Stránka 2 z 2

Napsal: 15 říj 2012, 07:37
od Stewa
radluk píše:Osobne bych filtrovat zasadne palivakem a ne olejakem, sice je to hezke, ze to pekne tece, rychle, ale budete menit palivaky v aute a nakonec prodelate. Lepsi menit vlozku Ph4 za 55,- nez nejaky palivak za 200,- a v aute se zadrbe pekne rychle, kdyz ojebete filtraci pred "nalitim". Ale zkousejte, experimentujte, mixujte. :)
Zas tak rychle to neteče apřefiltrovaný olej stejně nechávám pár dní odstát, než ho liju do nádrže. Je pravda že na dně zůstanou nějaké nečistoty.

Napsal: 15 říj 2012, 15:34
od milda64
Našel jsem tam vzduchový filtr na tatru za necelých 400kč Konečně velikost pro mě :). K tomu dva vakové předfiltry po 150l,odkalení vody,ohřev a tlaková filtrace přez tatru,filtrace samospádem přez jemný filtr do zásobníku 400l.Snad jsen na nic nezapoměl a doufám,že to bude fungovat podle mých představ.