Stránka 86 z 119

Napsal: 12 črc 2010, 17:07
od Tom89
nechci nějak rozumovat,ale turbo KKK je u G2 51 kw,44,59 má Garrett

Napsal: 14 črc 2010, 06:51
od THOMASLO
Tom89 píše:nechci nějak rozumovat,ale turbo KKK je u G2 51 kw,44,59 má Garrett
Tak to ani já nevim co je v jaký 1.6 za turbínu.

Napsal: 14 črc 2010, 14:25
od Tom89
THOMASLO píše:
Tom89 píše:nechci nějak rozumovat,ale turbo KKK je u G2 51 kw,44,59 má Garrett
Tak to ani já nevim co je v jaký 1.6 za turbínu.
Jestly je to origo 59 Sb tak tam bude na tuty Garrett.Ale vím že Charlie z VW Clubu má Garretta a má 51.Já mám taky origo Sb,ale mám tam turbo z origo JR kvuli jednoduchosti při zvyšování výkonu

Napsal: 18 črc 2010, 10:16
od nieto
Mohol by si mi prosim vysvetlit ako to myslis,ze na 51Kw JR je turbo jendoduchsie na zvysenie vykonu? ja mam 51 ale moc jendoduchsie podla toho co tu je vsetko ohladne turba na golfe pisane mi to nepride.Ja tam vobec nemam ten srobik na zvysenie predpetia pruziny a ani tiahlo.

Napsal: 18 črc 2010, 11:18
od Smoke
nevim jestli jednoduší, ale 51kw má největší turbo. šteluje se to imbusem na baňce, táhlo tam není, nebo odpojením tlaklové hadičky ovládání

Napsal: 20 črc 2010, 21:31
od Tom89
Smoke píše:nevim jestli jednoduší, ale 51kw má největší turbo. šteluje se to imbusem na baňce, táhlo tam není, nebo odpojením tlaklové hadičky ovládání
smouku chci se tě zeptat když si dával IC tak si pootáčel tou sací částí co je tam na pár šroubkách.Turbo KKK 24

Napsal: 21 črc 2010, 16:44
od LibangVW
cau chlapy prosim o rychlou odp. mam 1.9TD a chci zvednout tlak turba , tahlo mam skratit nebo prodlouzit ? diky moc za rychlou odp. :)

Napsal: 21 črc 2010, 21:20
od Smoke
tom89: jo, pootčil
libangvw: zkrátit

Napsal: 22 črc 2010, 11:48
od Tom89
Smoke píše:tom89: jo, pootčil
libangvw: zkrátit
a o kolik si to prosímtě pootočil,musím tam ohnout tu trubičku do baipassu.Nechci zatím nic zaslepovat

Napsal: 22 črc 2010, 12:32
od Smoke
záleží jakej chceš tlak, musíš postupně utahovat a při jízdě koukat na tlak.
doufám že máš budík tlaku, jinak nevíš co dává a turbo pude do kytek

Napsal: 26 črc 2010, 15:11
od ozzy01
čau chlapy,nainstaloval sem do auta motor JR,turbo mam z SB vodníka s tim poháněcim čerpadlem,vstřiky sem dal z AAzka ty novější,upravil sem ten konus v cerpadle cca o 7mm auto už začalo pěkně hulit i má tach ale nemůžu už na plechvce zatočit s tou tyčkou abych přidal,nevim zda už je na konci když furt vidim závity ale za boha s tim už nehnu,jak docílim tlaku 1,8Bar?ted mam 1,5 :( a chystám se dát velkej IC před masku jen co seženu trubky takže zatim enmam žádnej,může to bejt tim? díky moc

Napsal: 26 črc 2010, 17:29
od Smoke
smrtelný je už 1.3b na turbo z SB (LOL)

Napsal: 26 črc 2010, 18:07
od ozzy01
Tak já už sem nějaky TD měl i mechaniku 150ps takže už se k tomu umim chovat,ale todle turbo je fakt top,jak řikám ted mam 1,5 a jede to pěkně takže rikas vic už ne jo?mam tady to turbo z 51 kw který nemá zadnou vuli takze kdyby neco tak ho tam vratim

Napsal: 26 črc 2010, 19:14
od Smoke
lepší je KKK z 51kw (JR) - je větší.
v 1.6TD při 1.8b naměřeno 126k, není to o chování, ale ze zkušenosti vím že SB tolik neunese

Napsal: 26 črc 2010, 19:39
od ozzy01
ty jo já měl za to že když je chlazený vodou že vydrží víc a dýl :? ale vy výkonu to nepoznáš ne,de čistě jen o vydrž