kde chip ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

----------------------
Naposledy upravil(a) Jan Rathouz dne 03 pro 2011, 21:44, celkem upraveno 2 x.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Zdravím, poradíte kdo umí nachipovat Hyundai IX55 3.0 CRDI? Podotýkám že Dieselpower jsem kontaktoval 1xtelefonicky a 2-3xemailem bez kloudné odpovědi. Proto se ptám zde. Kdyžtak SZ. Díky
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

r-a-k píše:Zdravím, poradíte kdo umí nachipovat Hyundai IX55 3.0 CRDI? Podotýkám že Dieselpower jsem kontaktoval 1xtelefonicky a 2-3xemailem bez kloudné odpovědi. Proto se ptám zde. Kdyžtak SZ. Díky
250 koni a 471NM v serii hmm, zaruka 5 let.. Neni to jeste nahodou v zaruce, to je novej model asi co?
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/te ... k-ix55.pdf
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Má to necelých 10000km najeto, takže nový vůz. Jinak na ten výkon to je docela "lenivý". Ale koukám že začali dělat dvě výkonové verze. O čem píši je 240PS a 450Nm.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jan Rathouz píše:tdichip.cz
To sis zase tak extra moc nepolepsil :roll:
Vigo píše:za méně peněz méně muziky
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

zajimam se o tuhle tematiku a je rozdil auto poladit a nebo tam proste nahrat nejaky SW.

Pohled PC technika:
Zabyval jsem se tuningem pocitacu. Nekdy staci vsechno smazat a nahrat tam novy "windows" a hned to jede lip. Kdysi kdyz byly pocitace drahe jako auto, tak se premyslelo, kde na tom hw pripat, aby to "jelo" rychleji, taky bylo spousta "tuneru" (i velkych firem), kteri zvysili frekvenci procesoru "a mas to rychlejis" napr.: pentium 300Mhz na 400Mhz, ale nezohlednil frekvenci sbernice, teplotu procesu a dalsich zarizeni i pripojenych...napeti na hlavni desce... videl jsem spoustu desek procesoru grafickych karet, ktere vzaly kour... Kdyz jsem pak predvedl takovemu tunerovi, jak mi jede pentium 100 -> 110Mhz tak neveril svym ocim... On totiz kazdy HW potrebuje kvalitni a stabilni SW aby cely system dokazal bezet nekolik hodin az dni na plny vykon bez ujmy. To bylo narku, kdyz mu treba shorel harddisk... (LOL)

Ridici jednotka je vlastne pocitac ktera vi, v jake poloze jsou pisty, ventyly. Jake je tam v urcitou chvili mnozstvi paliva, jakou ma palivo teplotu, jakou teplotu vzduch, olej, voda... a vsechno musi byt v dokonale rovnovaze!!! Rict ridici jednotce at prida palivo nestaci!!! Pojede to sice lip, ale co ostatni parametry? Premyslel nekdo nad tim, co ta RJ musi zvladnout? Neustale kontrolovat vsechny tlaky, teploty, hodnoty behem jedne otacky motoru? A kdyz ten motor toci trba 4tis ot za minutu? Kolik je to istrukci? Jaky je to cvrkot? Ja bych to nesveril nikomu, aby se mi v tom hrabal, bez toho abych vedel co dela!!! (S tim se musi taky pocitat!!!)

Pohled fyzika:
pokud chceme dosahnout exploze, nebo vzniceni, potrebujeme rozptylit spravne mnozstvi latky (pevne, kapalne, plynne) se vzduchem ve spravnem pomeru, za spravne teploty, atmosferickeho tlaku a vlhkosti vzduchu. Paliva maji ruzna slozeni a kazde ma jinou teplotu tani, varu, horeni, vzniceni... (Stim se musi taky pocitat!!!)

Pohled mechanika:
Kazdy motor, turbo, ridici jednotka je svym zpusobem original (videl jsem u noveho auta po najeti 30tis prasklou ojnici) Kazde auto je jine, ikdyz je identicke. Spousta lidi nevi co znamena pevnost tahu, krutu, smyku... deformace materialu... adheze... smacivost... defekt materialu... krystalicka mrizka... (S timto se taky musi pocitat.!!!)

