Stránka 2 z 3

Napsal: 21 říj 2012, 11:41
od Ladas
tos tohle nevěděl?

Napsal: 21 říj 2012, 11:42
od Brouk
njn to nevi vic lidi

Napsal: 21 říj 2012, 13:06
od G.o.l.f. IV
Aspoň další informace klucíí :))

Napsal: 21 říj 2012, 17:31
od JohnyFlat
Jako to Brouku myslíš, bez vyndání kliky? Ten kroužek je za ložiskem, kliky, takže jiný řešení než to povolit na ložiskách a kliku zvednout nad to ložisko mě nenapadá :?

Napsal: 21 říj 2012, 17:33
od TDI tech
Robil to ako gynekolog, ambulantne cez vyfuk (LOL)

Napsal: 21 říj 2012, 17:50
od sniper--
takze pokud jezdil ten spodek AGR v PD,tak tam bude prendanej ten krouzek....

Napsal: 21 říj 2012, 19:18
od Brouk
(LOL)

nezkousejte to radeji ....

kousek klika dolu , rozriznout plech a nasadit druhej presne rizlej na 1/2 , utahnout zavarit obrousit ;) zatim to funguje

proste kamos je sikovnej :-)

Napsal: 21 říj 2012, 19:44
od JohnyFlat
tak pokud jste jí povolili a dali kousek dolu, už mi přijde jednodušší to vyndat a vyměnit (crazy)

Napsal: 22 říj 2012, 18:32
od G.o.l.f. IV
Skoda: Tak hadičky jsem prolezl komplet a jsou dobrý nikde nic ,ale bavil jsem se se známým aže měl stejný problém a jemu to udělalo čerpadlo nějakej bordel či špony dokonce.Nemohlo by o být tím že sem měl v autě hybrida a prostě bylo něco špatně, vznikal i velkej protitlak,ted mám jiné turbo a už to točí ale stále to není ono.MYslíš že tím protitlakem by se odpálily ventily a tím se někde ztrácí tlak..?Díky

Napsal: 23 říj 2012, 15:16
od TDI tech
Brouk píše:(LOL)

nezkousejte to radeji ....

kousek klika dolu , rozriznout plech a nasadit druhej presne rizlej na 1/2 , utahnout zavarit obrousit ;) zatim to funguje

proste kamos je sikovnej :-)
Hlupost, ked si uz musel pustat kluku nozsie tak si musel rozobrat hlavne klukove loziska a rozobrat tie zvysne ojnicne loziska je rychlovka. Takze iba idiot by to rezal a zvaral. Chcem naozaj vidiet ako tam strcis flexu a este k tomu budes zvarat ked je to cele naolejovane. Ten splynujuci sa olej bude chemicky tak narusat ochrannu atmosferu ze je nemozne to zavarit. Metodou MAG ti to bude prskat ze podpalis motor aj dielnu. Metodou TIG bude zase zvarova kupel bude porovat a penit jak saponat. Je to uplny nezmysel, takze si nevymislaj rozpravky.

Napsal: 27 říj 2012, 08:33
od G.o.l.f. IV
No určitě se to přenechá nějakým odborníkum udělat :D Vypadá to celkem složitě :))

Napsal: 26 lis 2012, 21:12
od puci
a musí sa meniť celý blok s klukou, ojnicami a piestami?? mám k dispozícii kluku z ARL, nedá sa to vyriešiť iba výmenou kľuky, v tej je predsa rozdiel????
ak sa mýlim, prosím opravte ma

Napsal: 26 lis 2012, 23:18
od brankar30
Ladas píše:obnáší to vyndat kliku vyměnit impulzní kolo,potom vyměnit prsa rozvodů,vyměnit rozvodový kolečko a poskládat vše ostatní z ALH i když do kolika kobyl chceš jít že nad tím uvažuješ?
Ladas..ja som tam este vrtal a rezal zavit na stift nejakej kladky...urcite...a neviem ale pumpu tam mam asi z rotacky...ci? :roll:

Napsal: 28 lis 2012, 17:18
od puci
pozná niekto odpoveď na mojú otázku?

Napsal: 28 lis 2012, 17:23
od brankar30
puci píše:pozná niekto odpoveď na mojú otázku?
myslim ze je iny priemer na ojnicnych loziskach..cize musis mat aj ojnice a asi aj piesty..ale to nech niekto potvrdi naisto.. ;)