Stránka 9 z 119
Napsal: 20 pro 2006, 13:28
od machy1118
iTD píše:machy1118 píše:já jsem si dnes ještě hrál trošku s turbem a už jsem se rostal na 1,7 baru

je to docela úlet.
To: iTD už sis měřil zrychlení z 80 na 120 km/h na čtyřku, já to ted mám za 6,5s

-k tomu zrychlení sem se ještě nedostal (asi zapoměl

), ale nastavil sem větší předvsřik čerpadlem a má to lepší odezvu na plyn (i výkon)
-excentrická je-je to možnost doladění dávky (stejný princip jako ten šroub dodávky co je z boku).
-trysky: jednou jsem tam dal (nouzově) z 1.6D (44kw) a nic se nezměnilo. a ten vstřik. tlak bych nezvedal, už jen že tam liješ olej je tlak vyšší.
a když jsi přidal ten předstřik, má motor tvrdší chod v nižších otáčkách?
Napsal: 20 pro 2006, 13:50
od Smoke
trošku jo, ale předtím to bylo moc měkký (až moc tichý). teť je cca jak má být
Napsal: 20 pro 2006, 14:04
od chucky
1,8 baaru nedokaže natlačit vnt15 z normalnich tdi, tak už vidim jak se tlačí 1,8 bar s nejakou starou mrchou bez toho aby se do peti vterin po dosahnuti maximalniho tlaku nerozlitla.....

Napsal: 20 pro 2006, 14:35
od Smoke
chucky píše:1,8 baaru nedokaže natlačit vnt15 z normalnich tdi, tak už vidim jak se tlačí 1,8 bar s nejakou starou mrchou bez toho aby se do peti vterin po dosahnuti maximalniho tlaku nerozlitla.....

tdi je regulovaná, možná vydrží prd. ale starý turba dokážou divy!
a že já s obyčejným starým originálním turbem tlačil přes 2.5b a jezdím do tet! kde žiješ?
Napsal: 20 pro 2006, 15:58
od chucky
iTD píše:chucky píše:1,8 baaru nedokaže natlačit vnt15 z normalnich tdi, tak už vidim jak se tlačí 1,8 bar s nejakou starou mrchou bez toho aby se do peti vterin po dosahnuti maximalniho tlaku nerozlitla.....

tdi je regulovaná, možná vydrží prd. ale starý turba dokážou divy!
a že já s obyčejným starým originálním turbem tlačil přes 2.5b a jezdím do tet! kde žiješ?
asi v kocourkově

Napsal: 20 pro 2006, 16:10
od Smoke
chucky píše:iTD píše:chucky píše:1,8 baaru nedokaže natlačit vnt15 z normalnich tdi, tak už vidim jak se tlačí 1,8 bar s nejakou starou mrchou bez toho aby se do peti vterin po dosahnuti maximalniho tlaku nerozlitla.....

tdi je regulovaná, možná vydrží prd. ale starý turba dokážou divy!
a že já s obyčejným starým originálním turbem tlačil přes 2.5b a jezdím do tet! kde žiješ?
asi v kocourkově

chlape já se nechcu s tebou hádat (ani s nikým), ale nevim proč by to nemělo vydržet? tlak mám ustálenej na 2b, najel sem už 16tis.km a ok.

Napsal: 20 pro 2006, 16:31
od chucky
a ty máš intecooler nebo co? rozumíš tomu, že čím větší tlak = tím větší teplota vzduchu? dokážeš si představit, jak horký vzduch jsi tam valil když jsi tlačil tolik kolik říkáš?
Napsal: 20 pro 2006, 17:24
od Smoke
chucky píše:a ty máš intecooler nebo co? rozumíš tomu, že čím větší tlak = tím větší teplota vzduchu? dokážeš si představit, jak horký vzduch jsi tam valil když jsi tlačil tolik kolik říkáš?
mám IC s velkým náporem. v mém případě (2bar) je teplota vzduchu kolem 200´C.
myslím že tomu rozumím když mám na to i školu

Napsal: 20 pro 2006, 17:58
od lukee
Zdar chlapi, chcu se zeptat, jestli jsem postupoval správně při úpravě přidavače na čerpadle:
Tu kuželovitou tyčinku jsem otočil o 180 stupňů at je u jezdce větší vybrání a chcu se zeptat jestli je OK i ten třetí náčrtek (tj. odbroušení materiálu na té více ubrané části kužele)? Červená barva značí plánované odbroušení. První poznatky jsou takové že to začlo víc brát odspodu, a ve cca 3000 ot./min pod plným plynem vyblafne černý dým z výfuku. Snad zítra jestli vyjde čas chcu dávat k turbu pružiny, ať se neotvírá bypass tak brzy (při cca 0,8 bar).
Napsal: 20 pro 2006, 18:29
od Smoke
moc špatný! asi jsi nedával pozor! když ju jen otočíš tak rozladíš dodávku. a dle nákresu to chceš brousit špatně. jde o tu strmost- o úhel pod jakým se to vybrousí. na začátku nic a směrem ke středu více.
Napsal: 20 pro 2006, 18:31
od Smoke
Napsal: 20 pro 2006, 18:52
od lukee
Ale brousil si tu stranu kužele, na které je to sériové ubrání větší ne?? - a ta strana příjde natočit k jezdci???? Takže jestli dobře chápu, nebrousit po celé délce ale zhruba v třetině kužele prudčeji odbrousit?
Napsal: 20 pro 2006, 19:11
od Smoke
přesně, prudčeji. já sice na začátek kousek navařil aby to bylo ještě víc.
jo, má to být natočené k jezdci (na levé straně)
no a vybrousil sem to tam kde to bylo origo (byla tam vidět rýha). navíc to mám jen mírně excentrický takže to bylo skoro jedno.
Napsal: 20 pro 2006, 19:26
od Homeless
2 iTD : Ty už máš 81kW ? Odbržděných?
2 Frenky: Zvýšením otvíracího tlaku vstřiků si nijak nepomůžeš, naopak. Pomohly by vstřiky z 59kW TD, maj větší dávkování za stejnou dobu vstřiku.
Napsal: 20 pro 2006, 20:15
od Smoke
odhad- jelikož je seřízenej motor, účinější IC, a vyšší tlak.
odbržděnejch je 77kw před 9měsíci a za tu dobu se toho dost změnilo, takže možná je i víc než si myslím. s brzdou není problém, ale já se toho už bojím.