusim s tim jeste chvíly pojezdit, do zálohy si pořešim přeobložení staré 1z lamely na origo sílu ......
Firad&HybridG4
FABSA
Přispěvovatel
Příspěvky: 362
Registrován: 10 dub 2006, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od FABSA »

spatný výsledek jednohmota A6 1.9 TDI 160 pS

dal jsem tam jednohmotu z 90 TDi preoblozena od renovaku

jako drzi to ale pruziny na lamele ajsou na max takze bzuci mezi 1800 a 2500

takze jsem si proti dvouhmote moc nepomohl
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ked si dal pritlacak LUK sa ani nediv. Podobny problem riesi Brankar30 na GIV. LUK pritlacak je makka sracka a presmykuje to. Treba dat pritlacnak SACHS ten ma tvrde pera a nepusti lamelu do preklzu ;)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3676
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

TDI tech píše:Ked si dal pritlacak LUK sa ani nediv. Podobny problem riesi Brankar30 na GIV. LUK pritlacak je makka sracka a presmykuje to. Treba dat pritlacnak SACHS ten ma tvrde pera a nepusti lamelu do preklzu ;)
Za prvý "FABSA" nepíše, že dal LUK, ale spíš to vypadá, že použitej set.
Za druhý nikdo, komu sem prodal LUK si neztěžuje na prokluz. Měkkost pedálu je u novýho setu normální, stvrdne to časem.
A za třetí přítlačáky LUK padaj ze stejný linky jako přítlačáky Sachs.

Ale nic z toho nevysvětluje problémy uživatele "Kave66".
To "Kave66" : Dávals použitej setrvačník? A byl přerovnanej na soustruhu?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od kave66 »

Pája 19 píše:
Ale nic z toho nevysvětluje problémy uživatele "Kave66".
To "Kave66" : Dávals použitej setrvačník? A byl přerovnanej na soustruhu?

jednahmota zůstala co jsem tam měl s 1z+vr6,kupovano bylo vse nove tedka najeto cca90tis, lamela byla obroušena rovnoměrě tak se se setrvákem nic nedělalo, prej nebylo potřeba, bylo by to znát na lamele kdyby byl křivej ne ?
Firad&HybridG4
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3676
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To těžko říct. BTW kolik máš nm a ps? Klouže to?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od kave66 »

Pája 19 píše:To těžko říct. BTW kolik máš nm a ps? Klouže to?
pocitově mi příjde že to ještě malinko klouže ale furt je to lepší s počtem kilometrů ... tak doufám že se dostanu do fáze že bude držet. Výkon nevim, můžu jen odhadovat, momentálně přechodová fáze ze sprintů,130turba s odbrzdenim softem 155ps a 355nm na race520,mediumhybrid :D,12mm bohužel soft je jen malinko upravanej v rámci malého B.čidla tlaku a seriového ic, takže jestly je tam neco kolem +360nm 160-170ps ...... což by mělo hdso dávat ůplně v pohodě (wallbash)
Firad&HybridG4
FABSA
Přispěvovatel
Příspěvky: 362
Registrován: 10 dub 2006, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od FABSA »

FABSA píše: spatný výsledek jednohmota A6 1.9 TDI 160 pS

dal jsem tam jednohmotu z 90 TDi preoblozena od renovaku

jako drzi to ale pruziny na lamele ajsou na max takze bzuci mezi 1800 a 2500

takze jsem si proti dvouhmote moc nepomohl
me jdou pruzinky na lamele asi na doraz tak to furt cvrdlika co radite dat lamelu a pritlacak VR6 ? nove ??
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

kave66 píše:lamela byla obroušena rovnoměrě tak se se setrvákem nic nedělalo, prej nebylo potřeba, bylo by to znát na lamele kdyby byl křivej ne ?
praveze to je ten hacik ze nie... na lamele mierne krivy zotrvak po 80 tis.km nepoznas, pretoze si to sadne... poznal by si to na novo oblozenej lamele keby si to teraz vybral ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Včera som vybral moju lamelu po viac ako dvoch rokoch cca 35000 km, nová mala 10mm (2 x 4mm), teraz má 9,2 mm. Som prekvapený v akom je dobrom stave, odjazdil som vyše 20 kopcov a 10 šprintov. Nejdem ju teda prekladať na novo, keď je tak dobre zabehnutá :D
Dnes som mal v ruke jednohmotu set Valeo 228mm, obloženie má 2 x 3,25 mm, spolu má lamela 8,5 mm, takže po 35000 km mám ešte o 0,7 mm viac od novej.
Naposledy upravil(a) Branislav Farkaš dne 12 bře 2011, 13:14, celkem upraveno 1 x.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“