Stránka 87 z 119
Napsal: 26 črc 2010, 21:53
od Tom89
ozzy01 píše:čau chlapy,nainstaloval sem do auta motor JR,turbo mam z SB vodníka s tim poháněcim čerpadlem,vstřiky sem dal z AAzka ty novější,upravil sem ten konus v cerpadle cca o 7mm auto už začalo pěkně hulit i má tach ale nemůžu už na plechvce zatočit s tou tyčkou abych přidal,nevim zda už je na konci když furt vidim závity ale za boha s tim už nehnu,jak docílim tlaku 1,8Bar?ted mam 1,5

a chystám se dát velkej IC před masku jen co seženu trubky takže zatim enmam žádnej,může to bejt tim? díky moc
Akorád si udělal chybu že si tam dal vstřiky z 1.9 sou dvoujpružinkové a mají za následek akorád menší spotřebu narvi tam z 1.6 59 SB
Napsal: 27 črc 2010, 08:31
od ozzy01
ok ty můžu taky sehnat díky

Napsal: 27 črc 2010, 21:24
od Smoke
a zkusil bych na ty 59kw trysky 10mm hlavu čerpadla z TDi. takto s jiným turbem jsem viděl 160k
Napsal: 27 črc 2010, 22:09
od RudisTDic
Smoke píše:a zkusil bych na ty 59kw trysky 10mm hlavu čerpadla z TDi. takto s jiným turbem jsem viděl 160k
A to jako 160PS na AAZku???

s jakou spojkou??Já dal novou sadu od LUKu a 3ku mi už neudrží..

Napsal: 28 črc 2010, 13:04
od tuner
Od kdy ma AAZ dvoupružinovy vstřiky?

Napsal: 28 črc 2010, 20:13
od RudisTDic
tuner píše:Od kdy ma AAZ dvoupružinovy vstřiky?

no budeš se divit,ale opravdu má

,měl sem je rozlousknutý a to jak z novějšího AAZ,tak i ze strýho AAZ..docela sem se divil k čemu tam sou 2 pružiny..Ale mě spíš zaráží ten výkon 160 PS

na AAZku!!!
Napsal: 28 črc 2010, 21:08
od Smoke
ne na aaz, ale 1.6td, bylo to někde na youtube

Napsal: 28 črc 2010, 22:31
od Tom89
Chlapi je to sice mimo téma,ale chci se vás zeptat.Do mého golfa sem koupil druhý motor SB turbo KKK 24.Když ho nastartuju tak se klepe a ot.mám někde kolem 400-500 ot.skoušel jsem přidat na naftě nepomohlo skoušel jsem přidat volnoběhu taky nic.Je možné že tam je stará nafta víc jak 3/4 roku se stím nejelo.Z výfuku jde nespálená nafta a při vyšších ot to jak kdyby střelí.Je taky možné tou naftou že to nejde do vyšších ot.Díky za pomoc
Napsal: 28 črc 2010, 22:42
od RudisTDic
Smoke píše:ne na aaz, ale 1.6td, bylo to někde na youtube

http://www.youtube.com/watch?v=Bc1lIyVPCyI docela pěkný..125kW na 1.6td

ale s inačim turbem atd..
Napsal: 29 črc 2010, 08:29
od petrsk
zmer tlaky,ja to vidim,ze ti to nebezi na vsechny valce,proto ta nespalena nafta.mozna pricina: netesnost ventilu,nebo pripecceny kruhy.nesmrdi ti nafta v oleji?
Napsal: 29 črc 2010, 09:03
od Tom89
petrsk píše:zmer tlaky,ja to vidim,ze ti to nebezi na vsechny valce,proto ta nespalena nafta.mozna pricina: netesnost ventilu,nebo pripecceny kruhy.nesmrdi ti nafta v oleji?
kua ještě to tak připečené kruhy to by mě kua nasralo.JJ vyskouším ty vstřiky a uvidím.Čichal jsem k oleji a nafta tam nejde cítit

Napsal: 29 črc 2010, 11:31
od petrsk
tak potom nemusej sedet ventily
Napsal: 29 črc 2010, 12:33
od Tom89
petrsk píše:tak potom nemusej sedet ventily
tím myslíš přeskočený rozvod nebo co
Napsal: 29 črc 2010, 13:00
od THOMASLO
Tom89 píše:petrsk píše:zmer tlaky,ja to vidim,ze ti to nebezi na vsechny valce,proto ta nespalena nafta.mozna pricina: netesnost ventilu,nebo pripecceny kruhy.nesmrdi ti nafta v oleji?
kua ještě to tak připečené kruhy to by mě kua nasralo.JJ vyskouším ty vstřiky a uvidím.Čichal jsem k oleji a nafta tam nejde cítit

Hele na vstřiky si se díval? když to tak dlouho stálo, tak by mohl být některej zalehlej.
Napsal: 29 črc 2010, 14:24
od Tom89
THOMASLO píše:Tom89 píše:petrsk píše:zmer tlaky,ja to vidim,ze ti to nebezi na vsechny valce,proto ta nespalena nafta.mozna pricina: netesnost ventilu,nebo pripecceny kruhy.nesmrdi ti nafta v oleji?
kua ještě to tak připečené kruhy to by mě kua nasralo.JJ vyskouším ty vstřiky a uvidím.Čichal jsem k oleji a nafta tam nejde cítit

Hele na vstřiky si se díval? když to tak dlouho stálo, tak by mohl být některej zalehlej.
Bych se podíval,ale vevím jaký to má klíč když tak já mám ještě na druhé hlavě Sb vstřiky tak bych skusil vyměnit