Stránka 9 z 10
Napsal: 15 srp 2006, 23:07
od mvolesko
Jim píše:mvolesko: to je VR6 sada?

jo , ready for TDI

Napsal: 16 srp 2006, 06:55
od Stingray
mvolesko píše:Jim píše:mvolesko: to je VR6 sada?

jo , ready for TDI

Ani by som nepovedal ready to go..........preto lebo každý tu pozerá na prenesený výkon VR6 vôbec nemôžte porovnávať s tdi........ide o prenesené Nm kde prítlačný tanier a spojka VR6 vyhovuje tuning aplikácii na tdi cca. 610Nm až niekde vo verzii race 4+ a to je pekná divočina keramika bez tlmiacich pružín....
Spojka PD dvohmotnostný zotrvačník
Napsal: 18 srp 2006, 12:06
od Stingray
Na PD motory s dvojh. zotrvačníkom je okrem Sachs kitu 500-520Nm podľa použitých komponentov....možné objednať aj-)
Sinter metal - 600Nm race kit
Semi keramika - 780Nm race kit
Je to kit priamo na 240mm dvojh. zotrvák. kto ale čaké že to bude jemnulinká spojka nech na to zabudne je to "mačo spoka" ostrá jedovatá za studena......
Napsal: 18 srp 2006, 13:38
od mvolesko
stingray:
to je sice hezky ale tahle je 228 a je i na 5st prevodovky, tam 240nedas
navic prenese spolehlive 360-380Nm a to vetsine staci
Napsal: 18 srp 2006, 14:01
od Stingray
mvolesko píše:stingray:
to je sice hezky ale tahle je 228 a je i na 5st prevodovky, tam 240nedas
navic prenese spolehlive 360-380Nm a to vetsine staci
360 - 380 stačí ved taká PD130 ak ju máš dobre poladenú aj tryskami ti lezie pekne nad 400Nm...
Napsal: 18 srp 2006, 14:06
od mvolesko
Stingray píše:mvolesko píše:stingray:
to je sice hezky ale tahle je 228 a je i na 5st prevodovky, tam 240nedas
navic prenese spolehlive 360-380Nm a to vetsine staci
360 - 380 stačí ved taká PD130 ak ju máš dobre poladenú aj tryskami ti lezie pekne nad 400Nm...
jasne o tom se tu bavim ta VR6 je vhodna pro nonPD motory ! s upravou kolem 160-170koni
Napsal: 11 lis 2009, 16:59
od Bulda
ja tetko n resim spojku na octavi 1 96kw ASZ a nnemzu nikde nic najit co tam dat nebo jak to zkombinovat protoze tam je vetsi jak u klasickych 1.9TDI ne
a chtel bych prejit z dvou na jedno teda jestli to ma cenu nebo se na to vybodnout a nechat tam to co je diky za odpoved
Napsal: 11 lis 2009, 17:54
od Hoblik
Ja jezdim na octe ASZ, s lamelou a pritlacakem sachs race, origo setrvak, a v pohode drzi 467nm. obcas se trosku otrepe setrvak ale hold to se da cekat. Existuje jeste set sachs race s jednohmotou, ale cena cca. 30tis.kč.
Napsal: 11 lis 2009, 18:36
od Dukes
Jednohmotnostní setrvačník včetně sportovní lamely a přítlačáku SACHS přijde na cca 40.000,- Kč vč. DPH.

Napsal: 11 lis 2009, 18:49
od Hoblik
Dukes : To je tvoje cena, ja sem mu napsal za kolik sem to same zbozi schopen sehnat ja, samo s DPH

Napsal: 11 lis 2009, 20:13
od Bulda
diky a co sem tu cetl dal by se dat nejaky jedno. setrvak dat z jineho auta a lamelu nechat znova prenytovat uz necim lepsim a pritlacaka lozisko dat new sla by nejaka tato kombinace s vikonem nepudu prez 200ps nechci to hrotit najedim rocne prez 50tis km a cim se auto sere tim vice videlam
Napsal: 12 lis 2009, 09:52
od Dukes
Hoblik píše:Dukes : To je tvoje cena, ja sem mu napsal za kolik sem to same zbozi schopen sehnat ja, samo s DPH

Je to cena DIESELPOWER. Abych byl přesnější 39.736,- Kč vč. DPH s organickou lamelou.
Napsal: 12 lis 2009, 09:55
od Dukes
Bulda píše:diky a co sem tu cetl dal by se dat nejaky jedno. setrvak dat z jineho auta a lamelu nechat znova prenytovat uz necim lepsim a pritlacaka lozisko dat new sla by nejaka tato kombinace s vikonem nepudu prez 200ps nechci to hrotit najedim rocne prez 50tis km a cim se auto sere tim vice videlam
Žádná varianta z jiného auta neexistuje. A upozorňuji, že všechny 240mm jednohmotnostní setrvačníky "chrastí".
Stačila by ti dle mého lamela Sachs s organickým obložením a k tomu standardní přítlačák.
Napsal: 19 led 2010, 21:39
od netopier
ozivim tuto prastaru temu:
rozmyslam, ze by som na zotrvak 1Z dal sportovu keramicku lamelu z VR6, a pritlacny tanier z vr6. od spojky ocakavam aby vydrzala hrube zaobchadzanie .
vr6 sportove lamely :
http://cgi.ebay.de/Sachs-Sportkupplung- ... 27ae81248a
alebo
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... ccessories
myslite si, ze tato lamela bude mat tiez avizovane problemy s pruzinami alebo nie? popripade by som pouzil silnejsi-sportovy vr6 pritlacak. dakujem za prispevky , ak vobec nejake budu

Napsal: 29 dub 2015, 21:43
od toefuk
Caute,
trochu ozivim temu.
Precital som si to cele ale aj tak mam v tom zmatok.
Na moj pozdlzny motor bude pasovat kombinacia 1Z zotrvak(origo z vyroby)+sachs lamela 23zubov na pozdlzny motor+VR6 LUK pritlacak(napr. z golfa)?
Akano, kolko Nm by to mohlo udrzat?
Dakujem.