asi somTDI tech píše:Si snad slepy? Sak je rozjebane jak ciganske hracky


Moderátoři: šulda, Moderátoři
xshreck píše:Myslím, že je jedno co koupíš a v jakým to bude stavu. Hlavně že na papíře bude mít 100kw+, bude to mít 18 kola, bude hulit a žrát na pp 4l
keby to bolo toledo tak máš kupcuDawee píše:Určitě PD, koukni na moje, přemejšlim že prodám a půjdu do benzínu
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=138854
spíš bych řekl že nevíš co chcešFerret píše:xshreck píše:Myslím, že je jedno co koupíš a v jakým to bude stavu. Hlavně že na papíře bude mít 100kw+, bude to mít 18 kola, bude hulit a žrát na pp 4lneser ma....
nesom debil
![]()
ja už som tak popletení, že už vôbec netuším čo kúpiťa to som išiel s jasným cieľom, že 81kw rotačku
ale hovno s toho..... už som skor na ASZ/ARL a kto vie že na jaku orientáciu to zase zmením o týždeň....
pôjdem do AAA tam mi radi poradia a predajú niečo po prvom majiteľovy, v top stave, nestočené KM atd....
no určitejordee_23 píše:kokos ..tak rozbi prasiatko a chod fakt do agr s bubnami vzadu..a mas vystaranoFerret píše:keď proste chcem niečo s čím sa dá pracovať/vylepšovaťnie len stať v garáži alebo len jazdiť....
AP brzdy su neni v seriiTDI tech píše:Vyhoda toho BPX je ta ze mas uz velky FMIC ktory sice prdne pri vacsom tlaku, ale kedze rury tam uz su natiahnute od vyroby tak je omnoho lacnejsie a jednoduchsie nieco vymysliet. Dalej obrovskou vyhodou su brzdy AP v serii co je zase o strost menej. Nevyhodou je len ten pocet dveri