Stránka 9 z 10
Napsal: 11 črc 2015, 18:05
od kubos4
Napsal: 14 črc 2015, 21:27
od kubos4
Napsal: 01 říj 2015, 18:25
od kubos4
Kôli neustálim problémom so spojkou a prevodovkou Lanciu rozpredám.
V ponuke viacero kvalitných tuning dielov: brzdy, FMIC, súčasti výfuku, budíky, kolesá, filter K&N, motor, a samozrejme aj povodne veci.
Napsal: 02 říj 2015, 18:10
od marian.marcin
Škoda toho projektu.

Napsal: 02 říj 2015, 18:35
od kubos4
bude nieco nove

Napsal: 02 říj 2015, 18:57
od STEAK
Kolik za kola a rozmery? diky
Napsal: 02 říj 2015, 20:23
od favo
Jednu Lančii máme v rodině a tak jsem tomuhle projektu dost fandil, no škoda takového konce.
Napsal: 02 říj 2015, 20:41
od kubos4
U nas sa tak vravi ze: " Z hovna bič neupletieš"

Napsal: 03 říj 2015, 19:01
od marian.marcin
A keď aj tak sa ti pri prvom plesku utrhne

Napsal: 03 říj 2015, 22:53
od standa123
opravdu skoda toho projektu.........tolik práce a vseho okolo auta a ted prodej........ale fandím ti v dalším projektu jestli teda bude

Napsal: 28 říj 2015, 14:12
od Forest
... kdybych mu nerikal, at se na tento motor vykasle, ze, Kubo?
Ale ma to dobry dopad - priste bude volit celkove lepsi platformu (chapejme automobilku)

Napsal: 28 říj 2015, 15:20
od TDI tech
Forest zase plieskas nezmysly. Ten motor je konstrukcne a kvalitativne na neporovnatelne vyssej urovni ako motori ostatnej konkurencie koncern VAG nevynimajuc. Nerobis stymi motorami, nepoznas ich ale hlavne ze splietas dva na tri. Jediny motor ktory si videl je 8V TDI PD ktory ti ajtak nefungoval tak ako si chcel, no "rady" sypes bez problemov. JTD su dobre motori na upravy. Problem je ze maju slabu dvojhmotu a vo vseobecnosti ma prevodovky koncern FIAT slabe. Bohuzial je to pravda. Neviem ci ich robia z makoveho kvetu, aj mne tiez rozjebavalo satelitny kos jeden za druhym, jak na pase a vymena prevodovky 2 alebo 3x rocne bola rutinna zalezitost

Napsal: 28 říj 2015, 15:52
od kubos4
Forest to myslel dobre, len to zle napisal, on to myslel ohladom na cele auto, ktore bolo max. nevhodne na tento zamer. samotny motor je perfektny, s nim som nemal ani jeden problem, (aj ked povodny motor bol odpisany vinou pravdepodobne zleho mazania) po upgrade palivoveho systemu a este vacsieho turba sme mohli pokracovat do aleluja, ziadne tdi nema tak silny kluk. mechanizmus, kt. by bol podla mojho po vylepseni mazania schopny zvladnut 400ps.
Lenze naco vsetko to robit, ked som s tym "primeranym" vykonom a teda hlavne krutiakom odpisal 2 prevodovky a viacero prevedeni spojky. Prevodovka sa da poriesit, tak isto spojka, navela aj polosy, lenze naco mam dat do auta dalsich 5000 eur ked ho nepredam ani za 2000 eur.
Defektnu (presmykujucu) spojku som pouzival ako ochranu pre prevodovku

keby tam bolo nieco co prenesie 100% na hriadel tak prevodovku menim po kazdom druhom pridani
Inak TDI Tech: ty mas tiez pravdu, po namontovani motora 20V by som automaticky ziskal aj daleko lepsiu spojku a prevodovku, ktora je odskusana na 335ps a 650Nm. Lenze dostat to do auta ako je lybra nie je jednoduche. Samotne uchytenie motora by mozno aj sedelo, ECU a kablovacka by sa dala tiez poriesit, hlavny problem by potom bol opat v prevodovom ustrojenstve. Polosy, tehlice, naboje, to je uplne vsetko ine.
Napsal: 28 říj 2015, 19:38
od Ladas
vím že si teď hodně na SK zeseru život ale musím to napsat...
PROSTĚ FIAT KVALITA
Napsal: 28 říj 2015, 20:03
od puci
čo sa sype v tých prevodovkách?