Tak tady mate alespon zaklad toho s cim musi takovy TUNER pocitat a ze pokud opravdu umite "naladit" auto lepe nez tym vyvojaru, kteri uz to delaji roky a stale vse zdokonaluji a chapete vsechny body vyse uvedene, pak si muzete rikat TUNER.

Ti kteri nechapou, ctete dal...

Pohled muze:
Vyber chiptunningu je asi jako vyber zeny. Zajimaji vas reference a za kolik. Nikdo se ale nepta, co vsechno je v tom zahrnuto. Nektera vam da neco do piti a rekne "tak hotovo"... muzete shanet na ulici na forech... kazdy zakaznik ma jine naroky a 2 uplne stejne holky taky nenajdete... Ktera je lepsi? O tom se da dohadovat do nekonecna. Nekdo sezene holku z ulice, mne si ruce jak to bylo levny a za par dni se nestaci divit.

ti kteri stale nechapou jsou homosexualove a pro nejlepsi tunning doporucuji pit tyden skysle mleko a zajidat to kyselym zelim!!! Takovou rychlost jste jeste nikdy nezazili. (rofl)
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

r-a-k píše: Jinak na ten výkon to je docela "lenivý".

..zabili to prevodovkou mali tam dať pekne manual a fachalo by to lepšie
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

r-a-k píše:Má to necelých 10000km najeto, takže nový vůz. Jinak na ten výkon to je docela "lenivý". Ale koukám že začali dělat dvě výkonové verze. O čem píši je 240PS a 450Nm.
Jo koukal jsem 0-100 za 10,4... to 1,9tDI se 130PS udela 0-100 za 9,8. To se soudruzi v Korei moc nevytahli
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

0-100km/h to v tý 250PS verzy má za 9.5s a nejde srovnávat jabka hrušky, tohle je těžká svině ve 4x4ce ;) max bych to srovnával s Touaregem 3TDI (245PS), ten má 0-100km/h papírově za 8s


osobně moc rád koncern, ale nevím nevím, zda bych při koupi novýho auta byl koncernu věrnej :roll:
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Ondrej33
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 20 pro 2011, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondrej33 »

Ahoj. Prosim, mate nekdo nejaka fakta k tomu, jak je to s legalitou chipu motoru? Pokud bych s chipnutym autem (Octavia II; 4x4 1,9 TDI) zpusobil dopravni nehodu, nedej boze prejel chodce, neodmitne pojistovna proplaceni skod/resp. nepujdu sedet za provozovani vozidla s motorem neschvalenym vyrobcem?
Kdyz jsem jezdil skodu 120, tak toto bylo hodne diskutovane tema, protoze napr. vymena motoru za motor 130 (v pripade nehody a ze by si toho pojistovna vsimla) by znamenala odmitnuti proplaceni skody atp...
Diky za odpoved!! Ondra
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vez, ze pokud se pojistovna rozhodne, ze Ti neco neproplati, tak Ti to neproplati a budes se s ni muset hodne dlouho soudit, pricemz soud Te vyjde nasledne na vice, nezli nasledna nahrada puvodni skody.

Co se chipu tyce, jsou 4 moznosti:
1) nechat normalne nachipovat a jezdit - paklize to bude chipovano s rozumem, nemelo by to kourit, tudiz nebude duvod pro nejake proverovani ... a jeste jsem neslysel o tom, ze by pojistovna nechavala premerovat vykon nebo napichovala auto na diagnostiku

2) pokud mas EDC15, nechat si udelat prepinatelny chip, takze kdyz by se nekdo napichoval na diagnostiku, nemel by nic poznat - tento zasah bude ale pri hodne blizsim prozkoumani viditelny

3) pouzivat powerbox, ktery je odnimatelny ... ale to je opravdu spatna cesta

4) mit dve ridici jednotky a v pripade potreby vymenit za puvodni ... ale to se mi zda trochu uz pritazene za vlasy

Co je mi znamo, pojistovna hledi hlavne na nehomologovane vnejsi casti vozu, ostre hrany apod.

