Stránka 84 z 119

Napsal: 18 čer 2010, 13:44
od FR4NK!3
tak tak Smoke je tady takovej mistni guru co se ladeni TD týče... i ja sem se od neho učil :)

Napsal: 18 čer 2010, 14:06
od Smoke
ani smoke nemá vyzkoušeno vše, chtěl jsem dávat větší rozdělovací hlavu, pístek 10-11mm, ale tdi bylo jasná volba....
taky jsem se učil tu, tam a v garáži pokus omyl..

Napsal: 18 čer 2010, 14:27
od FR4NK!3
nevim jakej by to melo vliv na výkon dat vetsi rozdelovaci hlavu... mozna by byl lepsi prubeh ale s konama si myslim ze by to uz zadnej zazrak neudelalo to original cerpadlo dávalo nafty a nafty ... spis byla limitujici konstrukce motoru ... nedostatecny chlazeni a neprimej vstrik a predkomurka. Ale kdyz si vezmu doby kdy se to vyrabelo tak to byl urcite bezkonkurencni motor vubec... co se tyce spotreby / poruchovosti / vykonu.

Napsal: 18 čer 2010, 16:09
od wr8
hlavne si myslim ze by mu docela ulevilo kdyb se pouzilo slusny turbo

Napsal: 18 čer 2010, 17:13
od FR4NK!3
wr8 píše:hlavne si myslim ze by mu docela ulevilo kdyb se pouzilo slusny turbo
proč myslíš ? jako VGT? KKK co tam bylo davalo 1,8 baru po 40 000 km a 2,0 baru 10 000km ... bez nejakejch wenn und aber ...nemůžu si ztěžovat :)

Napsal: 18 čer 2010, 17:48
od Smoke
to že hulí neznamená že má dost nafty, mohl padat předvstřik, malej rozprašovcí tlak- špatné spalování- čoud.
větší hlava- větší tlak i rozprach. jinak někde jsem to viděl s větším pístkem a mělo to tuším přes 160k a 300Nm.
další věc, kkk24 je hodně velký turbo, nevidim důvod proč by to nemělo přežít, mě tlačilo 2b až do 5000 ot 2roky a vůle stále ok.
je třeba si to neplést s malejma naklápěčkama u tdi, který moc velký zvýšení nesnesou

Napsal: 18 čer 2010, 21:15
od wr8
FR4NK!3 píše:
wr8 píše:hlavne si myslim ze by mu docela ulevilo kdyb se pouzilo slusny turbo
proč myslíš ? jako VGT? KKK co tam bylo davalo 1,8 baru po 40 000 km a 2,0 baru 10 000km ... bez nejakejch wenn und aber ...nemůžu si ztěžovat :)
kdyz myslíš,tlak taky není všechno

otacky

Napsal: 22 čer 2010, 20:36
od Keflek
a panove jak jste vyresily max otacky cerpadla ? Ze to slo az k 5 Tis ??? :?

Napsal: 22 čer 2010, 22:20
od Smoke
přidaný na naftě

Napsal: 22 čer 2010, 22:26
od FR4NK!3
pridanim na nafte a posunutim dorazu ... vysroubovanim strouku o ktery se ti opírá tahlo na cerpadle pri plným plynu ... viz foto Obrázek

otacky

Napsal: 23 čer 2010, 17:50
od Keflek
naftou ? nebo dorazem ?
tak to mam teda spatny informace... (hm)
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=24323.0

udajne to posune omezovač,zvýší se maximalni otáčky...zda se mi to i logicky...pokud tam bude ta pruzina jak ma bejt,muzes slapat jak hluchej a vetsinu ti bude hltat prave ta pruzina. Nebo se pletu ?
a nebo pak jeste reakce na plyn...by se mohla zlepsit ?

Napsal: 23 čer 2010, 18:24
od FR4NK!3
nj ale to sou uz naprosty šílenosti ... nekdo tam psal ze se tak da dostat na 7000 rpm... me stacilo sundat doraz a pridat na nafte

otacky

Napsal: 23 čer 2010, 18:52
od Keflek
jo tak,ale postup je taky spravnej...?
ty voe 7000 na rope (crazy) :D masakr

Re: otacky

Napsal: 23 čer 2010, 19:56
od turbo kamna power
Keflek píše:naftou ? nebo dorazem ?
tak to mam teda spatny informace... (hm)
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=24323.0

udajne to posune omezovač,zvýší se maximalni otáčky...zda se mi to i logicky...pokud tam bude ta pruzina jak ma bejt,muzes slapat jak hluchej a vetsinu ti bude hltat prave ta pruzina. Nebo se pletu ?
a nebo pak jeste reakce na plyn...by se mohla zlepsit ?
tohle dělali na atmosféře, a píše že to pak vytočí přes 6000ot.... já bych do toho nešel, bál bych se že mi vyletí písty z kapoty

Napsal: 23 čer 2010, 20:48
od FR4NK!3
asi tak ... mel bych z toho taky bobky... možnosti využití plnýho potencialu motoru se da užívat jen občas a krátkodobě. ale jak se rika: Kdo se bojí, nesmí do lesa :D Stejně mi to trhalo uši když sem to vytočil přes 5 000 natož nedej bože přes 6000