Stránka 99 z 119

Napsal: 11 čer 2011, 18:20
od Tom89
jericho-3 píše:Tom 89, je tam tzv. dynamická kontrola tlaku oleje a ty 2 čidla jsou obrácená /jedno spíná a druhé rozepíná kostru/ a je to odlišené barvou..Od bílé,šedé ,hnědé až po černou../dle typu/Ty by jsi měl mít na hlavě snímač hnědý pro tlak 30kpa/0,3 bar/ a na držáku filtru šedý snímač/pozor jsou světle šedé a tmavě šedé/ a ten je nastavený na tlak 90kpa/0,9 bar/..Je to napsáno zezadu snímače..Je v tom pěkný guláš.. :)
Pardon-tohle je pro G3 ,seat ibiza 1,9..
Ale pro 1,6 TD/diesel a TD je rozdíl v čidlech/ by to měla být obdoba...
Nevadí už se tam řeší to druhé čidlo.Díky

Napsal: 11 čer 2011, 18:21
od Tom89
jericho-3 píše:Tom 89, je tam tzv. dynamická kontrola tlaku oleje a ty 2 čidla jsou obrácená /jedno spíná a druhé rozepíná kostru/ a je to odlišené barvou..Od bílé,šedé ,hnědé až po černou../dle typu/Ty by jsi měl mít na hlavě snímač hnědý pro tlak 30kpa/0,3 bar/ a na držáku filtru šedý snímač/pozor jsou světle šedé a tmavě šedé/ a ten je nastavený na tlak 90kpa/0,9 bar/..Je to napsáno zezadu snímače..Je v tom pěkný guláš.. :)
Pardon-tohle je pro G3 ,seat ibiza 1,9..
Ale pro 1,6 TD/diesel a TD je rozdíl v čidlech/ by to měla být obdoba...
Nevadí už se tam řeší to druhé čidlo.Díky

Napsal: 12 čer 2011, 18:51
od Milo75
mno problém vyřešen, červíkem seřízen záběr turba od vyšších otáček a na ovládacím táhlu k bance max plnící tlak

ještě takovej banální dotaz:

když je zaplý sytič, tak čerpadlo vstřikuje dříve nebo později při porovnání se zahřátým motorem??

Napsal: 12 čer 2011, 19:06
od LibangVW
ja bych rekl ze driv , protoze kdyz je treba pod nulou tak je potreba tam naftu vstriknout driv aby se stihla zahrat na bod vzniceni ale nejsem si jistej

Napsal: 13 čer 2011, 08:39
od Smoke
dřív. a mělo by to jít i slyšet

Napsal: 13 čer 2011, 11:45
od turbo kamna power
jo je to dřív. Jde slyšet, že to má lehce tvrdší chod a zvednou se i otáčky.

jinak takej rychlej dotaz: je možný, že když jsem dal menší filtrbox, tak auto celkem znatelně jede líp odspodu a hůř v otáčkách? Měl jsem v jedničce filtrbox z pežota 405 a dal jsem original, který má filtr skoro poloviční. Jestli se mi to zdá, nebo to fakt jde poznat...

Napsal: 13 čer 2011, 19:17
od Tom89
Kontrolka oleje vyřešena ted mě zajímá pár věcí.Mám doma staré vstřikovače a já je rozdělal abych se podíval :D Jak se to skládá do hromady?Než sem to rozdělal tak to bylo v poho bo byli zakarbonované takže to šlo zašroubovat,ale jak sem to čistil od karbonu tak to vůbec nejde do hromady je za potřebý nějaký lis nebo tak něco.Za 2. jak se nastavuje tlak navstřikách.Vím že je za potřebí testr,ale jak se to nastavuje na cca.hodnotu u G2 155 baru to už je z výroby nastavené a víc tam nejde dát

Napsal: 13 čer 2011, 19:30
od tuner
delas neco spatne jde to slozit krasne, tlak se serizuje podlozkama.

Napsal: 13 čer 2011, 19:50
od Tom89
tuner píše:delas neco spatne jde to slozit krasne, tlak se serizuje podlozkama.
aha takže ta podložka co je schovaná na ve vršku vstřikovače to je ono?A když nebudu přidávat tlak na vstřicich tak tam bude origo 155 bar
Tak jak sem to rozebral sem to složil,ale tu pružinu né a né stlačit

Napsal: 13 čer 2011, 20:24
od hash
Zdravim, mam problém s tlakem turba Garrett na mém peugeou 306TD.
Totiž po odpojení hadičky do wastegate je tlak pořád stejný 0,9-1,0 při max. zatížení. Nevíte někdo čím by to mohlo být?

Napsal: 13 čer 2011, 20:45
od macoo21
zdravim, dal som do Golfa2 motor z audi A 4 1,9 TDI je to asi 1Z, problem mam v tom ze tam je elektronicke cerpadlo a ja potrebujem mechaniku, z coho tam mam napasovat cerpadlo?

Napsal: 14 čer 2011, 14:28
od Tom89
macoo21 píše:zdravim, dal som do Golfa2 motor z audi A 4 1,9 TDI je to asi 1Z, problem mam v tom ze tam je elektronicke cerpadlo a ja potrebujem mechaniku, z coho tam mam napasovat cerpadlo?
je tu i téma na to Bud Fiat Croma TDID,nebo Ducato 2.5 D,TD a pak už jen Ducato 2.8 IDTD

Napsal: 14 čer 2011, 21:49
od macoo21
a nemohlo by byt aj s felicie 1,9 ?Obrázek

Napsal: 14 čer 2011, 21:53
od Milo75
jo klidně ho tam můžeš dát a dokonce to i pojede, ale v tom případě bylo možná lepší tam nechat původní motor

zjisti si co je to MTdi a pak se ptej

na čerpadlo z feldy zapomen

Napsal: 14 čer 2011, 22:32
od macoo21
tak ja dobre viem co je to mtdi, len som sa pytal ze ci nahodov by sa toto cerpadlo nedalo spravit ked ma tiez na vrchu ten vystup ako turbove len je to zaslepene, ci sa tam neda dat piestik na pridavanie nafty