Tot v tuto pokrocilou hodinu snad vse, co mohu dodat. Verim, ze me ostatni doplni a pripadne nesrovnalosti opravi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

Ahoj,
podle me pojistovna neproplaci, pokud bylo zasazeno do konstrukce automobilu. Napr. 1.9 za dvoulitr nebo 2.5....
Skratka to, co neni predepsano v technickem prukazu je nelegalni a muze byt problem.
Ohledne chipu: vzdy muzes tvrdit, ze mas chip kvuli mensi spotrbe a lepsi ekonomice... (teda pokud za tebou neni TMA kdyz jedes)
Pokud zavinis nehodu, tak za to muzes TY a stejne nic nedostanes. Vysetruje se kdo je na vine a proc? Alkohol, rychlost, nedodrzeni bezpecnostnich predpisu, nespusobilost automobilu, neprizpusobeni rychlosti stavu vozovky a povetrnostnim podminkam...

Takze nelegalni prestavba auta nebo chiptuning jsou 2 odlisne veci.
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Nightrider píše:zajimam se o tuhle tematiku a je rozdil auto poladit a nebo tam proste nahrat nejaky SW.

Pohled PC technika:
Zabyval jsem se tuningem pocitacu. Nekdy staci vsechno smazat a nahrat tam novy "windows" a hned to jede lip. Kdysi kdyz byly pocitace drahe jako auto, tak se premyslelo, kde na tom hw pripat, aby to "jelo" rychleji, taky bylo spousta "tuneru" (i velkych firem), kteri zvysili frekvenci procesoru "a mas to rychlejis" napr.: pentium 300Mhz na 400Mhz, ale nezohlednil frekvenci sbernice, teplotu procesu a dalsich zarizeni i pripojenych...napeti na hlavni desce... videl jsem spoustu desek procesoru grafickych karet, ktere vzaly kour... Kdyz jsem pak predvedl takovemu tunerovi, jak mi jede pentium 100 -> 110Mhz tak neveril svym ocim... On totiz kazdy HW potrebuje kvalitni a stabilni SW aby cely system dokazal bezet nekolik hodin az dni na plny vykon bez ujmy. To bylo narku, kdyz mu treba shorel harddisk... (LOL)

Ridici jednotka je vlastne pocitac ktera vi, v jake poloze jsou pisty, ventyly. Jake je tam v urcitou chvili mnozstvi paliva, jakou ma palivo teplotu, jakou teplotu vzduch, olej, voda... a vsechno musi byt v dokonale rovnovaze!!! Rict ridici jednotce at prida palivo nestaci!!! Pojede to sice lip, ale co ostatni parametry? Premyslel nekdo nad tim, co ta RJ musi zvladnout? Neustale kontrolovat vsechny tlaky, teploty, hodnoty behem jedne otacky motoru? A kdyz ten motor toci trba 4tis ot za minutu? Kolik je to istrukci? Jaky je to cvrkot? Ja bych to nesveril nikomu, aby se mi v tom hrabal, bez toho abych vedel co dela!!! (S tim se musi taky pocitat!!!)

Pohled fyzika:
pokud chceme dosahnout exploze, nebo vzniceni, potrebujeme rozptylit spravne mnozstvi latky (pevne, kapalne, plynne) se vzduchem ve spravnem pomeru, za spravne teploty, atmosferickeho tlaku a vlhkosti vzduchu. Paliva maji ruzna slozeni a kazde ma jinou teplotu tani, varu, horeni, vzniceni... (Stim se musi taky pocitat!!!)

Pohled mechanika:
Kazdy motor, turbo, ridici jednotka je svym zpusobem original (videl jsem u noveho auta po najeti 30tis prasklou ojnici) Kazde auto je jine, ikdyz je identicke. Spousta lidi nevi co znamena pevnost tahu, krutu, smyku... deformace materialu... adheze... smacivost... defekt materialu... krystalicka mrizka... (S timto se taky musi pocitat.!!!)

