Stránka 79 z 119
Napsal: 27 led 2010, 10:30
od tuner
Ptal se jen na rozdil vstřikovaci hlavy
Napsal: 27 led 2010, 10:41
od nieto
Mne s jedna o to,ze by som chcel dat do mojho golfu motor TDi s tym,ze chcem prerobit elektronicke cerpadlo na mechanicke.Cize vacku,piestik,hlavu,.. prehadzat do TD cerpadla. No a dalsi problem bude doriesit tu spojku,kedze netusim ako prerobit vypinanie spojky ak nechcem vymienat pedale a podovne veci v aute.Vedel by mi niekto poradit kto sa uz s niecim taky stretol? dakujem
Napsal: 27 led 2010, 10:47
od tuner
Je to tu už někde detailně popsany.I hřidel čerpadla by se měla vyměnít je o 2mm na pruměru větši, z TD občas praskne.Hřidel z TDi se musi ale upravit a taky obal čerpaadla se musi upravit kvuli uložení hřídele. Taky je potřba par uprav v čerpadle.Ja to předělavam komplet vždy všechno a člověk ma pak jistotu.
Napsal: 27 led 2010, 11:20
od PavelTDi
Dej tam čerpadlo z Cromy TDiD a máš pokoj . . . jenom upravíš ovládací páku a uchycení bowdenu . . .
Napsal: 27 led 2010, 11:22
od tuner
Sice to nebude žadna slava ale aspon to pojede.
Napsal: 30 led 2010, 07:39
od nieto
Tak ake mechanicke cerpadlo by bolo najlepsie nahodit na 1,9 TDi.V podstate by som sa mal teda zamerat na hociake mechanicke cerpadlo ktore ma 10 alebo 11 mm piestik? Z akych aut by mi to teda pasovalo?
Napsal: 30 led 2010, 10:36
od bjukemen
...tak ako už bolo povedane croma tdid čerpadlo ma velky potencial
D - TDI - mTDI ??
Napsal: 30 led 2010, 10:45
od mmozga
zdravím.naskytla se mi nabídka vzít si komplet vrak auta vw golf 3 variant 1.9 tdi 66kw.já mám stále cordobu 1.9D bude jednodužší přeházet komplet elektriku i s plynovým pedálem a potenciometrem a dát do mé cordoby ten motor se vším všudy?nebo z toho udělat mTDI?mám doma ještě čerpadlo z 1.9TD pomohlo by to nějak?kdo a za kolik by udělal to čerpadlo?díky..
Napsal: 31 led 2010, 12:40
od peugeot 405
chcel som sa len spytat aky ma presne rozsah ta kuzelka v pridavaci na cerpadle......zaujimalo by ma ak by som siel na tlaku 0.9bar ci by bola uplne zatlacena alebo je tam este rezerva ak by som chcel dat vyssi tlak napr 1.2bar ci by este sa viac zatlacil ten kuzelik alebo len budem musiet ho viac obrusit ?........chcem spravit prepinanie tlaku a chcem vediet ci ten kuzelik bude sam regulovat alebo nie ?.........a este by som sa chcel spytat ako zistim ci mam spravny pomer AF ??? volnym okom ?

Napsal: 27 úno 2010, 22:06
od Octava
Mam dotaz,co to bude delat kdyz vysroubuju na cerpadle doraz jakoby plnyho plynu?tedko je to tak ze pedal nedam az na podlahu prave z duvodu toho dorazu...pojede to lip kdyz ho vysroubuju abych mohl dat pedal uplne na podlahu?
Napsal: 27 úno 2010, 23:17
od tuner
V podstatě nic. Ma to doraz uvnitř v čerpadle.
Napsal: 28 úno 2010, 12:00
od mmozga
tak do toho dorazu bych osobně vůbec nehrabal..
Napsal: 28 úno 2010, 12:32
od tuner
klidně muže, nic moc se nezmění, maximalně mu pujde pedal plynu o par milimetru níž
Napsal: 24 bře 2010, 22:39
od RuleZZzz
Zdraví vás páni,
som tu nový, ale tento topic už dlhšiu dobu sledujem. Prečítal som všetkých 79 strán a zaujalo ma najmä tých prvých45. Chcem vás poprosiť o radu, či by ste mi mohli ešte raz zrekapitulovať ako vybúchať z mojej Jetty viac lúčnych koníkov...
Takže, jedná sa o VW Jetta II ´91 - 1,6TD 44kW s motorom 1V. Auto má nabehaných 223 000km.
Niečo mám už prečítané, ale chcel by som poprosiť, ak by to bolo možné, o taký podrobnejší návod, ako na tomto "šípe" zvýšiť výkon.
Mám však len takúto fotku - zajtra by som dodal podľa potreby novšie.
ďakujem za pomoc páni...

Napsal: 24 bře 2010, 22:53
od wr8
pouzit cerpadlo s LDA(tlakova korekce)pridat na nafte,upravit kuzelku v korektoru,zapojit IC a valis,pokud je motor v cajku,jeste bych poradil filtry,rozvody a brzdy