1Z setrvačník, VR6 přítlačák

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

1Z setrvačník, VR6 přítlačák

Příspěvek od TDIPOWER »

Pánové, prosím, mohli byste mi co nejrychleji tady někdo napsat čísla těchto dílů.....? Jdu do toho...
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Setrvák 028 105 269 B, přítlačák by to měl být 021 141 025 F (021 141 025 FX), Lamela 021 141 031 C (021 141 031 CX). Údaje v závorkách jsou origo repas. díly.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Díky moc
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Taky o tom přemýšlím,ale víte někdo jakej krouták to zvládne ? Nerad bych to koupil,dal dohromady a pak to po chipu zase vyndaval s tím,že to klouže. Chtěl bych se dostat tak na 360-380 Nm,tak jestli to vydrží ? Dík.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

380 uz je dost na hrane, ale taky zalezi jak bude prudkej narust, me pri 430 uz klouze dost i kdyz se to celkem furt lepsi jak si seda ta nova lamela na starej setrvak
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Tak ted babo rad. Já s tím jezdím každej den a navíc je G4 o dost těžší než tvůj G2. Možná,že by pomohlo nechat tu VR6 lamelu obložit od Feroda ? Chci to mít z krku,než se to chipne. Zeptám se ještě Reeshana,jak to vidí on.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Batistuta píše:Tak ted babo rad. Já s tím jezdím každej den a navíc je G4 o dost těžší než tvůj G2. Možná,že by pomohlo nechat tu VR6 lamelu obložit od Feroda ? Chci to mít z krku,než se to chipne. Zeptám se ještě Reeshana,jak to vidí on.

Nedavaj si len obložit lamelu ak nezmeníš prítlačný tanier......práve ten je najdôležitejší v angličtine je na to také slovíčko "clamping force" potrebuješ zvýšiť túto hodnotu a nie len zmeniť materiál obloženia......ktorí naviac kedže má iný koeficient trenia pekne do***e zotrvák a aj prítlačák.....
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

ano, viděl bych to taky na výměnu komplet spojkového setu (přítlačák, lamela..)

Mám 410Nm (chvíli jsem měl ještě víc), VR6 spojku, najeto 8tis a klouže.
Resp. před 8tis byla oblkádaná lamela nějakým Ferodo obložením (nevím jaké).
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

reesha píše:ano, viděl bych to taky na výměnu komplet spojkového setu (přítlačák, lamela..)

Mám 410Nm (chvíli jsem měl ještě víc), VR6 spojku, najeto 8tis a klouže.
Resp. před 8tis byla oblkádaná lamela nějakým Ferodo obložením (nevím jaké).
Jak to máš - ten přítlačák 1Z, a zbytek VR6? Nebo na PD je to jinak? Vše jsi měl nové nebo použité?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

TDIPOWER píše: Jak to máš - ten přítlačák 1Z, a zbytek VR6? Nebo na PD je to jinak? Vše jsi měl nové nebo použité?
Ano, setrvák 1Z, přítlačák+lamela VR6. Bylo to použité, nově obložená lamela.

Asi bych to teď viděl na tu Sachs komplet sadu, je to pálka, ale lepší než to dělat 4x do roka.
Ještě pokukuju po něčem levnějším, no uvidíme jak se to vyvrbí. Kdyžtak dám vědět.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

1.9 TDI, 66 kW AGR

883082 999645 - prítlačný tanier

881861 999750 - lamela - Sinter/odpružená

Prenesie 520Nm!!!
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Pro jistotu.To je na jednohmotnostní setrvák 1Z?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

883082 999645 - prítlačný tanier

881861 999750 - lamela - Sinter/odpružená

a ty cisla jsou jako co ????!!

stingray tvoje prizpevky maj hodnotu 00% jak ve starim foru, bud konkretnejsi dik
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

mvolesko píše:883082 999645 - prítlačný tanier

881861 999750 - lamela - Sinter/odpružená

a ty cisla jsou jako co ????!!

stingray tvoje prizpevky maj hodnotu 00% jak ve starim foru, bud konkretnejsi dik
jsou to objednací čísla u Sachse

jen pro upřesnění, Sintered je do 500Nm
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

reesha: aha takhle uz to dava smysl, a to je 228mm ?? s prumerem tisici hranu na prevodovku treba GIV ?
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“