Tak tady mate alespon zaklad toho s cim musi takovy TUNER pocitat a ze pokud opravdu umite "naladit" auto lepe nez tym vyvojaru, kteri uz to delaji roky a stale vse zdokonaluji a chapete vsechny body vyse uvedene, pak si muzete rikat TUNER.

Ti kteri nechapou, ctete dal...

Pohled muze:
Vyber chiptunningu je asi jako vyber zeny. Zajimaji vas reference a za kolik. Nikdo se ale nepta, co vsechno je v tom zahrnuto. Nektera vam da neco do piti a rekne "tak hotovo"... muzete shanet na ulici na forech... kazdy zakaznik ma jine naroky a 2 uplne stejne holky taky nenajdete... Ktera je lepsi? O tom se da dohadovat do nekonecna. Nekdo sezene holku z ulice, mne si ruce jak to bylo levny a za par dni se nestaci divit.
Nečetl jsem celé téma, jen jsem koukl.

Ale, abych řekl pravdu, nečekal bych asi tento názor od PC technika (jestli jsi tedy PC technik :D).

Nedá mi to, ale musím se s ním ztotožnit. Absolutní souhlas.

K těm úpravám: sériové programy řídících jednotek jsou jedny z nejlepších.
90% upravených aut, které k nám jezdí, ať už z důvodu problémů nebo jen z důvodu údržby, jsou pěkné "zmršeniny". Ono to sice jede dobře, ale brzy něco odejde. Nebo neodejde, ale jen díky tomu, že to člověk nehoní v určitých režimech, které jsou obzvláště nebezpečné atd.

Ač tady lidé pomlouvají ABC (viz mnoho článků na internetu o firmě, která si vezme peníze a auto neupraví), tak se té firmy musím určitým způsobem zastat - i když bych to neměl říkat :D.
Někdy mají zákazníci opravdu štěstí, že si na tuning zvolili tuto firmu, protože "v autě nemá co odejít" :) narozdíl od některých úprav firem/jednotlivců, kteří se do toho snaží hrabat. (toto se samozřejmě týká případu, kdy do jednotky opravdu nic nenahrají)

Je to sice krádež, ale nedá se to v tu chvíli označit za milosrdnou krádež? (LOL) ... offtopic: Vymyslel jsem nový termín nebo už to někdo používá? :D

To jen můj komentář člověka z oboru ;)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Takže....dva restíky...
1,odpověď na SZ/slušnost/.
2,A názor odborníka na tohle.http://race.dieselpower.cz/Produkty/hop ... hp#benefit Mám jeden tenhle krám na dílně a výkon cca + 8PS. Po mírné úpravě + 26PS... jedná se o klasické BKD/ je to tímže to v DE neuměli nastavit?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Motorpower píše:Takže....dva restíky...
1,odpověď na SZ/slušnost/.
2,A názor odborníka na tohle.http://race.dieselpower.cz/Produkty/hop ... hp#benefit Mám jeden tenhle krám na dílně a výkon cca + 8PS. Po mírné úpravě + 26PS... jedná se o klasické BKD/ je to tímže to v DE neuměli nastavit?
Ahoj Petře,

1) na SZ máš odpověď

2) velmi dobré sofistikované zařízení, ve své době jediná možnost jak na těchto Denso řídících jednotkách zvednout výkon - máme několik zákazníků s Toyotami a funguje to obstojně. Stejná situace jako u Siemens PCR v současné době.
Na BKD jsem to nikdy netestoval, vzhledem k tomu že u BKD upravujeme řídící jednotky, což je samozřejmě lepší, takže tvůj názor nemůžu potvrdit ani vyvrátit.
8 PS zní jako dost bezpečná úprava, nemyslíš? (LOL)

Nevím co bys rád dál věděl? Potřeboval bys ještě něco vědět třeba k dynodays? :)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“