[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Heelp-Megane 1,9D; Lucas EPIC -> mech. Bosch VYRIEŠENÉ - Stránky 2
Stránka 2 z 5

Napsal: 17 kvě 2012, 21:23
od jericho-3
Oni sice mají značku na kole, ale možná úplně jinde..Je tam kolo čerpadla, které má na sobě značky B a R - B je čerpadlo Bosch a R je Roto diesel/Lucas/. Takže to číslo /značka/ platí pro to které čerpadlo.Ale Ty nemáš čerpadlo origo do Renaulta, nebo ano? A jak tady hoši psali , Lucas má vždy jinou polohu vstřiku vůči klínku. Na druhou stranu, když Tě tak poslouchám, má čerpadlo dost nafty? Je po natočení /když sundáš tu malou přepadovou hadičku na přepadu/ souvislý proud nafty? Připadá mi, aby bylo zahlcené čerpadlo a problém může být také v tom, zda nebylo dlouho někde na sucho..Ale začni 100% upevněním čerpadla, protože může vibrovat a mění se předvstřik. Jednou jsem se takhle věšel na Peugeotu , kouřil bíle jako hovado, vandroval /čerpadlo bylo po opravě/ a nakonec jsem málo utáhl matku na kole a to přesně nesedělo na kuželu a byla to katastrofa... :)

Napsal: 18 kvě 2012, 05:15
od Ferrari1980
jericho-3 píše:Ale Ty nemáš čerpadlo origo do Renaulta, nebo ano?
Je to čerpadlo z Megana 1,9D, staršia verzia, takže by to mohlo pasovať. Kolo čerpadla je origo z tohto Boscha, dokonca sa tuším ani nedávalo dole (to ešte preverím).
Ten prepad vyskúšam, dík. Neviem, či má dosť nafty, neviem. Ono asi dlho na suchu bolo...aj keď teda, ešte z neho nejaká tá nafta šla...
S tým upevnením je to trochu problém, lebo sú tam 2 typy úchytovpr. držiakov a ja neviem, ktorý mám kúpiť. Ale hlavný držiak (tam, kde je rozvodové kolo) je OK a je aj pevne uchytený.

Njn, škoda, že mám mechanika, ktorý vie robiť, ale už ťažšie pritom rozmýšľa...

Napsal: 18 kvě 2012, 07:18
od burton.b22
Když to bude o zub tak to normálně běží ale blbě. Stím uchycením jenom ve předu jsem to nechal na Ford sierra taky se tam přehazoval lucas za bosch ale z peugeotu 309. Normálně to šlo a jezdí pořád.

Napsal: 18 kvě 2012, 08:08
od Ferrari1980
No no to nejde v podstate nijak, iba na voľnobeh, takže to bude úplne zle. Otázka je, ako to teda nastaviť, to nebude len jeden zub. Treba to voči tomu Lucasu isto natočiť, ale o koľlko? O 90 st?

Ako to vlastne je, na jednu otočku kola čerpala sa vstrekne do všetkých valcov, hej?
A na jednu otáčku kľuky sa vstrekuje do 2 valcov?

Budem sa musieť zamyslieť.

Napsal: 18 kvě 2012, 08:28
od burton.b22
Ano na jednu otočku čerpadla se vstřikne do všech válcu. Ja když jsem to šteloval tak jsem nemněl žadne značky. Zjistil jsem kde je na čerpadle první vstřik=první valec z leva. První válec byl v horní uvrati mněl zrovna zapalovat. Natočil jsem čerpadlo zub za vstřiknutí do první válce dal řemen a hotovo.

Napsal: 18 kvě 2012, 09:11
od Ferrari1980
No a nemal by vstrekovať tesne pred HU? A ako zistíš, ktorý vstrekovač kedy strieka (vo vzťahu ku kolesu)?

Napsal: 18 kvě 2012, 09:21
od burton.b22
Nastavil jsem kolo čerpadla těsně za vstřiknutí do prvního válce. Jinak mněl jsem odpojené vstřikovací trubky u čerpadla.

Napsal: 18 kvě 2012, 10:23
od Ferrari1980
Za? Nie pred?

Napsal: 18 kvě 2012, 10:56
od burton.b22
Za protože píst byl v horni uvratí. Takže je třeba to nastavit tak že když píst posuneš před horní uvrat musí čerpadlo vstřikovat.

Napsal: 18 kvě 2012, 13:17
od jericho-3
Dá se na 1. válec uřízlá trubka natočí na horu, navleče se na ni umělohmotná hadička a otáčí se motorem, až se hadička naplní a pak se pomalu točí a AŽ SE HLADINA začne ZVEDAT , /je třeba to sledovat,/to začíná počátek vstřiku.. To znamená, že je píst před Hů .. Chtělo to, označit si setrvák, kdy stříkalo to staré a je to..Ale jelikož to běží, zkus o zub čerpadlo dopředu, tohle je kolikrát pěkné laborování.. :)

Napsal: 18 kvě 2012, 20:44
od Ferrari1980
Som tak nad tým meditoval na rybačke a síce je pravda, že Bosch má o 90 st, pootočené vývody (mám fotky usporiadania) ale zasa ak ryska na remenici ukazuje napr. hornú úvrať 1. valca, tak potom by malo byť jedno, ako má čerpadlo vývody, proste tesne pred HU 1. valca by to malo streknúť do 1. valca...no ale uvidíme, asi bude dobre skúšať o jeden zub, čo to urobí,,,dúfam, že to nebude piplačka na 3 dni...

PS - kukám, že aj Bracho Etzold píše čosi o B a R...musím zajtra poštudovať...
Obrázek

Napsal: 18 kvě 2012, 22:02
od jericho-3
Jo, tohle už měl Renault 11, ale jsi blízko, když motor chytne.. :)

Napsal: 19 kvě 2012, 06:17
od Ferrari1980
Njn, ale ja si pamätám, že na tom kole bola tuším len jedna značka a tuším zvýraznená modrou farbou...a kukám, že B a R značky sú od seba o 120 st., tak sa mi zas nezdá, žeby to bolo tak veľmi mimo...no uvidíme.

Skúsim aj ten prepad, čo odtiaľ ide nafta, resp. dosť nafty.

EDIT - teraz som práve odchytil toho známeho, zasa sme odpojili ten el. predvstrek, auto normálne chytilo, aj bez problémov reagovalo na pridávanie plynu = tým to naozaj nebude.

Napsal: 19 kvě 2012, 16:20
od jericho-3
Já bych ty značky moc neřešil/to kolo má uvnitř 2 drážky na klínek od čerpadla, jak jsem psal/..Zkoušel bych posun o ten zub, je to hned a budeš hned vědět...

Napsal: 19 kvě 2012, 17:18
od Ferrari1980
OK, urobím tak...ono to ozaj na voľnobeh +- ide, ale nedá sadostať do otáčok...

každopádne dík, potreboval som spriaznenú dušu...