Stránka 2 z 2

Help

Napsal: 06 dub 2007, 23:00
od caffeine
dneska jsem koukal a na kanále 13 byly hodnoty 0.6, 1.3, 0.9 a u čtvrtýho válce nic co to? Motor AFN na B5 dík za odpověď

Re: Help

Napsal: 08 dub 2007, 21:49
od caffeine
caffeine píše:dneska jsem koukal a na kanále 13 byly hodnoty 0.6, 1.3, 0.9 a u čtvrtýho válce nic co to? Motor AFN na B5 dík za odpověď
nikdo neví :? jsou ty hodnoty v pořádku na auto s cca 170000km :?:

Re: Help

Napsal: 06 kvě 2007, 00:56
od caffeine
caffeine píše:
caffeine píše:dneska jsem koukal a na kanále 13 byly hodnoty 0.6, 1.3, 0.9 a u čtvrtýho válce nic co to? Motor AFN na B5 dík za odpověď
nikdo neví :? jsou ty hodnoty v pořádku na auto s cca 170000km :?:
Vážně nikdo neví ? (wallbash)

Napsal: 06 kvě 2007, 07:39
od vita
Já tomu rozuim tak, že ten čtvrtej je jako referenční ("0") a ty ostatní hodnoty sou kolem ní (taky sou + i -). V normě je do 2. Tzn to tvoje 1,3 se už blíží, ale neni to nic tragickýho. Může to bejt: horší kroužky (nebo zapečený), netěsnící ventily a po 170 000 bych to viděl na vstřiky (trysky). Jestli chceš mít jistotu tak vyměň trysky a při tý příležitosti přeměř kompresi a budeš mít klid.

Napsal: 06 kvě 2007, 13:36
od chiptuning
Obrázek
Obrázek

Napsal: 06 kvě 2007, 15:01
od caffeine
chiptuning píše:Obrázek
Obrázek
díky (rofl)

Napsal: 07 srp 2008, 16:38
od stinger
Takže nakonec se původce závady kolísání předvstřiku našel. Po výměně řídicího vstřiku, vstřikovacího čerpadla, snímače otáček a kontrole rozvodů zbývala poslední věc - ř.j. motoru.
No a byla to ona, potvora jedna. Přikládám obrázek jak to chodilo před a jak po výměně jednotky

motoru.Obrázek